Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:32


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 dec 2012 22:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 dec 2012 21:29
Indlæg: 0
Substans/er: Amfetamin/MDMA/Alkohol
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
Startet ud med 1 g. Amfetamin tidligere på dagen
4 øl sammen med amfetaminen.
Alt i alt 150-160 mg. MDMA

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
På daværende tidspunkt havde jeg ikke fået mere end 2 timers søvn sidste 24 timer.
Ingen sygdomme, lidelser.

Triprapporten
Hej Psychedelia forum.
Har efterhånden snuset en del rundt her på det her forum, og har simpelthen haft en kæmpe trang til at for tælle om min første gang på Emma.

Fredagen havde startet rigtig godt, fik en lønforhøjelse så det skulle, selvfølgelig fejres. Min kammerat (Vi kalder ham P) Havde ringet til mig tidligere på dagen (14 tiden) og fortalt at han havde skaffet en del coke, men jeg takkede pænt nej da jeg ikke var i stemning til cola.
Jeg får fri 15.30 og smutter direkte hen til et af stamværtshusene, stemningen var høj, og det var jo bare rigtig dejligt!
Efter at have snakket et par timer nede på værtshuset, skynder jeg mig hjem for at skifte tøj og blive frisket op.
Men da jeg kigger i min fryser bliver jeg noget overrasket, der ligger en pose godt gemt mellem frossen suppe, jeg åbner posen.. Og så kommer den trælse kemikalie lugt op af posen, Jeg havde egentlig ikke andre planer ned at drikke mig fuld den her weekend, siden sidste weekend havde der bare været fuld smæk på.
Men når man ved det bare ligger der, jamen på et tidspunkt står man og gør en bane klar inden man tager afsted igen.
Det meste af fredagen kender i vel alle sammen som har prøvet Amfetamin, man snakker meget, ingen hæmninger og så er det den lyse morgen igen.
Var godt sur på mig selv da jeg kommer hjem, havde ikke rigtig fået noget at spise, kun drukket 1 øl og en del vand. Så mad manglede jeg, men glemte hurtig det igen. Nået at få 2 timers søvn, inden min telefon ringede, det var min kammerat P som spurgte om han måtte komme op og få en times søvn, jeg tænkte ikke meget over det, sagde bare "ja kom bare forbi, døren er låst op".

Da han træder ind af døren, siger han bare tak, og finder en pude og dyne, og snork sover.
Kunne ikke sove efter det, så jeg begyndte at spille på min iPhone, og inden jeg ved det, er klokken allerede 16-16.30 og det var FULDSTÆNDIG mørkt! jeg skubber til P og siger at nu er det op, vi skal have noget hurtig mad, og det lige nu.
Vi får gjordt alt det, snakket lidt om hvad vi skal lave i dag, jeg forslog vi tog på diskotek og se hvem der spillede i dag. Så hjem til mig, skifte tøj, og ud af døren til for fest. Ved en jeg aldrig havde mødt før, men meget flink var han, jeg sidder med en bajer, var egentlig ikke så meget i festhumør. Gætter på at det er manglen på søvn. Senere på aftenen kommer der en og tilbyder mig en streg amfetamin, jeg takkede pænt nej tak, men han insisterede. Igen overgav jeg mig..

Tiden flyver igen afsted, vi ender på diskoteket, ingen speciel god DJ, kun en som havde smækket en masse Spotify hitlister til. Så blev noget træt i hovedet, da klokken er 5 lukker diskoteket. Min veninde som stod i baren den aften spurgte mig hvad mine planer var fra nu af, jeg sagde jeg smuttede hjem og ville prøve at sove. Hun tilbød jeg kunne kom hjem til hende, hun skulle nok give mig noget aftensmad når vi engang stod op igen, det var et tilbud jeg ikke kunne sige nej tak til!
Jeg stod og ventede på hun fandt sin jakke, hun havde fået lov til at få tidlig fri, så vi gik 300 meter længere hen ad gaden, og så var vi der.

Vi skifter tøjet fra fest tøj, til søndagstøj, nøj hvor det føles fedt!
Smækker mig i sofaen, og vi begynder at sidde tæt og bare putte, snakke osv.
Hun spørg mig så, om jeg kunne tænke mig at prøve MDMA, jeg var sådan lidt.. Er det nu smart, så jeg siger at jeg har taget amfetamin for ikke så mange timer siden så det ikke det smarteste. Hun sagde du bestemmer helt selv. Men trangen efter at prøve MDMA var bare for stor, så jeg tænkte i mit hoved.. Hvis jeg skal prøve det, skal det være med en jeg stoler på, og hygger mig med!
Jeg takker ja, hun tager det frem, det lignede nærmest rørsukker.. Hun lagde 2 streger op, vil gætte på der var 70-80 mg i hver.
Hun giver mig en seddel, og jeg tager en streg.. (Undskyld sproget) Hold kæft hvor det bare "brændte" i næsen!
Vi får sat noget stille og roligt trance på og snakker om aftenen og ugen. Ca 15 min efter tager vi en mere streg, samme dosis ca. igen.
Der blev jeg ramt, en følelse jeg aldrig havde prøvet før, fuldstændig blæst!
Vi snakker ikke i et stykke tid, bare nyder hinandens varme kroppe. Pludselig begynder hun at kradse mig blidt med sine lange negle, på mit hoved.. Det føltes så ubeskriveligt, kan ikke forklare følelsen. jeg får trukket hættetrøjen af, t-shirten også, lægger mig ned og nyder musikken, bliver også kradset på ryggen nu, det var nok den mest fantastiske følelse i hele mit liv.
Jeg går i fuldstændig "Putte-mode" vi ligger os nu ind i hendes seng, får tændt musikken på en telefon, hvor musikken er på helt lav. Mine øjne "flakkede" ukontrolleret, jeg snakkede i sort, men det gav bare så meget mening, bare ikke når det kom ud. vi begyndte at kysse hinanden. Ikke noget "kæreste-halløj" bare fordi vi bliver grebet af stemningen, alt hvad vi gør, føltes bare rigtigt!

Kort tid efter falder jeg i søvn med hende i mine arme, vågner op til hjemmelavet frikadeller og kartofler!
Tilbragte resten af aftenen/natten sammen med hende. MDMA har åbnet mine øjne op for den her søde pige, og hendes for mig.

Det var et rigtig dejligt trip.

Håber i kunne lide det! :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 dec 2012 00:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Hey!

Fed rapport du har fået skrevet dig der, og godt beskrevet til sidst synes jeg, da det er (for mit vedkommende) enormt svært at forklare hvordan det føles, at "flirte" med emma, for det er næsten umuligt at forklare ned til mindste detalje - det skal bare prøves før man hved hvordan det er :)

Dog synes jeg du går lidt for meget i detaljer om dagen før, og aftenen op til din emma-rus, og fjerner lidt fokus fra det du egentlig ville skrive om - nemlig emma´pigen ;)
Du kunne f.eks. have skrevet lidt mere overfladisk omkring aftenen før, og aftenen op til dit trip, og være gået mere i detaljer med f.eks. set & setting, musik-kunstner, egne intryk, osv. Men det er bare min mening :)

Og som du selv siger, så er det ikke nogen god idé at kombinere stoffer, og især ike når det er noget man ikke kender i forvejen, men er glad for at du fik en fed førstegangsoplevelse :)

Men god rapport og håber i mødes igen en dag :gud:



Mvh Narkopolo.

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 dec 2012 13:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 dec 2012 21:29
Indlæg: 0
Hey!

Fed rapport du har fået skrevet dig der, og godt beskrevet til sidst synes jeg, da det er (for mit vedkommende) enormt svært at forklare hvordan det føles, at "flirte" med emma, for det er næsten umuligt at forklare ned til mindste detalje - det skal bare prøves før man hved hvordan det er :)

Dog synes jeg du går lidt for meget i detaljer om dagen før, og aftenen op til din emma-rus, og fjerner lidt fokus fra det du egentlig ville skrive om - nemlig emma´pigen ;)
Du kunne f.eks. have skrevet lidt mere overfladisk omkring aftenen før, og aftenen op til dit trip, og være gået mere i detaljer med f.eks. set & setting, musik-kunstner, egne intryk, osv. Men det er bare min mening :)

Og som du selv siger, så er det ikke nogen god idé at kombinere stoffer, og især ike når det er noget man ikke kender i forvejen, men er glad for at du fik en fed førstegangsoplevelse :)

Men god rapport og håber i mødes igen en dag :gud:



Mvh Narkopolo.


Tak for ris og ros. Men det at beskrive et MDMA trip, er simpelthen lige med umuligt. Der er noget man skal opleve. Jeg takker.

NeelixDriver


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team