Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 07:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 31 mar 2013 15:12 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 feb 2012 19:23
Indlæg: 319
Substans/er: Pulveriseret krystal MDMA i kapsler
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
120 mg til tre af os.
60 mg til redosering til to af os.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Hyggelig lille varm stue med anlæg og bærbar, samt en hårtørrer.
Ingen sygdomme udover astma.

Triprapporten
Det hele startede hos en ven, som også havde en anden gæst på besøg, hvor vi først fik lavet dej til nogle hashkager. Men jeg havde Emma med, så hende doserede jeg først 200 mg i hver af de to kaspler vi skulle tage om aftenen, hvorefter de så blev omdoseret, da min ven mente at det var for meget. Så brugte vi 120 og 60 til redosering.
Men vi fik bagt kagerne færdige, fik lavet pizza og sat os godt ind i stuen.

Stemning ryger i vejret, vi drikker en enkelt øl og fræser igennem pizzaerne, fordi Emma og kagerne ventede.
Min ven og jeg tog en kapsel hver, og gæsten tog en kage, hvorefter countdown begyndte.

Første omgang den aften
20:18 - Indtagelse
Der er ikke ret meget at sige end at vi sad og forberedte os på hvad vi skulle lave.

20:50 - Første berørelse af Emma
I første omgang stod min ven og røg udenfor, og jeg stod på toilettet da vi begge to kunne mærke det dejlige pust bagfra, den bløde følelse af Emma stige op! - Hvorefter jeg tog min vens hårtørre og satte mig ind i stuen, er du gal, hvor er en hårtørre bare rar på sådan en tid. Men min en kommer ind af døren og har det også for fedt, hvorefter at vi sætter noget fedt musik på, venter på at gæsten bliver skæv, imens at vi begge sidder og har det for vildt.

21:00 - Peak og fremad
Citat fra ven; "Vand smager meget flydende, det er vildt!" - "Det smager mere flydende end normalt!"
Peaket vi havde, forgik nogle få minutter efter jeg først havde taget brug af hårtørren.
Intenst blev det specielt fordi vi sad og rørte ved vores puder, tæpper, hinanden og endda nogle katte der bor her. Alting havde en anderledes fornemmelse, og vi fik rørt ved samtlige ting i stuen, vores hænder og sanser i den retning blev for vilde. Jeg lå selv og krøb sammen af glæde over at glide mine ben hen over gulvet, hårtørrens varme fra bordet foran mig og ellers berøring på mig selv og min ven.

Musikken vi havde sat på var Hardstyle, Hands-up og i få tilfælde noget ryger eller Emma musik.

Men udenfor var vi også tit, vi skulle jo køle ned efter brug af hårtørren, men ellers fik vi også drukket et par glas vand, det var sku meget forfriskende, og mere flydende i følge min ven.

23:10 - Nedtrapning
Kedeligt stadie, blev lidt mere roligt igen, stadig lidt opsat på Emmas selskab stadig var der, men det var ikke ret fedt, og katten var også lidt mindre sjov at røre ved. Vores gæsts hashkager havde endnu ikke rørt ham, så vi gav ham noget Emma i stedet. Men min ven og jeg ville ikke sidde og kigge på at han havde det godt, hvilket endte med at vi redoseret 2 gange 60 mg kapsler, så vi kunne følge med ham op igen.

Anden omgang - Den aften
23:19 - Indtagelse (Emma til os alle tre! 60/60/120
Min ven og jeg sad stille og var stadig lidt rørt af Emma, så vi sad og fortalte gæsten, hvor sygt det er.
Det skal lige siges at vores pupiller er udvidet for sygt på daværende tidspunkt.
Men ellers sad vi også bare og ventede på at gæsten mødtes med Emma.

Første bemærkning af den nye dose - 00:12 for gæst og 23:59 for Redosering
Min ven og jeg føler endnu engang blæsten bagfra, emma kravle op af rygraden, den dejlige kilden hele vejen op ad ryggen som bare rør en. Vores gæst derimod kunne først mærke lidt i overkroppe, armene begyndte at fuzze og det hele blev lidt anderledes, følelserne kom stille frem.

Peak -00:37 for gæst og 00:05 for Redosering
Gæsten kunne mærke det som om at han kunne svømme i vand uden modstand, alting han rørte ved var bedre, men der findes ikke ord til at beskrive det. Hans øjne blev ikke særligt udvidet men katten, sofaerne samt hårtørren var blevet mere attraktive. Sanserne i fingerne og berøring var for specielt, en blød, dejlig og egentlig tilfredsstillende følelse.
Min ven og jeg begyndte at gå rundt igen, mærke loftet og andre ting. Specielt med at vaske hænder med sæbe, er meget blødere end normalt. - Derimod da vi var udenfor, så blev det meget koldere, hurtigere.

Nedtrapning - 03:28 for gæst og 03:08 for Redosering
Stille og roligt var vi ved at blive klar over at Emma skulle til at forlade os, vi vidste ikke helt hvad vi skulle sige eller gøre, men følelserne blev mere svækket. - Vores øjne var stadig store og spændende at kigge ind i, hvilket jeg selv blev lidt for optaget af, da jeg stak min finger ind i øjet for at mærke det sorte i midten. - Kan ikke anbefales.
Men derimod så vi igen vores gæsts øjne, hvor at hans pupiller var stort set udvidet, men ikke i nær så stor stil som os andre to.

Helt væk - 4:01 for gæst og 3:58 for Redosering
Gæsten og min ven er ved at være delvist trætte men åbner op for nogle øl, som en afslutning på en god nat. Hvorimod at jeg sidder og hænger, virkelig meget, og sover...
Alting blev stille, musikken var slukket, Tv'ets lyd var tændt og stemningen var ved at dø. Alt det gode var pretty much væk. - Glæder os til at møde Emma igen om 2 måneders tid.

Ekstra
Det skal lige siges at min Astma ikke var til at mærke, jeg følte ingen hæmninger eller besvær ved at trække vejret. - Hvorimod at jeg normalt bruger den stærke (12 - timers - røde dosis) for at kunne trække vejret helt optimalt.

Musikken gjorde også en del af vores dejlige opfattelse, men det var klart sanserne i fingerne og på kroppen som var specielle. - Selve musikken gjorde kun tankerne om alle sanserne mere dejlige og tankerne om Emma lidt mere specielle.

Det kan også anbefales at have husdyr, da de er ret specielle at røre ved (Det skal ikke misforstås!)

_________________
There's a time and place for everything. - prof. Oak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 mar 2013 19:49 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2010 13:44
Indlæg: 848
Geografisk sted: The White House
du har ret godt styr på facts! ;) big up for at kunne holde så godt styr på sin aften.

det sjove ved triprapporter er normalt at høre mere om de psykiske oplevelser, hvilket du træder meget let hen over - mer af dét en anden gang! :)

_________________
Weed doesn't make you lazy, it just makes you realize things aren't worth doing.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team