De næste trips du tager dig, så gør det i trygge omgivelser, kun med folk du kender. Det lyder som om at du skal lære stoffet lidt bedre at kende, før du kaster dig ud i uforudsigelige eventyr.
Og så burde du måske også holde lidt igen på dit antal af doseringer. 600mg er rimelig meget hvis du ikke er vant til stoffet.
Men håber du får muligheden for at få nogle ordentlige MDMA-trips igen

Det er også min plan fremover kun at tage meget sjældent og kun for at "hygge" og med muligheder for at gøre, hvad man har lyst og brug for.
Jeg var og er stadig en smule skeptisk, når folk snakker om at tage til vilde fester på mdma. Jeg forstår sgu ikke, hvordan det kan fungere optimalt for folk? Men jeg håber sgu, at jeg lærer det på et tidspunkt.
Jeg tog på et tidspunkt en ecstasy pille, hvor jeg have det for sindssygt vildt på en club, og jeg regnede med at mdma kunne fungere på nogenlunde samme måde, hvis man tog det under de rette omstændigheder. - Hvilket jeg også var blevet fortalt, så jeg sprang sgu ud i det.
- Jeg ved godt at 600mg er pisse meget, men som sagt virkede det på en meget mærkelig måde. Det var kun i starten, jeg følte, at det sparkede. Men efter højest en times tid og resten af aftenen (også selvom jeg tog mere), følte jeg konstant at min trip var på vej ned. Det var først da hallucinationerne kom, at jeg virkelig fattede, at jeg var blæst. - Og så tror jeg forresten også, at der er ret god mulighed for, at det var noget fesent emma.
Men virker mdma egentlig meget anderledes på én, hvis man tager det som bomber? Det kan jo sagtens være det, som har forvirret os fuldstændig.