Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 01:46


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 mar 2013 22:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 jul 2009 01:36
Indlæg: 16
Substans/er: Ca. 0.7 g. MDMA i krystalform
Setting: I byen
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
De 0.7 g. var delt op over 5 bomber

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Havde, som altid, glædet mig helt vildt op til, og var i super humør. Omgivet af fantastiske mennesker

Triprapporten
Det hele startede egentlig for godt og vel 2 mdr. siden, hvor jeg, og nogle andre drenge fra klassen havde gået og snakket lidt om at lave en Emma tur, inden vi gik ud af gymnasiet. Det var ved at være sidste udkald, for en tur, så vi arrangerede en tur, hvor vi inviterede alle drengene fra klassen, og det blev en kanon succes. Alle hyggede sig gevaldigt, og vi var en god sjat som nød at blæse rundt. Men det er faktisk ikke denne tur, som jeg vil forklare om, for måneden efter gentog vi denne succes. Nu skulle vi for alvor i byen, og siden sidst var der nogle andre fra klassen som havde fået mod på at prøve at flirte med Emma. Denne tur blev en ubeskrivelig oplevelse, hvor jeg for første gang blev revet rundt af Emma, som jeg aldrig havde oplevet før (i sådan en grad).

I løbet af rapporten vil I sikkert møde en masse forskellige personer, men alle personerne går i min klasse, bortset fra en som vi kalder for "V", som er min rigtig gode ven igennem rigtig mange år.
Vi var 4 som på forhånd var indforstået med at vi ville blæse, og havde derfor købt for 800 kr. Da vi så på varerne var der ingen tvivl - vi havde fået langt mere end 2 g., men det var jo fuldstændig upåklageligt. Da jeg så posen fra starten af aftenen af fik jeg følelsen af at i dag ville gå ned. Jeg kunne med det samme mærke at det her ville blive en fantastisk aften.
Som dagen gik i skolen var der flere som fik mod på at prøve krafter med Emmaen, og det endte med at der var 4 mere som fik skaffet sig noget. Vi var nu 8 som helt sikkert var klar.
Os drenge (og én pige, og en af hendes veninder) ligger ud hjemme i en lejlighed, i den by hvor vores gymnasium ligger. Alle, bortset fra mig, starter ud med at tage en streg, og kommer lynhurtigt i super godt humør. Der var to som skulle flirte med Emma for første gang, og det var en fornøjelse at se dem få den velkendte følelse. Nu var der ingen tvivl - denne aften skulle for alvor blive en succes. Jeg ville have kunnet nøjedes med blot at se mine klassekammerater have det fantastisk.

Jeg havde på dette tidspunkt fortsat ikke bombet noget, da jeg tænkte at jeg gerne ville være i stand til at føre samtalen med dørvagten på det pågældende diskotek, hvor vi havde bestilt bord. Ham som havde bestilt vores bord (A), var nemlig allerede godt ramt, og jeg ville være sikker på at vi kunne komme ind. Det skal siges at A altså er en person som har taget rigeligt med Emma, og som han sagde til mig, efter hans første streg: "Fuck man. Jeg er aldrig blevet så ramt af én streg Emma. Det er for sygt det her.. Det hjalp ikke ligefrem på mine forventninger til denne aften.

HER TAGER JEG MIN FØRSTE BOMBE

Da vi skulle til at rykke ud af huset, begyndte mit humør egentlig at dale. Det steg ellers rimelig meget da jeg møder V på stationen. V, min rigtig gode ven, kendte ingen fra min klasse - men alle tog fantastisk imod ham. V hiver en pose op ad lommen og smiler og siger; "Jaaaa, så har jeg også lidt til i aften ;-)".
Humøret ender dog med at dale igen. Det eskalerede i toget, hvor en person som vi i dette tilfælde kalder for K bliver meget agressiv overfor 2 ældre (fulde) herrer. Jeg fortæller hele selskabet at hvis det er denne attitude vi ligger for dagen, så smutter jeg. Jeg skal ikke bruge mit Emma trip på at gå og være den voksne, og jeg gider bestemt ikke i problemer, når jeg er helt blæst på Emma.
Folk giver mig ret, og K kommer også hen til mig og snakker.

Da vi rammer Hovedbanegården, og jeg kan se at A er ved at blive lidt mere klar, så tænker jeg at jeg godt kan droppe min første bombe. Nu gik maven igang. På den gode måde. Det var 'forventningen til når det ramte', som gjorde at min mave begyndte at være urolig.
Da vi kommer til stedet er mit humør egentlig stadig ikke helt i top. Vi bliver mødt af to dørvagter som fortæller os at vi er kommet for sent, osv. osv. - på trods af at de sagde det bare skulle være inden kl 24. Men det er irrelevant, fordi vi ender med at få vores bord efter godt og vel en halv times ventetid indenfor.

I mellemtiden har jeg slugt min bombe nummer to, og nu kildrer det i maven - fordi nu ved jeg at der ikke går længe før det velkendte sus rammer mig. Tidspunktet hvor man bliver fuldstændig blæst bagover, og alting er fantastisk. Jeg står og ryger en smøg med V, og E, og der kommer det.. Boom... Som at blive ramt af en kæmpe brise i ansigtet, og mine knæ kryber lidt sammen. Jeg var nødt til at sætte mig ned lige da det skete, men herefter var det kun opad.
Vi kommer op til vores bord, hvor alle folk sidder og rykker til musikken. Andre folk på baren kan slet ikke have været i tvivl om at alle ved vores bord har været komplet blæste. Alle sidder og rykker i takt til den monotome musik, og jeg tager mig selv i enkelte gange at række hænderne i vejret og råbe: "Åååååååårh, hvor er det fucking nice det her!".

Jeg får øje på J, som også sidder og rykker i takt til musikken, som sidder med det gladeste fjæs på. Den følelse som ramte mig, da jeg så på ham var ubeskrivelig (no homo). Det var hans første gang på MDMA, og at se ham have det fucking nice, som alle os andre var bare rent lykke for mig. Især fordi han havde været meget i tvivl om hvorvidt han turde, og gad. Han sad og kørte hænderne op og ned ad sine bukser, og der var slet ingen tvivl om at han havde det for vildt. Jeg tog ham også i at sidde og køre sit hovede op og ned ad min skjorte, fordi han syntes det var for nice.
Og når man er i det humør, som jeg var i, så er man pisse ligeglad - og synes bare det er pisse fedt at se på at ens venner nyder øjeblikket!
Når jeg går igennem lokalet er det fantastisk - jeg glider igennem lokalet, og jeg føler at jeg er 50-70 kg. lettere (jeg er en stor fyr på 2meter og 100+ kg, bare til info). Jeg har en følelse af at min udstråling er helt i top. Jeg tror jeg har gået med det største smil på, og jeg husker at jeg på min vej nedenunder ender med at snakke med 2 forskellige piger, som begge to henvender sig til mig. Jeg bliver enig med mig selv om at de er pisse søde, og det får de også atvide. Jeg elsker at snakke med dem, men samtidig er det ikke fordi jeg har lyst til at knalde dem. Jeg har så også en kæreste, hvilket selvfølgelig kan spille en rolle. Men min pointe er at følelsen af at de her to piger var så fantastisk søde vejer tungt.

Har absolut ingen tidsfornemmelse skal siges, så jeg har ikke den fjerneste idé om hvad klokken har været på dette tidspunkt. Jeg tager min bombe nummer 3, og ryger en smøg med J.
Da vi har siddet udenfor (i sådan en gårdhave) i godt og vel en halv time, imens vi har snakket popper der en tanke op, som jeg deler med J. Vi blev begge enige om at det var hylende morsomt at Emmaen havde gjort sådan at vi bare havde det godt med bare at sidde og kigge på folk. Ens hovede var fuldstændig tomt for tanker. Men samtidig var du ubeskriveligt glad. Jeg tænkte ikke; "Shit, hun er lækker", eller "Ej, han har sgu en sjov næse" (I forstår mig).
Vi havde det fint med bare at sidde og kigge på mennesker.

Jeg ser V står og snakker med en som hedder M, som også er min gode ven, og jeg får dem til at komme ud. Her joiner V mig og J i vores kiggen på mennesker. Pludselig sætter en virkelig flot pige sig og snakker med V. De udveksler en samtale, og jeg kan ikke lade være med at bryde ind, fordi jeg synes hun ser så sød ud. Jeg har en vild tendens til at køre wingman stilen, når jeg er i byen, og det var også mit klare mål. Hende pigen her var fuldstændig på, jeg følte at V kørte den stensikkert i mål, indtil hun dropper det; ".... min kæreste". Jeg kunne ikke lade være at fortælle hende min helt ærlige tanke om at jeg syntes hun var sååå sød, og sååå flot, og at jeg virkelig gerne ville have hooked hende op med min ven. Hun gætter straks at jeg er på Emma, og inviterer os faktisk videre til efterfest. Men vi så hende så ikke mere denne aften...

V, J og jeg sidder nu udenfor og snakker. Jeg bemærker at jeg ikke kan stoppe med at massere mine hænder. Det giver en form for tryghed, og følelsen af at jeg rører mine hænder strømmer nærmest igennem kroppen. Jeg har det vidunderligt.
Pludselig sidder nærmest hele klassen udenfor, og jeg forstår absolut ingenting. Selv folk som ikke ryger, var rykket med udenfor, og vi skaber nærmest vores eget 'bord' udenfor, selvom vi havde et bord ovenpå. Vi rykker tilbage og musikken føles nu endnu mere intenst. Jeg elsker at bevæge mig. Især når jeg går er følelsen af at 'flyde gennem rummet' blevet totalt forstærket. Det er fantastisk det her!

Nogen danser, mens jeg bare nyder at snakke med alle mine klassekammerater. Jeg er fuldstændig blæst, og der er intet som kan røre mig. Alle fra klassen er fantastiske, og alle nyder hinandens selskab.
Her begynder alle oplevelser egentlig at gå lidt tomt i mit hovede. Jeg ved at jeg dropper en bombe mere, men jeg kan faktisk ikke huske videre. Vi ender med at tage videre på Vikingen, som lukker kl 7 om morgenen. Vi ender dog med at gå kl 06:30. Men jeg tror ikke helt der var flere eksplosive oplevelser.

Jeg ved egentlig ikke om jeg har formået at få alle de følelser og tanker ned på skrift, som jeg egentlig havde. Jeg har længe gået og brændt inde med denne triprapport, og jeg håber ikke at det er blevet for rodet (eller for kedeligt).

For at opsummere, så elsker jeg MDMA. Jeg elsker MDMA fordi det virkelig forstærker ALLES gode sider. Alle klikker med alle, og alle kan give hinanden et kram og et kys på kinden, uden at det virker totalt gay. Jeg har endnu ikke oplevet folk på MDMA blive agressive, som med coke /amf/whatever, og derfor er det præcis et stof for mig.
Jeg kender til følgerne af længere varig brug af MDMA, og derfor skal det selvfølgelig holdes nede. Men hold nu op. Jeg onder ALLE at prøve sådan en tur, og opleve hvor fucking dejlig verdenen og mennesker egentlig er.

MDMA - The Ultimate Love Drug - Ingen tvivl.

Peaaaaaaaaace :rocking:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2013 22:53 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Fed rapport, havde helt krilder i maven!
Har flere gange efter fester hvor jeg har været på MDMA, mødt folk der sagde jeg bare var god karma spreder, og fuld af kærlighed. Og alle mine venner, drenge som piger, ved de får flere kys af mig hvis de møder mig/er til fest med mig på emma - Så kan kun nikke genkendende til dine sidste linjer!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2013 23:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 feb 2012 19:23
Indlæg: 319
For helvede, nu kan jeg da slet ikke vente til at skulle møde Emma igen... Men fed rapport du, det lyder for vildt!

_________________
There's a time and place for everything. - prof. Oak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2013 19:14 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2010 01:39
Indlæg: 80
Geografisk sted: A spot within a spot
Fed rapport. Gotta love Emma!

_________________
- Medlem af det hemmelige selskab


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team