Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 19:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 jan 2012 18:41 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2010 13:44
Indlæg: 848
Geografisk sted: The White House
Substans/er:
Setting: I byen
Var du alene: Nej
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
hashkage med ca. 0.8 gram 120'er og 2 ecstasy piller(kan ikke huske mærket)
omkring 70cl sprut (40%)

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Det er nytårsaften og jeg har sovet godt og grundigt igennem op til. er 18 år.

Triprapporten
Før trip:
Spiste en fin nytårs middag hos en vens forældre med 3 venner, vi drak meget og da klokken blev
(kl. 23:00) huskede min veninde mig på at jeg skulle spise kagen og tage ecs-pillerne. Jeg skulle mødes med nogle andre lidt i 24 og jeg gik ud fra det ville tage ca. 1 time for både ecs og hashkage effekten at komme.
Jeg sagde farvel til mine venner og tog cyklen ned til stationen. Jeg var godt beruset på dette tidspunkt, jeg tænkte om du også var en god ide med ecs og hashkage samtidigt (har prøvet begge dele hver for sig), især når jeg nu også var rigtig stiv.

(kl. 23:40)
Jeg havde hovedtelefoner på, skibriller, halstørklæde og hætte på - folk kiggede lidt skævt til mig, men jeg var helt og aldeles ligeglad, jeg var i total party mode og ville bare mødes med mine venner snarest.
Mine venner svarede ikke og jeg vendte mig langsomt til tanken om at være "alene" kl. 00:00

Trip:
Rådhuspladsen
(kl. 23:5?) Jeg skruer op for musikken i mine hovedtelefoner og tager en smøg, jeg står midt på rådhuspladsen og klokken er snart 24. alting bliver lysere gennem mine skibriller og musikken i hovedtelefonerner (progressiv hardstyle) bliver helt opslugende, så jeg lukker øjnene og begynder at danse. Jeg kan mærke at jeg danser ind i folk, jeg er ligeglad. jeg tager en raket frem af min taske og fyrer den af fra hånden.

(kl. 24:00) jeg kan mærke ecstasy'ens virkning godt, jeg er helt euforisk og kan ikke lade være med at danse rundt. Det er EN STOR SLAGMARK på rådhuspladsen(københavn), jeg har helt glemt at jeg spiste et stort stykke kage, men det går op for mig på tidspunkt omkring 24:00 og så begynder alting at snurre rundt, det føles som om jeg snurrer tre gange rundt om mig selv i sekundet, men jeg kan stadig stå op uden problemer. Jeg er helt opslugt af effekten og får noget OEV, når jeg kigger på noget der springer bliver billedet ligsom hængende i et par sekunder før jeg kan se et "opdateret" billede. ... Jeg har en meget varm, glødende konsistens i min nakke. Jeg vender mig om og ser en mand der affyrer en fontæne fra hånden lige mod mig mens han råber - så jeg løber hen over pladsen, der er Konstance raketter, kanonslag og batterier der skyder og sprænger over det hele.
...efter at have fået pusten og røget en smøg bevæger jeg mig igen ud på pladsen, og knap har jeg taget 2 skridt før jeg træder galt - et tændt kanonslag, og jeg sparker det hurtigt videre ud på pladsen. Det eksploderer ca. 1.5 meter fra mig og jeg kan mærke trykbølgen tydeligt! De drenge der kastede kanonslaget kommer løbende hen for at se om jeg er okay - jeg fejler ikke det mindste, men jeg har et underligt virkelig kraftigt OEV, i sådan 5-10 sekunder kan jeg kun se en hvid "organisk masse" der "flyder" og så en sort skygge uden om. Det opløser sig langsomt og forsvinder helt.

(ca. kl. 00:30) kan jeg se en moshpit på midten af pladsen, og jeg løber ind i den for at deltage i festen! jeg drikker noget mere sprut jeg har i min taske og fyrer nogle raketter af. Min musik holder mig hele tiden kørende og jeg danser og fester. Jeg har en blå hat med paletter på og en gut kommer hen og vil købe den af mig for 400 kr. jeg kan godt lide ham og jeg nægter at sælge ham hatten fordi jeg er helt sikker på at han vil fortryde det imorgen. Han bliver ked af det og går sammen med sin ven. Jeg havde det lidt hårdt med at "ødelægge hans aften", men jeg ved inderst inde at jeg har gjort ham en tjeneste. Den tanke holder jeg fast i.

(kl.00:50) jeg kan stadig ikke få fat i mine venner, og jeg vælger at tage til en privat fest hos nogle venner.

Privat fest
(kl.01:40) Jeg er stadig meget påvirket og jeg er tydeligt(vil jeg tro) mere påvirket end resten af selskabet, som kun har drukket, men ingen siger noget til det. Alle er tilsyneladende meget glade for at se mig og efter en meget lang og sindslidende kramme-rundte sætter jeg mig udenfor og får en smøg, jeg drikker noget mere og har nogle fest timer.

(kl. 04:50) jeg er heeeeelt udkogt, min hjerne vil ikke mere og jeg kan mærke jeg snart skal finde et sted og ligge ned, alting bliver lidt sort og jeg kan ikke mærke andet end en alkohol forgiftning godt på vej. Jeg kom til at drikke mere end jeg ville kunne normalt fordi jeg var stimuleret af ecstasyen (...pas på børn)

(nogen tid efter) jeg er taget afsted fra festen og vågner i metroen, mit hypercard udløb om natten d. 31 så skulle være på udkig efter kontrollører, jeg falder lidt hen og sover til sidst igen.
... jeg kan "mærke"/se en kontrollør, jeg er 100% sikker på at der er en kontrollør og jeg nu skal have en kæmpe bøde, men det går op for mig at mine øjne ikke er åbne og der ikke er nogen kontrollør når jeg slår dem op.

Resten af turen hjem går glat formoder jeg, jeg vågnede op uden manglende personlige artikler eller lignende skader.
- Dog med en rigtig god hangover. Da jeg spiste aftensmad med min ven fik jeg en blå palet hat (før nævnt) som jeg holdt fast på hele aftenen, selvom jeg tabte den utallige gange og flere prøvede på at tage den. Den lå på mit bord da jeg vågnede og mindede mig om det bedste trip jeg nogensinde har haft!

Analyse:
Ecstasy'en og hashkagen virkede til tider MEGET stærkt psykedelisk, selvom de hver for sig ikke er det. Det hjalp sikkert også at jeg drak tæt hele aftenen. hashkagen gjorde at jeg blev en ret åndsfraværende - det var ikke optimalt til festen, men det var en perfekt at være oppe at køre på ecs og så få noget "sløvende" fra kagen på rådhuspladsen, hvis ikke jeg hjemmefra havde besluttet mig for at jeg skulle bruge sikkerhedsbriller havde jeg nok ikke haft dem på - vanvittigt dårlig dømmekraft.

tak fordi du gad læse dette! Det var uden tvivl nogle af de bedste timer i mit liv.

_________________
Weed doesn't make you lazy, it just makes you realize things aren't worth doing.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2012 03:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2009 20:39
Indlæg: 1416
Geografisk sted: Strawberry Fields
Pas på med ecstasypiller, der er ikke engang mdma i særligt mange af pillerne. Ifølge 'Narkosituationen i Danmark 2010' så var der kun 12% af pillerne der indeholdte MDMA i 2009. 68% af pillerne indeholdte derimod et stof der hedder mCPP.

Godt nytår! :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team