Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 sep 2013 15:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2013 14:35
Indlæg: 149
Substans/er: mdma
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
500mg mdma.
5 joints og et 4 smøgs bongmix delt af 7 personer

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
setting: i en stuge med en 3 personers sofa og en 2 personers sækkestol
mental tilstand: lidt irriteret over at der spilles psytrance men ellers glad og spændt

Triprapporten
mig og min rumbo havde aftalt at det der mdma sku skulle prøves så vi fik aftalt med en af hans venner at han skaffede det og vi kom om til ham til fest.

vi ankom til hans lejlighed kl ca 1600 hvor vi mødte de 3 vi skule feste med, vi satte os i sofaen og værten satte psytrance på, musikken irriterede mig men holdt min mening for mig selv.

ca 1630 kom værten med mdma'en gav mig og min ven det vi havde betalt for og vi bombede hver 200mg på øjemål.
vi sad i sofaen i godt en halv time hvor jeg blev mere og mere træt af musikken til jeg begyndte at mærke min krop sitre og mussikken få en hel ny dybde og blev meget behagelig hvor jeg prikker til min ven han vender hovedet og kigger på mig og vi udbryder lavt "yeah!" mens vi bøjer hovedet tilbage vi kigger begge ud i rummet hvor de 3 andre sidder og kigger mærkeligt så os og begynder at grine.

kl 1730 gik mig og sebastian med værten ind på et værelse og begyndte alle 3 at lave baner vi lavede hver en 200mg bane hvor at værten kigger kigger over på os og med et bekymret smil kigger væk igen og jeg spørger selfølgelig hvad der er galt hvor han siger "hva skal vi ikke alle være kloge her og dele de her baner over i 2" jeg svare hurtigt jo og deler min bane op i 2 da vi tager vores baner tager jeg lidt ekstra fart på og tager begge baner på samme tid de tog en, jeg bøjer hovedet bagover imens jeg mærker den dejlige smerte i næsen, mit syn flimrer i et par sekunder hvor jeg bagefter kigger over på min ven og værten der begge havde kigget på mig et stykke tid, jeg trækker på skulderne og går en og sætter mig i sofaen og drikker 1l vand

kl 1800 kommer to vi alle kender og de begynder at lave en joint, den bliver selfølgelig tændt og vi får den røget, da jeg begynder at blive lidt paranoid og sætter mig derfor over i et hjørne hvor jeg kan se alt der sker i rummet, jeg får drukket en liter vand mere imens jeg sidder derovre og folk begynder at komme hen og spørge om jeg er ok, jeg svare hurtigt at jeg har det fint men at jeg har fået lidt paranoia, derfra ændre aftenen sig for mig det eneste jeg ser i rummet er at alle taler om mig selvom jeg ikke kan høre hvad de siger (hvilket de selfølgelig ikke gjorde),

kl 0000 er der røget i alt 5 joints og et 4 smøgs bongmix hvor jeg bare har sat i hjørnet og røget med og drukket vand (havde nok fået drukket i alt 4-5 liter der) hvor jeg begyndte at få kvalme så jeg går ud på toilettet og brækker mig, jeg har det straks bedre og min paranoia er væk, de andre kommer han og spørger meget bekymret om jeg er sikker på at jeg er ok, jeg svare at jeg nok havde drukket for meget vand, de tænker lidt og siger "ja du har også drukket alt for meget". jeg går ind og tager den sidste bane og begynder at feste sammen med de andre for første gang den aften.

kl 0300 skal værten til at i seng så mig og min ven tager hjem.

hele dagen efter sad mig og min ven hjemme ved mig og røg joints og hørte psytrance og bare havde det chillern vi mærkede aldrig nogen nedtur


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 sep 2013 12:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 aug 2012 19:57
Indlæg: 269
Synes det er en lidt mangelfuld rapport. Du kunne godt have kommet mere ind på din psykiske og fysiske tilstand, da dette kan være meget overvældende første gang! Du beskriver mere bare et handlingsforløb...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 sep 2013 19:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
husk altid at starte lavt når du prøver et nyt stof.
200 mg er en ret høj dose MDMA.

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2013 16:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2013 14:35
Indlæg: 149
Synes det er en lidt mangelfuld rapport. Du kunne godt have kommet mere ind på din psykiske og fysiske tilstand, da dette kan være meget overvældende første gang! Du beskriver mere bare et handlingsforløb...

tak for kritikken har taget note af det så jeg kan gøre det bedre til næste gang :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team