Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:21


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 dec 2013 01:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 dec 2013 01:24
Indlæg: 0
Substans/er: MDMA og Alkohol
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
Vi havde inden første dosering drukket 5-6 genstande hver.
Vi startede 4 drenge om 0,4 gram hvide/grålige krystaller
Senere joinede en 5. person os og vi indtog derefter ca. 0,8 gram gråbrune krystaller tilsammen over resten af aftenen/natten

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Startede ud I vens lejlighed, derefter stor fest, tilbage I vennens lejlighed og lidt frem og tilbage mellem forskellige værtshuse og vennens lejlighed.
Var helt på toppen både mentalt og fysisk – ingen kendte sygdomme.

Triprapporten
Jeg vil indlede rapporten med at sige, at jeg tre uger forinden havde min første oplevelse med MDMA sammen med min ven A, der dog ikke rigtig førte noget med sig, da jeg var meget påpasselig med doseringen. Vi havde en vægt til rådighed, men den havde en nøjagtighed på 0,1 gram, så den var ikke til at stole på, og jeg fik derfor to andre tilstedeværende (med stor kendskab til diverse stoffer) til at hjælpe med at line nogle streger op. Jeg vil skyde på at jeg og A i løbet af aftenen har taget godt 120mg fordelt over 4 streger med 1-2 timers mellemrum mellem hver, hvilket ikke var nok til at give nogen rigtig effekt. Jeg mærkede et lille boost I mit energiniveau, og jeg syntes at musikken var lidt mere behagelig, men det kan lige så vel have været placebo som det kan have været en reel virkning af mdma'en.

________________________

Det var blevet fredag og den stod på stor fest om aftenen (her snakker vi 2-300 personer). Vi havde I ugen op til festen snakket om at vi skulle skaffe nogle “Party Flocks” (ecstasy, ikke noget jeg kendte til, men jeg havde gennem forskellige “anmeldelser” på pillreports læst mig frem til at det – hvis vi var heldige- var nogle ret gode piller, og hvis vi var mindre heldige, ville de stadig være middelmådige. Der var heldigvis ingen af anmeldelserne der skrev at de skulle være farlige, og det gav mig en vis form for tryghed, selvom jeg altid har svoren at jeg ikke skulle indtage noget på pilleform, da jeg er nervøs for hvad jeg propper I mig.
Vi havde fået at vide at vi først kunne få dem fredag aften, hvilket jo egentlig passede fint, da det først var der vi skulle bruge dem.

Vi startede aftenen ud med at sidde 4 folk (A, N, V og jeg) I A's lejlighed hvor vi varmede op med nogle kolde alkoholiske drikkevarer. Vi ventede spændt på vores Party Flocks som en femte mand skulle hente for os knap en times kørsel væk.
Der var en hyggelig stemning, og vi glædede os alle. V havde flere gange prøvet både MDMA og Ecstasy mens N og jeg havde prøvet det en enkelt gang og A et par gange.
Vi hørte noget lækkert musik – alt lige fra gammelt rock til nyere psykedelisk trance, og det hele var godt.

Klokken var blevet mange, og der var under en time til dørene ved festen lukkedes. Vi var lidt trætte af at vores piller ikke var kommet endnu, og besluttede os for at dele resterne fra min første MDMA-tur inden vi tog afsted. Vi tog hver en streg på 0,1 gram. Jeg var ikke lige så nervøs som første gang, men noget overvældet over størrelsen af stregen. Jeg tænkte på om der overhovedet var plads til så meget I min lille næse, men jeg glædede mig til rent faktisk at få noget ud af den ret så dyre MDMA. Jeg besluttede mig for at tage den første streg, da jeg følte at det ville være godt for mig.
Det rev godt I næsen og vi sad alle og snøftede. Stemningen blev løftet og vi glædede os alle og var spændte på hvornår det ville slå ind.
Der blev sat noget old school rap på, hvilket vi lyttede til I godt og vel ti minutter, hvorefter MDMA'en begyndte at slå ind hos os alle. Det var rigtig fedt at se smilene på deres læber og mærke hvordan mit eget smil også blev større. Vi fortsatte med at lytte til lidt forskelligt musik I et kvarters tid, før vi besluttede os for at tage afsted til fest. Festen befandt sig godt 20 minutters gang fra min vens lejlighed.

Da vi gik udenfor kunne jeg rigtig mærke effekten slå ind – mine ben føltes anderledes – jeg ved ikke hvordan jeg skal beskrive det, da det var en blanding af lethed, en let snurren og følelsesløshed, men det var rigtig behageligt. Det var snevejr udenfor, og temperaturen var tæt på nul, men det rørte os egentlig ikke. Snakken gik, og vi gik ind I en lille butik for at købe cigaretter. Jeg endte med også at købe en iskold Mokai til at drikke på vejen, hvilken viste sig at smage virkelig, virkelig godt!
Der lå godt og vel fem centimeter sne over det hele, og vi lagde alle mærke til hvor dejlig en overflade det var at gå på.
Turen til festen var ret fantastisk selvom vi på det sidste stykke begyndte at mærke kulden I vores ansigter.
Vi ankom et kvarter før dørene lukkedes og gik direkte op I baren hvor vi købte lidt at drikke.
Vi havde stadig intet hørt angående vores Party Flocks, og selvom vi alle var glade I låget var det tydeligt at vi også alle var lidt trætte af, at det hele nok ville ende med, at vi ingen piller fik denne aften.
Jeg gik lidt rundt alene og mødte en masse folk jeg kendte, som jeg sad og snakkede med en halv times tid. Jeg havde lyst til at kramme og snakke med alle, og det var enormt tilfredsstillende at kramme dem. To af gutterne spurgte mig om jeg var på noget, og jeg svarede dem at jeg havde taget noget MDMA – jeg har længe snakket med dem om, at hvis der var ét stof jeg skulle prøve, skulle det være MDMA, og de havde det faktisk lidt på samme måde, så de syntes det var spændende at høre hvordan jeg havde det.
Jeg fortalte dem at jeg havde det for vildt, og at jeg syntes de skulle prøve det på et eller andet tidspunkt I deres liv, hvilket de nikkede til.
Jeg søgte tilbage mod de venner jeg var ankommet med. De fortalte mig at fyren, der skulle hente vores piller havde haft ringet og fortalt at han ikke kunne få fat på dem, men at han var kørt afsted for at hente et gram MDMA til os I stedet I en by, der lå knap en times kørsel fra den by vi befandt os I.
En rigtig god stemning spredte sig igen mellem os, da vi nu vidste at vores tur med Emma ville vare ved resten af aftenen og natten også.

Tiden gik, og vi nåede alle at falde ret langt ned fra rusens top, vi havde mærket I starten, før vores mdma ankom halvanden time senere.
Vi gik ud på et toilet hvor vi begyndte at knuse de flotte krystaller på N's telefon. Vi var helt oppe at køre, og efter at have mærket virkningen af den første streg glædede jeg mig helt ekstremt til at tage endnu en nu hvor jeg vidste lidt mere om hvad det var jeg gik ind til.
Mens vi linede nogle streger op kunne vi se låsen til toilettet begynde at dreje sig – der var nogen, der forsøgte at åbne døren udenfor. Vi skyndte os at gribe fat I låsen, da der ikke var nogen, der skulle se hvad vi havde gang I. Vi skiftedes til at holde låsen og tage en streg – jeg vil skyde på, der I disse streger var 50-60 mg.
På trods af stregens mindre størrelse end den første, og min teori om at min næse havde vænnet sig til det, rev denne streg helt ekstremt I næsen – jeg fik tårer I øjnene, og vi blev enige om at jeg skulle spille syg, så det ikke ville virke så underligt når vi kom fire drenge ud fra handicaptoilettet efter 5-10 minutter.
Allerede da vi gik ud fra toilettet kunne jeg mærke det. Effekten var allerede da helt vild I forhold til efter den første streg, og jeg følte en ekstrem trang til at bevæge mig, og jeg kunne mærke at mine venner havde det på samme måde. Jeg spurgte N om han ville med ud at ryge, og han var hurtig til at svare ja. Vi gik mod døren, og jeg lagde mærke til hvor hurtigt vi gik, da vi overhalede flere andre på vejen. Jeg spurgte N om vi ikke gik en smule hurtigt, og vi begyndte begge at grine.
Vi fik tændt vores cigaretter og også dét at ryge var ekstremt behageligt – det var nærmest som om man blev nusset I lungerne for hvert hiv man tog. Jeg fik at vide, at jeg stod med et kæmpe smil I fjæset, og jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg lagde mærke til at også N's smil strakte sig fra øre til øre.
Mens vi stod og røg kom en af mine rigtig gode venner (lad os kalde ham D) og røg med os. Jeg havde ikke tidligere hilst på ham denne aften, så han blev mødt med et kæmpe kram. Jeg fortalte ham om situationen, og da han kunne se hvor glade vi var blev han selv helt glad. Jeg spurgte ham om han ville have en streg senere, hvilket han var frisk på. Vi gik nu indenfor og bevægede os mod musikken. Vi maste os gennem menneskemængden foran mixerpulten og begyndte at danse. Jeg har normalt aldrig været den store danser, men I denne situation føltes det bare som det mest rigtige I hele verden for mig. Jeg er ret sikker på, at jeg så helt ekstrem tumpet ud, da jeg godt er klar over, at jeg ikke er god til at danse, men jeg var så ligeglad som man kan være. Jeg snakkede med N og han fortalte mig at han havde det på akkurat samme måde.

Det var nu blevet nat, og der var en time til festen sluttede. Jeg mødtes med A, N og V og fortalte dem at vores fælles ven D også gerne ville prøve en streg MDMA. Det var de helt cool med, og jeg løb ind og fandt D oppe på dansegulvet.
Vi gik samlet tilbage til A's lejlighed hvor vi fik linet fem streger op. Jeg vil skyde på at de har været ca. Lige så store som dem vi tog på toilettet 2 timer tidligere – måske lidt større.
D fik den største af de fem streger, da han ikke havde taget noget I forvejen.
Jeg følte at jeg vidste lige præcis hvad D tænkte og hvordan han havde det, og jeg fortalte ham at han roligt kunne glæde sig, og at han skulle rejse sig op så snart han kunne mærke det mindste, for så at lade sig rive med af magien.
Vi andre var stadig forholdsvist påvirkede efter vores seneste streg, og denne streg skød os helt til tops. Vi skruede op for musikken – jeg kan ikke huske hvad vi hørte til at starte med, og det er også fuldstændig ligegyldigt, for det lød fuldstændig fantastisk.
N og jeg startede med at rejse os, bevæge os ud på gulvet og begynde at bevæge os til musikken og D kom hurtigt efter. En følelse af ekstrem velvære bredte sig gennem min krop, og jeg skyndte mig at fylde nogle vandflasker op, da jeg nødig skulle dehydrere.
A og V havde nu også rejst sig, og vi bevægede os rundt på gulvet til sange som Justin Timberlakes “What Goes Around” og Busta Rhymes' “Break Ya Neck” imens vandflaskerne kørte på runde.

Vi dansede vel rundt I en god halv time før A, V og D valgte at gå I byen for at se om der skete noget. N og jeg fik en ekstranøgle, så vi kunne låse efter os hvis vi også selv ville I byen.
Så stod vi to tilbage. N og jeg fortsatte med at danse og aftalte at vi ville gå I byen efter en sang eller to, men der endte med at gå en halv time før vi endelig fik os taget sammen til at komme afsted. NÆSTEN ihvertfald, for vi skulle lige høre mit sidste musikønske. “Elsker Hende Mere” fra ingen andre end selveste Nik og Jay. En sang vi nogen gange har hørt for sjov, men som jeg egentlig altid godt har kunnet lide.
Nu kunne jeg næsten ikke klare det længere – det her var simpelthen alt, alt for lækkert! Den “bløde” varme gennem hele kroppen der pulserede I takt til musikken imens alt føltes helt perfekt. Aldrig før har jeg haft det så godt, som jeg havde på det tidspunkt!

Endelig fik vi bevæget os I byen, hvor jeg bestilte en Gin & Tonic, der er min normale favoritdrik, da jeg af en eller anden underlig grund ikke er I stand til at drikke øl længere uden at knække mig.
Denne aften var dog anderledes, da jeg heller ikke var I stand til at drikke dette uden at få brækfornemmelser. Jeg forærede drinken væk til en vens storebror, der sad ved et bord ved siden af vores. Jeg spurgte de andre om vi ikke skulle gå tilbage og tage en streg mere, og vi aftalte at gå efter en halv time.
På dette tidspunkt var jeg nok så blæst at det ikke har været helt sundt at fortsætte, men jeg ville have endnu mere af den glæde og velvære der allerede fyldte min hjerne og krop fuldstændig.

Vi kom tilbage til lejligheden og tog ca. 40-50 mg hver. Denne streg ramte mig næsten øjeblikkeligt, og jeg syntes det var lige overvældende nok, og de andre var hurtige til at høre mig efter om jeg havde det godt, hvortil jeg svarede ja, for selvom det var overvældende var det på en god måde, og jeg sad med halvt lukkede øjne og rokkede med hovedet til musikkens rytme.
De andre var glade på mine vegne, og nu blev de også selv rigtig ramte! Igen rejste vi os og dansede helt ustyrligt til musikken. Sveden haglede af os mine ben kørte nærmest af sig selv.
Vi lavede nogle små danse-battles hvor vi skiftevis gik ud midt på gulvet og fyrede nogle moves af, mens de andre stod I kanten og klappede til musikken. Jeg følte mig ekstremt sej som jeg sad I midten og snurrede rundt I skrædderstilling imens mine venner stod omkring mig og klappede, og vi blev alle grebet af denne stemning og øjeblikket blev fuldstændig episk.

Vi fortsatte vores hoppen, dansen og krammen I en times tid endnu inden N, D og V besluttede sig for at tage hjem. Vi aftalte at vi måtte gøre dette igen engang, da vi alle havde haft det helt utroligt den aften, og vi havde et kæmpe fælleskram inden de tog hjem.

Jeg havde på forhånd aftalt at jeg skulle sove hos A, så jeg fandt mig en madras og lagde mig på gulvet. A og jeg sagde godnat til hinanden, men mens A var ekstremt træt på dette tidspunkt var jeg stadig lysvågen.

Jeg oplevede på dette tidspunkt noget meget underligt – nærmest som om jeg ikke havde kontrol over mine tanker. Jeg var endelig faldet til ro, og jeg kunne høre at A var faldet I søvn, og pludselig begynder jeg at snakke til N, som jeg udmærket var klar over ikke var her længere. Jeg kunne ikke andet end at grine af det, men det var alligevel ret underligt. Kort tid senere begyndte jeg lige pludselig at snakke til mig selv – at tiltale mig med mit navn og det hele – ikke bare som man normalt snakker med sig selv, og her blev jeg en anelse bange, da jeg absolut ingen kontrol havde over hvad jeg sagde.
Heldigvis faldt jeg lidt ned, og faldt efter kort tid I søvn.

Jeg vågnede morgenen efter, efter blot 3 timers søvn og følte mig fuldstændig udhvilet, men samtidig følte jeg mig rynket og dehydreret, så jeg gik ud I køkkenet og tog et glas vand. Da jeg rejste mig fra madrassen fik jeg den vildeste hovedpine I få sekunder, hvorefter den forsvandt igen.
Heldigvis var denne hovedpine ikke noget der ramte mig mere den morgen, men det var meget smertefuldt sammenlignet med en normal hovedpine. Jeg ved ikke om det skyldes dehydrering, mangel på søvn eller MDMA'en, og jeg håber ikke jeg kommer til at opleve det igen.

Jeg havde næsten ingen apettit men fik alligevel bestilt en pizza, som jeg delte med A, hvorefter jeg tog hjem.

Alt I alt var det en helt fantastisk oplevelse, der nok er meget svær at forstå hvis ikke man selv har været der. MDMA er noget helt specielt, og jeg glæder mig allerede til næste gang jeg skal prøve det sammen med de samme venner om en måneds tid.

Håber det var brugbart, selvom der nok er en del stavefejl grundet min træthed lige nu :-)
(det skal lige siges at min computer automatisk laver store i'er, når bogstavet står alene, selvom det ikke burde være stort, så det er ikke alt sammen min egen fejl ;-) )


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2013 11:30 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 feb 2012 19:23
Indlæg: 319
Lyder super fedt, lige som emma skal være! :D
Men pas på med at tage det for hyppigt, hvis du fortsætter på den måde forsvinder magien på et tidspunkt.

_________________
There's a time and place for everything. - prof. Oak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2013 18:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 dec 2013 01:24
Indlæg: 0
Vi har også bestemt os for at holde minimum to måneders pause efter vores næste "møde" netop for at undgå dette, samt for at give vores hjerner en pause :-)

Noget andet, jeg lige kom i tanke om, som jeg ikke har skrevet i rapporten; jeg har siden jeg vågnede dagen efter haft en ændret lugtesans i forhold til cigaretrøg. Selve røgen lugter ikke grimt, men lugten der sætter sig på ens fingre efter at have røget lugter virkelig ulækker nu - meget kraftigere og mere "røget" end før. Hvad kan dette skyldes? Er det bare noget jeg bilder mig ind?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2013 06:14 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det er sjovt, for jeg føler altid, at lige netop cigaretter smager og lugter afskyeligt, og virker meget mere giftige, end jeg normalt synes . Det sker ofte, at jeg kun ryger en cigaret eller to dagen(e) efter MDMA, jeg har simpelthen ikke lyst og får det ubehageligt, selvom jeg til dagligt ryger en 8-10 stykker. Jeg oplever det lidt det samme efter nogle ture på psykedelia, men slet ikke i samme grad.

whaaat, ryger en pakke i timen på emma, også dagen efter.. sygt mand.
første gang jeg besøgte flux, tog vi emma, og det første der skete da vi vågnede, var at jeg flækkede tre smøger i streg, lige til stå op på..

men fed rapport! lyder som en fed tur :)

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2013 09:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 dec 2011 20:21
Indlæg: 47
Det er sjovt, for jeg føler altid, at lige netop cigaretter smager og lugter afskyeligt, og virker meget mere giftige, end jeg normalt synes, dagen efter MDMA. Det sker ofte, at jeg kun ryger en cigaret eller to dagen(e) efter, jeg har simpelthen ikke lyst og får det ubehageligt, selvom jeg til dagligt ryger en 8-10 stykker. Jeg oplever lidt det samme efter nogle ture på psykedelia, men slet ikke i samme grad.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2013 09:40 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Lyder som en rigtig hyggelig tur, lige som emma skal være!
Underlig at du bliver mærkelig til sidst, men synes jeg godt MDMA kan gøre, især hvis det bliver sniffet.
Har du overvejet at bombe dit MDMA ? Kan stærkt anbefales.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 dec 2013 20:58 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 nov 2013 07:14
Indlæg: 6
Geografisk sted: Rundtrejsende
Lyder super fedt, lige som emma skal være! :D
Men pas på med at tage det for hyppigt, hvis du fortsætter på den måde forsvinder magien på et tidspunkt.


Og til sidst ender man med at sidde og bombe massere af 100mg kapsler hver, uden rigtigt at få den magiske effekt...

Men det lyder som en vild trip rapport! - Kan rigtigt godt lide anden omgang af MDMA i fik, lyder skønt.
Dog, som Flux siger, så prøv at bombe det i stedet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 dec 2013 03:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 dec 2013 01:24
Indlæg: 0
Nu er det sådan, at jeg er ekstremt dårlig til at sluge piller og lignende - jeg kan ikke sluge en panodil, selvom jeg knækker den på midten, og selv hvis jeg deler den i fire volder det mig stort besvær, og det sker af og til, at jeg brækker det op igen. Derfor er jeg lidt bange for at bombe, da jeg nødig vil brække det gode stads op igen efter indtagelse.
Noget jeg syntes var enormt fedt sidst, var hvor hurtigt effekten ramte mig - fra at få det i næsen til få minutter senere at være klart påvirket.
Jeg har læst mig frem til at virkningen ville tage længere tid om at indtræde ved oral indtagelse, "come-up'et" ville være langsommere, toppen af rusen skulle være knap så kraftig, men til gengæld vare betydeligt længere.
Hvis det på noget tidspunkt lykkes mig at bombe, ville det så være smart at tage en lille dosis nasalt for at sparke det igang, og så redosere nasalt senere, eller er det dumt at blande oral og nasal indtagelse?

Jeg er udmærket klar over at jeg ikke skal tage det for hyppigt - jeg har altid været god til at passe på mig selv på sådanne områder, men jeg kan godt mærke at med MDMA er lysten der sgu til at tage det igen med det samme nærmest, hvilket på en måde er dejligt, da man så ser endnu mere frem til næste gang man rent faktisk kommer til at tage det, hvis man har planlagt et tidspunkt :-)

@Deci Jeg vil også mene anden omgang var den fedeste, da det var så meget vildere end jeg havde forestillet mig det kunne være - specielt efter den første omgang uden stor succes!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2013 01:48 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
hvis jeg var dig, ville jeg bare starte med en bombe og så senere, når du er på vej ned fra den, vil jeg redosere med en streg.
synes rusen er meget meget federe ved oral indtagelse. meget mere clean og smooth og længere. synes det bliver lige lidt for forvirrende og overvældende med en streg, man fatter ikke en skid. det samme kan du sagtens opleve når du bomber det, men du når ligesom lige at vænne dig til det. hvis det giver nogen mening

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2013 14:07 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 aug 2012 03:38
Indlæg: 509
prop det i en drink og drik det i stedet for at bombe det hvis du ikke kan sluge piller det er helt klart nemmere!

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2013 16:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 dec 2013 01:24
Indlæg: 0
Hvad med smagen? Er det ikke helt forfærdeligt?
Kunne forestille mig, der skulle en meget smagfuld drink til at camouflere den ekstremt ulækre smag? :)
Da det begyndte at løbe ned i min hals da jeg sniffede det, var jeg lige ved at knække mig! :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2013 18:40 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 aug 2012 03:38
Indlæg: 509
Jeg syntes ikke det er så slemt bare bland det i et shot eller sådan og så skyld efter selvfølgelig ;)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2013 22:19 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
smid kapslen i et glas whatever og bund det, så slipper smagen ikke ud i din drink :3

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2013 02:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 dec 2013 01:24
Indlæg: 0
Jeg kan som sagt ikke sluge piller/kapsler, ikke engang ved at proppe det i et glas vand :)
Men det kunne da overvejes om man skulle forsøge sig med at putte en smule i et shot lakridshalløjsa af en eller anden slags :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 dec 2013 13:48 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
jeg synes ihvertfald du burde prøve at tvinge det ned! synes virkeligt, at det er en helt anden rus og oplevelse

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team