Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 06 jan 2014 14:50 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 jul 2012 01:03
Indlæg: 30
Geografisk sted: Jorden
Substans/er:
Setting: I byen
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
Omkring 5-6 bomber med en ca. indholdning af 50-75mg fordelt over aftenen.
3-4 joints(White whidow, 70/30 skunk/pot).
Og ukendt antal øl, og drinks.

Vil også sige at jeg har læst op om stoffer, op til flere gange, læst trip historier, og suget så meget viden til mig.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:


Triprapporten
Det var den 12/10-2013, klokken var omkring 19:00.

Jeg mødtes med en rigtig god barndoms ven(Lad os kalde ham "C"), vi havde snakket om at tage til Sub Focus sammen, med en anden rigtig god ven (R).
Da mig, og C bor tæt på hinanden, så kørte vi sammen ud til R, for at tage den lange tog tur fra Fakse, til København.
Et uge før, mødtes vi alle sammen, røg et par joints, og jeg fik købt min MDMA (1gram).
Da R stod for dealen, havde han det på sig, til da vi mødtes.
Vi alle mødtes hos R, gik til toget, jeg fik lov til at se mit mdma, R og jeg, taggede lidt på bus skuret ved stationen, og så vendte vi mod vores tog.
C Spurgte mig om jeg havde mere hash tilbage, og det havde jeg sgu, så vi satte os til at rulle en lille 2 smøgs i toget, og havde det pisse hyggeligt.
Efter en god samtale om Sub Focus, elektronisk musik, kom vi til køge, hvor vi skulle skifte videre til et s-tog mod København.
R havde lidt penge til overs så vi skulle også hen staden, og købe lidt skunk, pot og andet fis til aftenen.

Før vi vidste det, var klokken blevet 21:00.

Dørenen åbnede klokken 22:00 hos Pumpehuset, og vi havde glemt alt om tid, og sted på staden.
Vi fik rullet endnu en joint, og vi rullede mod "Pumperen" som R havde det sjovt med at kalde.
Slackende igennem strøget grinte vi, snakkede, og havde det fantastisk.
Men før vi skulle hen i Pumperen, ville R, og C på Maccen, fordi de var sultne.
Jeg var lidt imod det, da jeg gerne ville høre warm-up dj'sne og snakke med menneske henne til Sub Focus.
Klokken fløj afsted, og vi nærmede os 22:00, jeg smuttede på toilettet, knuste mit mdma fint, proppede det i rizla, jeg lavede 8 bunker, men fuckede det op, og fordelte det lidt skævt i bomberne.
"*Put føj* jeg har en vild aften at tage mig til" var det eneste der kørte i mit hoved.
Jeg kom ud, med et kæmpe smil, rød glødende øjne, og sagde ganske høj: "Jeg håber kraftedme i er klar på en fed aften drenge!" Begge drenge smilte, fyrede deres fiste op i luften, og grinte!
Vi fløj ud af maccen, hen mod pumperen, tog den største bombe jeg havde, og proppede resten i min smøg pakke.

Massere af tramp, hygge, og mødt en masse mennesker, var klokken blevet 23:00.

Tiden var fløjet afsted, og vi havde danset i 1 time, grint, og flækket en joint.
Vi besluttede os for at ryge en smøg, jeg var usikker på om jeg var påvirket af mdma'en, så jeg (Dumt) tog endnu en af de store bomber, drak min øl færdig, og rullede udenfor.
Ting snurrede lidt rundt, jeg kan mærke at jeg var så glad, alle smilte til mig, alle ville snakke, folk vidste tydeligvis at "DENNE AFTEN" ville blive den fedeste!
Jeg smed smøgen i munden, tændte den, og begyndte at hygge snakke med mine 2 kammerater der var godt og grundigt fulde, skæve, og utrolig hyped!
Vi faldt i snak med 2 drenge ved siden af os, som spurgte efter coke, vi sagde "nej", grinte lidt, og så røbede jeg at jeg var på mdma.
De smilte, gav mig et high-five, og sagde jeg var "In for a hell of a trip", jeg smilte, og smed min smøg i askebægret.
Kiggede på R, og C som var forpulet skæve, spurgte om de ville med ind og give den gas... De nikkede, de ville rulle en joint, og så finde mig igen.
Jeg rullede hurtigt ind igen, helt ind i gruppen af mennesker, og dansede.

WOOOM, Klokken var ramt 00:30.

Jeg havde danset derud af, kan huske jeg havde givet 2 svedige kram til 2 smukke tøser uden grund, jeg havde bare lyst!
Ud af ingenting, kommer der en gut hen til mig, "Hey, er du ikke "navn"'s lillebror?", hvilket jeg self. var: "JO ahah, hvor kender du ham fra?"
Og snakken kørte derud af, fik hans navn afvide, og så gik vi fra hinanden igen. (Vi mødtes til et fest på KB18, sammen med min storebror, hvor han gav mig lidt mdma hæhæ)
Jeg spottede mine 2 gutter, som bare stod og gloede, de var helt blæst væk af alt den skunk, og gloede bare på festen.
Med et smil, pegede de på mig, og gjorde tegnet af de ville have mig med ud.
Vi smuttede udenfor, vi sad lige udenforan pumperen, og røg en joint.
Så kommer der en svensker hen, og spørger om han må et par hvæs, og det måtte han da godt.
Vi endte med at snakke utrolig meget med ham, og han kunne godt se jeg var på MDMA, og sagde "I recognize that comfy feeling mate".
Vi smilte, og jeg spurgte om han var intra i at få en bombe?
Han fik et kæmpe smil på, og spurgte efter 2, til ham og hans kæreste, jeg elskede tanken, så jeg fiskede 2 store bomber op, gav ham dem, og så gik vi indenfor.
Festen var for alvor gået igang, og det var helt skudt afsted.
Jeg kan huske at jeg havde OEVS, når jeg kiggede på mine hænder blev det helt distorted, men når jeg kiggede op på scenen var mit syn krystal klart.
Alt svingede, og kørte fra side til side, og jeg havde det fantastisk


Før jeg vidste det, var klokken 04:00.


R, havde taget fat i mig, og hevet mig på toilet efter noget vand, og sagde at jeg måske skulle holde tilbage på mdma'en, da jeg havde efterfølgende taget 1-2 bomber til.
jeg blev enig, og gav ham resten af bomberne, og så fandt vi C.
R, og C var trætte, og ville hjem, jeg havde danset non-stop hele natten, og var godt smadret, så vil hentede vores ting, og rullede hjem ad.
Turen til hovedbane gården var fantastisk, jeg kunne huske hvor glad jeg var, hvor "connected" jeg følte mig med de mennesker derinde, og hvor VILDT en aften det var.
Vi hyggede os med endnu en joint, kom hen til Køge station, hvor vi ventede på at blive hentet.
Det sidste jeg huskede var at mig og R faldt i søvn i elevatoren.

06:00.

Jeg var blevet kørt hjem af C's far, min mor hjalp mig indenfor, og smed mig i seng.
så sagde hun til mig:" "Navn" hvorfor har du skrevet "faggot" til mig i en sms?", jeg grinte, og sagde jeg var fuld.
Hun lukkede døren, jeg satte noget utrolig lækkert Vocal trance musik på, åbnede en pose sour creme & Onion chips, og smilte over den bedste dag/nat i mit liv.
Og det var sådan mit første møde gik med MDMA.

Til de mennesker der har læst igennem, tak! Håber i har nydt det, og jeg håber ikke at manglen på god grammatik har været forstyrrende!
Her er en lille video fra eventet!:


_________________
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2014 15:21 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Sjovt, jeg var også til den koncert. 2 venner på MDMA og mig på Cola, fed nok koncert må jeg indrømme! Jeg ville gerne have mødt dig og fået en bombe af dig :P

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2014 15:37 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 jul 2012 01:03
Indlæg: 30
Geografisk sted: Jorden
Sjovt, jeg var også til den koncert. 2 venner på MDMA og mig på Cola, fed nok koncert må jeg indrømme! Jeg ville gerne have mødt dig og fået en bombe af dig :P

Syntes det var en super fed aften!
Mine 2 venner var bare skæve, så de var ikke de vilde partygoers :D
Jeg var i hvert fald yderst venlig når det kom til at give smøger, og bomber ahaha :D

_________________
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2014 19:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 aug 2013 14:29
Indlæg: 4
Fed læsning!
Jeg var faktisk også til den koncert med to venner.
Jeg var dog på coke. (;


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2014 19:27 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 dec 2013 21:43
Indlæg: 20
Lyder som en fed tur :-D Man glemmer aldrig første gang på MDMA syntes jeg!
God rapport :-) Fuck gramatikken, det var ingen problem at læse!

_________________
Psychedelic Highness


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2014 20:19 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 jul 2012 01:03
Indlæg: 30
Geografisk sted: Jorden
Fed læsning!
Jeg var faktisk også til den koncert med to venner.
Jeg var dog på coke. (;

Jeg takker!
Håber du havde en ligeså fed aften som mig haha!
Og måske vi ses til Wilkinson den 5. april? ;)

Lyder som en fed tur :-D Man glemmer aldrig første gang på MDMA syntes jeg!
God rapport :-) Fuck gramatikken, det var ingen problem at læse!


Det gør man nemlig ikke! Det var en vidunderlig aften med mine bedste venner, og det bedste musik!
Tak for de søde ord, må du have en god uge!

_________________
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2014 20:31 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jul 2013 00:06
Indlæg: 9
Geografisk sted: Den 7. dimension
Lækker rapport ! :) Var faktisk også, som en del andre, til koncerten dog kun påvirket af alkohol, men det var sgu en vildt syg koncert alligevel! :cheers:

Alcapwn skrev:
Og måske vi ses til Wilkinson den 5. april? ;)


Wilkinson?! I Pumperen? Uddyb meget gerne! ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2014 23:28 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 jul 2012 01:03
Indlæg: 30
Geografisk sted: Jorden
Lækker rapport ! :) Var faktisk også, som en del andre, til koncerten dog kun påvirket af alkohol, men det var sgu en vildt syg koncert alligevel! :cheers:

Alcapwn skrev:
Og måske vi ses til Wilkinson den 5. april? ;)


Wilkinson?! I Pumperen? Uddyb meget gerne! ;)



Billedet taler for sig selv:
http://peecee.dk/uploads/012014/%C3%ABgge%C3%B8.PNG
(Han arbejder derinde, og kender ham self. godt :) )
Er glad for du også nød koncerten! Syntes også den var mega vild! :D

_________________
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2014 11:54 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jul 2013 00:06
Indlæg: 9
Geografisk sted: Den 7. dimension
Fuck hvor lækkert! Ved du hvornår der vil komme mulighed for at købe billetter for os andre der ikke har kontakter derinde? :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2014 06:30 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 jul 2012 01:03
Indlæg: 30
Geografisk sted: Jorden
Fuck hvor lækkert! Ved du hvornår der vil komme mulighed for at købe billetter for os andre der ikke har kontakter derinde? :D

Det vil jeg ikke hænges op på, men snart ville jeg gætte :D
Vær velkommen og smid mig en besked! for så må vi da lige ryge en smøg til Wilkinson! :D

_________________
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2014 18:46 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jul 2013 00:06
Indlæg: 9
Geografisk sted: Den 7. dimension
Helt sikkert! Vi må lige skrives ved så ;) Men tak for info!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2014 22:24 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Sub Focus er da meget nice, men drenge hør lige noget ordentligt hurtigmusik.. https://soundcloud.com/perkussiv

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2014 04:54 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 jul 2012 01:03
Indlæg: 30
Geografisk sted: Jorden
Sub Focus er da meget nice, men drenge hør lige noget ordentligt hurtigmusik.. https://soundcloud.com/perkussiv

Noisia & The Upbeats, samt Black Sun Empire var fede ;)
Ellers lækkert link!

_________________
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2014 13:34 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jul 2013 00:06
Indlæg: 9
Geografisk sted: Den 7. dimension
Ja jeg er enig. Sub Focus var en super fed "fest". Men jeg holder mere af neurofunk DnB stilen , som Noisia, Upbeats og Black Sun Empire (De var sgu alle også helt vilde i Pumpehuset!) Men hver en stil til hvert et humør! ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2014 12:50 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 jul 2012 01:03
Indlæg: 30
Geografisk sted: Jorden
Ja jeg er enig. Sub Focus var en super fed "fest". Men jeg holder mere af neurofunk DnB stilen , som Noisia, Upbeats og Black Sun Empire (De var sgu alle også helt vilde i Pumpehuset!) Men hver en stil til hvert et humør! ;)

Dig kan jeg allerede li!
Syntes også Noisia & The Upbeats festen var federe, langt mere gang i den, og MEGET hårdere!
Nu har jeg bare hørt Sub Focus i lang tid, og jeg siger satme aldrig nej til en omgang lækkert elektronisk musik!
Alt skal høres, men Noisia var det fedeste!

_________________
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2014 15:12 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jul 2013 00:06
Indlæg: 9
Geografisk sted: Den 7. dimension
Citat:
Syntes også Noisia & The Upbeats festen var federe, langt mere gang i den, og MEGET hårdere!
Nu har jeg bare hørt Sub Focus i lang tid, og jeg siger satme aldrig nej til en omgang lækkert elektronisk musik!
Alt skal høres, men Noisia var det fedeste!


Helt enig! Jeg tager alt jeg får mulighed for, så længe der kan raves! ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2014 01:12 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 jul 2012 01:03
Indlæg: 30
Geografisk sted: Jorden
Citat:

Helt enig! Jeg tager alt jeg får mulighed for, så længe der kan raves! ;)


Sådan skal det gøres, vi ses nok i mængden af mennesker til ravesne ;) rave on! :rocking:

_________________
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2014 06:46 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 aug 2010 00:31
Indlæg: 242
Geografisk sted: k-hullet
snakkes der seriøst DNB her?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2014 07:08 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 aug 2010 00:31
Indlæg: 242
Geografisk sted: k-hullet
AWESOME!!!
jeg vil lokke jer til i flyver igennem 19timer og 45mins mainly drum n bass/techstep/darkstep/technoid/jungle/ mixes (kun vinyl) jeg har lavet gennem de sidste 15 år!
https://soundcloud.com/noianiz

Noisia var revolutionerende for 6-7 år siden på trods af sine unge aldre., samme med B:S.E , men de er alle faldet i "pleaser" gryden og har de sidste år lavet dybt forudsigelige produktioner der er modulationer af hinanden! stadig overdrevet gode produktioner, men det er justin beiber også !!

vil gerne rykkes helt rundt idag, men har jo elsket alt fra atmosfærisk jungle i 96(good looking/moving hsadow/metalheadz , liguid funk perioden (calibre, high contrast, "hospital rec,bvla bla.. begyndelsen af neorofunk med ed rush & optical i 2000erne , ram trilogy, bad company , dilinja. zinc , hype, , techstep med technical itch , kemal ™ rob data, stakka skynet,
og nu skal det bare være noia: current value, limewax, Cooh, the sect! panacea. osv osv.

sorry har lige en rambler , mega skæv og uden søvn i over 2 dage .... da jeg har lavet techno (ironisk nok)


og slet ikke for at hijacke din tråd Alcapwn. det lyder som en vild aften og det perfekte sted at smelte!

blev bare lige tændt af begejstringen over dnb!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2014 11:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2007 22:56
Indlæg: 867
Rigtig god og fangende rapport! Jeg kunne virkelig sætte mig ind i det du skrev. Man glemmer ALDRIG sin første tur på MDMA :D Det er noget alle mennesker bør udsætte sig selv for, inden man stiller skoene

_________________
lolton


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team