Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 03:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Mandela Love
Indlæg: 27 nov 2011 12:12 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 nov 2011 05:45
Indlæg: 87
Geografisk sted: Ude for lands lov og ret
Substans/er: MDMA Crystals og Skunk
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:


Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:


Triprapporten
Dette er min første rapport og har nu endelig fået taget mig sammen til at skrive den. Jeg synes den er hver at fortælle, da oplevelsen var en yderst indsigts rig oplevelse for mig. Jeg har før taget MDMA, så det er ikke helt nyt for mig. (Cheesy indhold)

Det hele startede en fredag i London, hvor jeg bor i mit bands hus. Der skulle holdes en stor fødselsdagsfest for en pige som også bor i huset. Mig og min bedste ven havde gået hele dagen og gjort festen klar for hende pigen, røget et par joints og drukket nogle øl. Jeg havde faktisk ikke lyst til at alle de mennesker skulle komme, for jeg var lettere deprimeret over at mig og min kæreste lige havde slået op. Men anyway, "show must go on"

Folk begyndte stille og roligt at komme, samtidig med at der blev røget noget skunk og drukket noget stas kaldet "jelly vodka". Der blev snakket om at der skulle komme en dealer med nogle "gode sager", så min ven og jeg besluttede os for at købe noget MDMA. Dealeren var den mest paradoksale type man kunne forstille sig - Han mindede om en meget sympatisk og velklædt udgave af skurken fra "Bloodsport".

Vi begyndte stille og roligt at indtage crystalerne og folk begyndte at vælte ind, tror da var omkring 100 mennesker på dette tidspunkt. Alt var bare herligt, samtidig med at jeg havde en varm følelses i kroppen. Vi gav en smule til en dansk veninde som aldrig havde taget det før, og hun fulgte os på vores glædes rus. Det var ikke overvældende eller euforisk, men bare en god og varm stemning. Vi hyggede os med at høre på vores danske veninde brokke sig over at det ikke virkede, mens hendes pupiller var lige så store som tekopper.

Jeg fik nu en sms fra en pige fra Tyskland som også bor i london. Hun ville gerne komme forbi. Det skal siges at mig og denne pige, igennem de sidste par uger før denne aften havde bygget en eller anden form for spænding op imellem os. Hun er i øvrigt gudesmuk og en meget betagende person.

Jeg gik ud for at hente hende og med det samme jeg trådte ud i natten kunne jeg mærke den svævende følelse. Da vi fik øje på hinanden var det som om vi begge vidste at natten var vores. Vi tog begge lidt crystaller på vores tunger, hvorefter vi kyssede intenst.

Vi nåede nu tilbage til huset hvor der var godt gang i festen. Vi snakkede med venner hver især, men det var åbenlyst at vi hellere vil være alene sammen. Jeg tog hendes hånd og førte hende igennem menneske mængden, desværre var alle rum proppet, så vi endte på trappen op til øverste etage.

Vi sad nu der og kiggede ind i hinandens øjne mens musikken larmede omkring os, men vi var så opslugt af hinanden at alt andet omkring os var ligegyldigt. Der var en larmende stilhed. Pludselig kan jeg mærke et sug op igennem hele min krop, jeg svæver og det er som om at universet fører os sammen. Det bliver intenst og vi har næsten sex på trappen, men det er større en sex, vi er fuldstændig i et med hinanden.

Jeg er i en helt anden euforisk dimension, ingen siger noget, jeg føler bare min egen tilstedeværelse. En mærkværdig person sætter sig nu ved min side og spørger hvorfor vi sidder der. (Der er gået 2 timer på dette tidspunkt) Jeg forklare ham at vi sidder på "the stairway to heaven" for det var sådan jeg følte den. Der var to døre på øverste etage og jeg tolkede dem som en vej til himlen og en til helvede, og nu var det vores skæbne at vælge sammen. Den mærkværdige fyr (som i øvrigt var høj på coke) lægger armen om mig og spørger om vi kunne tænke os at lave en trekant. Jeg forklare ham at selvom jeg gerne ville, så kunne man ikke bryde det bånd der var mellem mig og denne pige. Vi forlod ham, besluttede os for at "blive på jorden" og gik ned at trappen til livet igen og bevægede os ud i natten.

Vi begyndte nu at vandre rundt for at finde et tag at komme op på, da en ræv pludselig står foran os. Jeg begynder nu i bedste Steve Irwin stil at snige mig ind på ræven, men den løber væk. Det samme sker med en kat. Vi ender op nede i en kæmpe park hvor vi bare står og holder om hinanden i en halv times tid, mens vi kigger på stjernerne og træerne. Jeg kan huske at jeg følte at træerne væltede ind over os og nærmest var levende. Det var en meget betryggende følelse, da de store egetræer ud fra mit syn dannede en kæmpe hule over os. Der kom euforien til sin ret.

Vi vendte nu tilbage til festen, men den var gået total død. Fandt min ven sidde i en sofa, hvor han åbenbart havde siddet de sidste 3 timer. Vi satte os ved ham og satte et album med Tool på. Det kunne ikke blive mere perfekt. Da vi så sad der og nød de sidste stunder af vores trip, hvem kommer så dansende ind sygt højt på MDMA? Det gør den danske pige, som påstod at det ikke virkede tidligere. Hun var vanvittigt høj og forlangte at få et sat et nummer med Alphabeat på, så hun kunne danse. Der døde det lidt for mig. Men det var nu også noget smukt i at sidde og kigge på denne pige, høj for første gang, sindsygt dansende til Alphabeat.

Pigen faldt langt om længe til ro efter min bandmate havde fået lokket hende ind på hans værelse, hvorefter Tool kom på igen. Vi lagde os ned, holdte om hinanden og bevægede os ind i drømmeland.


Tak for at læse med!

_________________
Døden er kun begyndelsen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2011 05:14 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2011 16:59
Indlæg: 82
Geografisk sted: Aalborg
Sider og smiler helt vildt, hold kæft en lækker historie.. Ønsker virkelig det var mig selv.. Lyder bare fedt!
Alt for fedt! Og virkelig flot beskrevet..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jan 2012 05:04 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 nov 2011 05:45
Indlæg: 87
Geografisk sted: Ude for lands lov og ret
Tak skal du have. Det var en speciel oplevelse! Havde faktisk lidt samme feeling som at være på syre, dog mere kontrolleret :)

P + L

_________________
Døden er kun begyndelsen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2012 19:53 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
Mega blæret rapport :rocking:

Syntes det er meget fedt du/i kan stå med MDMA i kæften og kysse !! :D
Personligt syntes jeg det smager utroligt ulækkert :whogives:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2012 01:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
dejlig historie- al held og lykke til jer to i fremtiden

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2012 08:10 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 nov 2011 05:45
Indlæg: 87
Geografisk sted: Ude for lands lov og ret
Tak skal i have. Vi er faktisk sammen idag og har så sent som igår haft endnu et "lovetrip", så jeg er overbevidst om at stoffets intensitet har haft en indvirkning på vores "Love-afair".

Ja det er ikke ligefrem fordi det smager godt, men lysten være for stor til at lade være :)

Peace

_________________
Døden er kun begyndelsen


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team