Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 04:23


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 jul 2012 22:21 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
Det lyder bestemt ikke behageligt ! Træls oplevelse du fik dig der og så på MDMA.

Men jeg syntes at alt du beskriver her lyder som resultatet af for meget MDMA og dårlig set og settings ?

Jeg tænker også hvorfor du vælger at spise mere MDMA når du har fået det dårligt i forvejen ? :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2012 12:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 okt 2011 18:54
Indlæg: 51
Det mærkelige ved det hele var, at jeg overhovedet ikke følte, at jeg var høj nok på noget som helst tidpunkt. Jeg kunne som sagt stadig godt mærke min krop, og følte mig ikke særlig euforisk. Jeg plejer også altid at have det lidt råddent i starten af et trip, eller hvis jeg ikke har fået nok, så tænkte at det nok bare var derfor, og vi vi nok skulle få det vildt hvis vi tog mere - ret dumt.
Jeg tror bare aldrig, at jeg skal tage MDMA i byen igen, det er fandeme for uoverskueligt. De sidste 3 gange har det også endt med, at jeg er smuttet i læ fra mennesker, og blevet der til, at jeg ikke kan mærke det mere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2012 14:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 apr 2009 13:09
Indlæg: 633
Hvor lang tid har der gået mellem hver jeres trips?
Det lyder som om du bliver grebet af angst, (Pumperfyrer der kigger ondt, at du har gjort noget forkert osv.) og ikke får brudt den onde sprial det kan give på eks. MDMA, og derved kører dig selv ud i endnu mere angst og paranoia?

_________________
Har festen varet for længe? Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm. Tryk på mig!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jul 2012 02:33 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 jan 2010 03:02
Indlæg: 230
Geografisk sted: Wonderland
De næste trips du tager dig, så gør det i trygge omgivelser, kun med folk du kender. Det lyder som om at du skal lære stoffet lidt bedre at kende, før du kaster dig ud i uforudsigelige eventyr.
Og så burde du måske også holde lidt igen på dit antal af doseringer. 600mg er rimelig meget hvis du ikke er vant til stoffet.
Men håber du får muligheden for at få nogle ordentlige MDMA-trips igen :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jul 2012 10:06 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
Det mærkelige ved det hele var, at jeg overhovedet ikke følte, at jeg var høj nok på noget som helst tidpunkt. Jeg kunne som sagt stadig godt mærke min krop, og følte mig ikke særlig euforisk. Jeg plejer også altid at have det lidt råddent i starten af et trip, eller hvis jeg ikke har fået nok, så tænkte at det nok bare var derfor, og vi vi nok skulle få det vildt hvis vi tog mere - ret dumt.
Jeg tror bare aldrig, at jeg skal tage MDMA i byen igen, det er fandeme for uoverskueligt. De sidste 3 gange har det også endt med, at jeg er smuttet i læ fra mennesker, og blevet der til, at jeg ikke kan mærke det mere.



Hvis ikke du får eufori af 600mg MDMA burde du holde en pause. Hvis vi går ud fra at dit MDMA ikke er cuttet til ugenkendelighed ! :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jul 2012 02:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 okt 2011 18:54
Indlæg: 51
De næste trips du tager dig, så gør det i trygge omgivelser, kun med folk du kender. Det lyder som om at du skal lære stoffet lidt bedre at kende, før du kaster dig ud i uforudsigelige eventyr.
Og så burde du måske også holde lidt igen på dit antal af doseringer. 600mg er rimelig meget hvis du ikke er vant til stoffet.
Men håber du får muligheden for at få nogle ordentlige MDMA-trips igen :)


Det er også min plan fremover kun at tage meget sjældent og kun for at "hygge" og med muligheder for at gøre, hvad man har lyst og brug for.
Jeg var og er stadig en smule skeptisk, når folk snakker om at tage til vilde fester på mdma. Jeg forstår sgu ikke, hvordan det kan fungere optimalt for folk? Men jeg håber sgu, at jeg lærer det på et tidspunkt.
Jeg tog på et tidspunkt en ecstasy pille, hvor jeg have det for sindssygt vildt på en club, og jeg regnede med at mdma kunne fungere på nogenlunde samme måde, hvis man tog det under de rette omstændigheder. - Hvilket jeg også var blevet fortalt, så jeg sprang sgu ud i det.
- Jeg ved godt at 600mg er pisse meget, men som sagt virkede det på en meget mærkelig måde. Det var kun i starten, jeg følte, at det sparkede. Men efter højest en times tid og resten af aftenen (også selvom jeg tog mere), følte jeg konstant at min trip var på vej ned. Det var først da hallucinationerne kom, at jeg virkelig fattede, at jeg var blæst. - Og så tror jeg forresten også, at der er ret god mulighed for, at det var noget fesent emma.

Men virker mdma egentlig meget anderledes på én, hvis man tager det som bomber? Det kan jo sagtens være det, som har forvirret os fuldstændig.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team