Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:23


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 aug 2013 14:59 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Substans/er: mdma
Setting: I byen
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
170mg mdma i en bombe, en øl eller to, og uvidst antal joints.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
jeg var totalt game, mega glad og klar.

Triprapporten
Mig og en af mine gode venner var blaffet til amsterdam, for at mødes med nogle andre af vores venner dernede.
Inden vi tog afsted havde jeg fundet ud af at flux herinde fra og skulle være dernede samtidig, så vi havde aftalt at mødes, og chille lidt.
Jeg valgte at opsøge ham alene, da vi ikke havde set hinanden i fire/fem år, og folk ligesom ændre sig.
så jeg tænkte jeg lige ville se ham lidt an, inden han skulle møde mine venner.
vi mødes så på greenhouse cafe, han er sammen med en ven, og vi sætter os ind, køber en cola, og hiver alle en joint frem, som vi ryger imens vi prøve at bryde isen og lige genfinde hinanden.
det er lidt svært da vi er godt skæve, og som i jo nok ved, kan der hurtigt blive akavet stilhed.
flux siger så at der aldrig er akavet stilhed mellem rygere, de nyder det bare, hvilket jo er rigtigt nok.
vi går lidt rundt, sætter os på dam pladsen. her finder han tre kapsler frem, og de bliver delt ud.
Jeg fyrer den ned, og de andre følger trop. vi sidder lige lidt, og jeg spiller lidt kendama, og vi beslutter os for at gå lidt rundt og se os omkring. der går cirka 20 minutter, før jeg kan mærke en summen i kroppen, og at min kæbe har fået sit eget liv. jeg får lidt styr på kæben, og vi går rundt og small talker lidt, inden vi finder en lille bar/cafe lige ved hovedbanegården, hvor vi slår os ned og bestiller en øl hver. her rammer emmaen virkeligt, og isen er brudt, vi snakker og snakker, hygger os, og vil rulle en joint.
vi har ingen filtertips, og de andre spørger om jeg kan rulle en god cone uden, hvor til jeg griner indeni mig selv og tænker, "Nu skal de bare se".
der bliver mixet, og jeg HÅNDRULLER satme den bitch, og de gir props, og jeg føler mig som kongen af joint rulning, hvis ikke en gud!
vi sidder og ryger lidt inden jeg spørger om de er friske på at møde tre af mine venner, hvilket de er, hvortil flux spørger om der er nogen af dem, som kunne være friske på noget emma med os andre, tænker fuck ja, T er helt sikkert frisk. jeg ringer til dem og siger de skal komme over på banegården, så jeg kan hente dem der.
Giver de andre et hurtigt lynkursus i vores lokale slang, som kan være meget overvældende for andre, som for det meste kun forstår 10% af det vi siger.
på et eller andet tidspunkt mens vi venter på de andre, siger flux at han godt kunne en dyne eller sådan noget, hvortil jeg svarer at jeg da har min sovepose med :D totalt optur og put.
de andre ringer og siger de er ved banegården, og jeg rejser mig for at hente dem.
da jeg rejser mig, og skal til at krydse vejen, kan jeg godt mærke at jeg er godt hakket og ikke fatter det store, så står i mega lang tid og venter på at gå over vejen. da jeg så kommer over på siden af banegården tænker jeg "SHIT MAN, det er sgu da den forkerte banegård jeg er ved!" skynder mig at ringe til de andre og sige at jeg tror vi er et andet sted, men at de lige skal vente med at gå til jeg er sikker.. går lidt videre og opdager at jeg er på den anden side, altså bagved banegården, skynder mig at ringe til de andre og sige de skal komme om bagved, hvortil de svarer "kan man overhovedet det?" og jeg er bare like "Det ved jeg ikke! jeg er på emma!" går så fire meter mere, og ser dem så står og smågrine lidt, og jeg griner da også lidt af mig selv.
vi kommer over til caféen, og får afvide at de lukker om lidt, så vi skynder os at drikke ud og går videre.
på gåturen får min ven t så en bombe, og vi chiller egentligt bare lidt rundt, og finder et sted at sidde ned.
her sidder vi så og har den syge snakker på, og deler alle vores historier, hemmeligheder og fuck ups, mega nice.
min fætter og min ven p, beslutter sig for at gå ud i westerpark for at sove, da de skulle blaffe hjem dagen efter, og gerne ville være lidt friske..

Nå.. mig, t, flux og hans ven som jeg vælger at kalde tonni, går så bare rundt i amsterdam, hygger os helt vildt.
og så sker der...
Flux: R**** jeg tager dig altså lige i hånden her.
Mig: Det godt du er lige så hippie som mig - Jeg fletter altså lige hvis det er ok.

det var så fucking nice, for jeg havde lidt frygtet om han var klar på mega put, nus agtigt halløj, eller om det var for gay til ham.
vi ender med at gå rundt og flette fingre det meste af natten tror jeg.
vi finder også nogle bænke, og sætter os for at rulle en joint.
mens vi ruller, kommer der en hobo over og spørger os om vi vil købe hans cykel for 1 euro, hvortil vi svarer nej tak.
flux stikker ham en masse småpenge, og han bliver hængende og vi har den gode griner over ham.
Han får så øje på min joint (som er pænt stor), og spørger om jeg har rullet den, og om han må smage. self må han da det og han får et par sug, hvortil han siger at han er helt væk efter et sug eller to. han bliver der i noget tid og står bare og snakker random lort, imens vi får taget billeder med ham , og filmet lidt. TOTALT OPTUR.
han smutter så videre, og vi går bare rundt og hygger os, og beslutter os for at gå i red light.
da vi kommer derhen ser vi den fucking sødeste og hotteste luder, og står bare allesammen og kigger i et stykke tid og overvejer om man skulle gøre det.
vi går så videre, og egentligt kan jeg ikke rigtigt huske så meget af hvad der skete, udover at vi snakkede mega meget, og havnede på dam pladsen igen, hvor jeg ligger og putter lidt med hovedet på flux's mave inden ham og hans ven (TONNIIIII) smutter hjem mod deres hotel.
Mig og min ven T går ud til vores sove spot lidt udenfor westerpark, da vi kommer derud sover vores venner, og vi beslutter os for at få lidt søvn, da klokken er syv om morgenen.

lidt rodet, lidt ligegyldigt, lidt dårligt beskrevet, men følte lige jeg måtte dele min bedste oplevelse nogensinde på emma, ud af de tre gange jeg nu har prøvet det.
havde det super hyggeligt.vi fik sovet fem timer, inden vi stod op og gik ud for at finde morgenmad. vi havde super ondt i kæben, men det var også lidt det eneste. ikke rigtigt nogle tømmermænd, bare lidt trætte og slidte.

I får lige et billede af mig og flux der går og nyder det totalt.

Billede

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Senest rettet af Snoezel 13 aug 2013 14:59, rettet i alt 1 gang.
Du er blæst og har kopieret teksten så den stod dobbelt! ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2013 16:35 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2013 18:08
Indlæg: 156
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Hvor det fedt at læse om en tydeligvis AWESOME tur i havde!
Kunne ikke lade være at grine lidt for mig selv hen ad vejen, men det var sikkert meget harmonisk at være i jeres selvskab! :D
Må man spørge om jeres alder?

_________________
Det rart at være vigtig, men det er vigtigt at være rar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2013 20:42 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
jeg er 20 og de andre er også deromkring :D
hva da?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 aug 2013 07:14 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Jeg er også 20. Denne rapport lever slet ikke op til oplevelsen. Hele stemnigen den aften var for vild. At møde en gammel ven, en varm sommeraften midt i amsterdam som summede af liv. Droppe emma på dam pladsen og rende rundt som små børn der holder i hånd og kun blive mødt af smilende folk der godt kunne se hvad vi var ude på. Helt sikkert uforglemmeligt minde. Og dam pladsen er sindssyg smuk! Det samme med central station. Pisse nice!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team