Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 06:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 maj 2013 16:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 feb 2012 19:23
Indlæg: 319
Substans/er: Krystal MDMA i kapsler og lidt alcohol.
Setting: I byen
MODs installed: Nej
Erfaring: Ved en hel del efterhånden
Link til privat galleri eller lign fra trippet: http://i.imgur.com/2wJjf7X.jpg

Dosering og anden informaton om substanserne:
Vi har ikke præcise tal på vores doseringer, men dette er sådan cirka.
Første: 80 Mg Dosering
Anden: 40 Mg Dosering
Tredje: 60 Mg Dosering

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Vi har en bil, som vi holdte pause i, mange gange...
Den ene af os med Astma, men kunne ikke mærkes i denne omgang.
Ven 1: Uden Astma
Ven 2: Med Astma

Triprapporten
Vi har lige fået dette batch med ret mange flotte krystaller, som også smager forfærdeligt, hvilket vi ville prøve. Der var gået 42 dage siden vi prøvede det sidst, så vi holder stadig grænsen lidt. - Anywho, vi tog ned i byen, over til en ven og doserede samt hældte Emma på kapsler.
Derefter fik vi dem overtalt til at tage ned i byens bypark og lige før vi tog af sted, tog vi vores første dose.

Første omgang den aften
23:23 - Indtagelse
Fra at vi tog emma til at vi mærkede skete der ikke det vilde.
Vi har prøvet det før, og derfor ledte vi efter diverse bløde, glatte og varme overflader som vi kunne røre ved, når det endelig ramte. Indtil da sad vi bare ned i parken og nød en enkelt øl, mens vi snakkede om hvad der ville ske med os, i det at det ville ramme os.

Mellem 23:54 og 00:02 - Emma rør os
Ven 1 bliver ramt lidt før mig, og går ret hurtigt rundt i parken for at mærke på træer, lys og øl.
"Øldåsen er blød" kommer det fra ham, og han begynder at mærke alt mellem himmel og jord. En 10 minutter efter ham, så bliver jeg selv ramt og ender med at røre ved alt det han lige har rørt ved.
Ven 1 løber ned til vandet (ulækre vand!) og stikker hånden i det... "Hvor er det blødt!" råber han og jeg kommer straks ned til ham, hvorefter jeg smider begge poter i vandet og vandet er sku blødt, vildt blødt og koldt, som om det var olie eller lignende substanser, i hvert fald ikke det normale vand, men blødt.

Efter vi har leget rundt med vand, øldåser og naturen omkring os, så siger vores to andre venner, som var med os i parken, at de vil hjem...
Vi bliver kørt hen foran vores skole, låner et -MEGET- blødt tæppe af min ven og sætter os ind i bilen med varme og musik på. (Tændte motoren i tomgang, for at få varme) - Stemningen for tæppet blev ret højt og vi lå og rørte det i ret lang tid, (20-30 min), men det blev lidt for kogt til sidst, så vi ned i byen igen (Ligger tæt på!)
En torsdag aften er der ikke meget åben, så vi tager en hurtig barrunde for at se hvad der har åbent, og det endte med at der var 2 værtshuse til overs, hvor at den ene lukkede da vi kom. Byen var død og vi ville bare gerne sidde et afslappet sted og få en øl og mærke emma... Vi gik hen til det sidste værtshus, og tænkte at det var helt fint!
Desværre mødte vi en masse vi kendte, som helst ikke burde vide noget om det her, så vi gik bare på toilet for så at gå igen. Men på toilettet, der var massere af lys og varmt vand. Endnu engang, den bløde følelse, dejligt varmt vand. Desuden var vores pupiller helt sorte som dådyrøjne, helt vildt.

Vi gik så tilbage til vores bil for lige at finde ud af hvad vi så skulle gøre, og klokken nærmede sig stille halv 2 nu, Emma begyndte at forsvinde lidt fra os, men det var stadig godt... Nu sker der noget skørt, som ikke plejede at ske.
Jeg begyndte at se farver, over alt... :?: (Et eksempel på farverne, den aften, kan ses i "Link til privat galleri, oppe i toppen)

Mellem 01:30 - 02:06 - Regnbuelygter over aaaalt...
Vi ligger stille i bilen, efter baren og så lægger jeg mærke til at der er farver, ved hvert eneste lys jeg kigger på. Først tror jeg bare at det er mine øjne der spiller mig et puds, men min ven kan ingen farver se, og jeg kan se farver på hver eneste gadelygte jeg kunne ser derfra. Hver eneste lys var omfanget af Rød, grøn og blå.
Min ven bliver lidt chokeret, fordi vi var ved at redosere men vil gerne vente lidt, da jeg nok sandsynligvis er ret kogt, da farver kommer.

Vi vælger at gå ned til havnen, hvor at der er bænke og på vej derned er der lyskryds, hvor farverne også var helt blæst. Her kunne vi begge se farver, og det var vildt. Det røde lys var en blanding af gul og rød, flammens farver. Det gule var bare gult, men den blå var flot blå og grøn. Desuden så var lysene voldsomt over-eksponeret, der var en hel krone med lys uden om selve lyset, meget op ad med stråler af lys, over alt.
Men efter en lille runde på havnen, så går vi tilbage til bilen for at redosere.

Anden omgang den aften
02:24 - Redosering - Anden indtagelse 40-50mg
Denne gang er vi forberedt med 5 HTP, som vi tager sammen med Emma.
Herefter tænker vi at diskotekerne i byen nok stadig havde åbent, og går hen til en af dem.
Indgang er gratis så vi går direkte ind, bliver mindblown af lyset og møder en masse vi kender, igen. Heldigvis denne gang, så kender de intet til stoffer, så selvom vores øjne er sorte som oliven, så ser de ingenting.
Jeg ender selv med at gå ud til garderoben, for at flirte med hende som står der, mens min ven snakkede med andre piger inde på diskoteket...
Jeg synes selv at mine hænder blev lidt sjove, ville røre ved mig selv, men stod og snakkede med hende i garderoben. Mit fokus var helt i stykker og jeg kiggede rundt over det hele, ved virkelig ikke hvad der skete, jeg kunne bare ikke holde noget stille. Mine hænder vandrede også rundt i mine lommer fordi de ville røre ved mig, eller hende, men det var langt ude. - Min ven tågede, det var hans 1½ time der gik sådan...

03:30 lukkede diskoteket og vi gik hen til det sidste værtshus som var åben, mødte igen folk vi kendte, som jeg ikke kunne holde fingrene fra. Følelsen af en andens krop, huden, den var voldsom. Men min veninde kunne ikke helt lide det, så hun stoppede mig op imod flere gange. Selvom min lyst alligevel fik mig til at stå og køre mine hænder op af siden på hende, virkede sikkert ret skørt. Men jeg begyndte at koge ret meget men min ven snakkede videre med dem. Nu begynder det at gå helt galt, for jeg begynder at hallucinere...

Mens vi snakker, så ser jeg flere øl foran mig, nogle øl på askebægeret og mennesker jeg ikke kender, som placere øl foran mig. Kigger forvirret rundt og får nogle af dem åbnet, indtil de alle pludseligt forsvinder (No shit), det skete flere gange, øl over alt og øl til mig, placeret på ting de ikke burde stå på, og pludseligt væk.
Ved ikke hvad jeg skulle gøre, jeg ville bare væk, det blev lidt skræmmende og underligt, men jeg ville ud.
Min ven og jeg smuttede udenfor, hvor jeg fik noget luft, og kunne slappe lidt af igen...

Vi gik ind til det sidste diskotek som var åben i byen, omkring 4, og betalte desværre for gaderobe.
Da vi gik ind, så var farverne, som tidligere på aftenen, ret vilde men stemningen var helt død, så vi gik efter 2 minutter, maks...
Stemningen for os var helt væk, jeg var lidt bange for at komme ned og hallucinere igen, så vi sagde til de andre at vi tog hjem. Så vi gik over til bilen, lagde os i den og redoserede med 60mg.
(VI VED GODT AT DET ER UANSVARLIGT, MEN VI VAR IKKE RET PÅVIRKET MERE) - Vi kørte hjem, lige efter vi havde redoseret. (Så vi kunne nå at være hjemme til at virkningen kom over os)

Tredje omgang den aften
04:39 - Redosering - Tredje indtagelse Ca. 60mg
(IGEN, VI VED GODT AT DET ER UANSVARLIGT) Vi kørte som sagt hjem, lige i det at vi tog det og nåede hjem inden for 20 minutter.
På vej hjem forstod jeg slet ingen ting, lysene var blevet endnu mere vilde og jeg ville knap nok kunne have kørt selv, da lyset var sygt fra alle sider af. Men min ven havde det fint og kunne vidst godt køre, selvom det var første gang han kørte i min store bil, så gik det okay, efter han fik lært dyret at kende.

Vi kom hjem, og var her cirka klokken 4:55 og fandt ellers computeren og vores dejlige hårtørre frem. Så vi var klar til at det skulle ramme os, hviket det gjorde klokken 5:10 ca...
Men ikke særligt lang tid efter at det ramte os, så begyndte jeg igen at hallucinere. Så min søster komme ud af mit flag på min væg, min veninnde som gik rundt og andre mærkelige ting. Forstår slet ingenting.
Min ven derimod havde ikke problemer overhovedet, han havde det alt for sjovt med mine puder og sig selv, mens jeg lå og snakkede om alt muligt, ude af denne verden...
Men musikken var god! - Emma og Molly sange, mhm...
Vi kogte i 2 timer, og gik derefter i seng, efter en skør og kogt aften.

Råd og spørgsmål
Råd
1. For guds skyld, prøv at vaske hænder under varmt vand, eller bare stille vand. Hvis i har en balje med vand, så prøv det. Det er vildt så blødt vand det er.

2. Overvej hvilke objekter, tøj og andet der tages med under trippet, mange forskellige ting kan føles helt fantastiske, ligesom vores bløde øl og hårtørren (senere på aftenen)


Spørgsmål
1. Jeg var ret træt, da jeg kun havde sovet 3 timer dagen inden jeg tog Emma, og har generelt haft en meget stresset og søvnløs periode. Så jeg ved ikke om mine hallucinationer også er koblet sammen med det - har tidligere haft problemer med hallucinationer i søvnløse perioder, da jeg også lider af mangel på melationin i hjernen.

2. Farver, hva skete der?

3. Kan i anbefale Weed og MDMA sammen? (Da vi overvejer at kombinere dem næste gang)



TAK FORDI DU LÆSTE MED ;D! :D :tnx:

_________________
There's a time and place for everything. - prof. Oak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 maj 2013 19:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 jul 2011 13:01
Indlæg: 384
Det lyder som et vildt trip af bare 80 mg? Jeg skal proeve MDMA for foerste gang her snart, og jeg har taenkt mig at tage 110 mg. Er det for meget?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 maj 2013 20:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 apr 2013 15:58
Indlæg: 3
Jeg tror at dine hallucinationer er koblet sammen med at du har sovet for lidt. Men jeg har selv prøvet at hallucinere på høje doser MDMA - så det er måske en blanding :)

Mht. farvene så er det ikke noget jeg har oplevet før - men det lyder syret :D

Jeg vil klart anbefale weed og mdma sammen, det fungere rigtigt godt sammen :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 maj 2013 20:13 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 feb 2012 19:23
Indlæg: 319
Det lyder som et vildt trip af bare 80 mg? Jeg skal proeve MDMA for foerste gang her snart, og jeg har taenkt mig at tage 110 mg. Er det for meget?

Kommer helt an på kvaliteten, det vi har fået fat i her er rigtig godt, mens det vi tidligere har taget var lidt lavere i kvalitet. 100 - 110mg er en fin førstegangsdose.

_________________
There's a time and place for everything. - prof. Oak


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team