Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 jan 2014 17:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 nov 2013 22:09
Indlæg: 122
Substans/er: MDMA
Setting: I byen
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
To gram hvide MDMA krystaller, et par enkelte øl et par timer inden MDMA'en blev indtaget.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Det var en god kammerats 18 års fødslesdag, vi varmede op hjemme i hans have med gode bøffer, sovs og det hele. Vi var en 10 drenge der skulle afsted sammen, hvor tre af os havde planlagt tage MDMA'en for første gang. Jeg var spændt, men egentlig uden forventninger til hvad der ventede mig. Ingen sygdomme eller andet der kan have påvirket rusen.

Triprapporten
Trippet er tilbage fra starten af august måned 2013

Skal lige siges jeg har prøvet MDMA før den her triprapport finder sted, men jeg fik INGEN rus ud af det overhovedet, min krop var fyldt med coke og jeg fik nogle meget små streger der ikke virkede.

Klokken 18.00

Mødes vi hjemme hos F, som fylder 18 år og vi er nogle drenge som er inviteret hjem til bøffer og god mad. Vi var nogle stykker der vidste at vi skulle have MDMA senere, mens de andre ikke vidste noget. Vi sad udenfor og havde det fedt, hørte musik og fik nogle øl sammen. Klokken blev mange og vi skulle så afsted mod byen.

Klokken 23.00

Vi sidder i bussen på vej mod hovedbanegården, og snakker om løst og fast, jeg kendte ikke halvdelen af selskabet men hyggede mig med dem. Vi ankommer til diskoteket hvor vi har et bord. Inden vi går ind beslutter os tre der har planlagt, at tage MDMA'en, at vi lige skal have en bane inden vi går ind, vi finder en kirkegård lige ned af sidegade og liner op. Smerten er voldsom for os alle, og vi går hen mod køen, mine øjne løber og jeg vil ikke sluge bundfaldet, da jeg nogle gange er tæt på at brække mig.
Vi kommer ind, og bliver henvist til vores bord, jeg kan ikke mærke noget endnu og tænker lidt at der må være noget galt. Efter 5-10 minutter kommer F hen til mig, svedig og helt spændt i kroppen, giver mig et kram og råber ind i mit øre "Jeg elsker dig mand!!" - "Det er for sygt det her, har aldrig prøvet noget liggende!!" Og afsted på dansegulvet fløj han. Jeg bad om en af poserne, og gik ud på toilettet, jeg ville også have det sådan!

Jeg får lavet min bane, og går ind ved vores bord, rusen kommer nu langsomt snigende, det kilder i fødderne og resten af kroppen, euforien stiger, og spændinger i kroppen føles fantastisk. Jeg kan ikke sidde ned mere, jeg skal bare ud og danse. Jeg danser med alt hvad jeg kan komme i nærheden af, drenge, og piger. Føler en tæthed med alle sammen, alle er mine venner. Mine venner som jeg ved har taget MDMA er nu mine bedste venner, råber og skriger dem ind i hovedet, hvordan jeg har det. Jeg elsker alt.

Klokken 01:00

Jeg er på dette tidspunkt selv rimelig godt ramt. Kan se på en af mine kammerater (M), at han er underlig i hovedet. Jeg finder så ud af, at han er med på vores poser, og bliver helt glad, men det er en hemmelighed. Får sagt til ham 4-5 gange at det er en hemmelig mellem mig og ham, det første jeg gør, at snakke med de andre to om det. (F & C)

Klokken 03:00

Jeg er nu på vej ind i hvad jeg kalder for "sovset stadiet". Jeg har fået for meget, og barstolen jeg kigger på bliver til nogle grønne mælkekasser. Kravler nærmest hen over gulvet, mens folk kigger undrende på mig. Jeg slår ud efter det, og puf så er det en barstol igen, en sjov oplevelse som står klokkeklart i mit hovedet stadigvæk. Jeg sidder nede i gården og begynder at ryge en smøg, kaster den ned i jorden igen fordi jeg kommer i tanke om, at jeg egentlig ikke ryger smøger.

Klokken 05:00

Jeg er klaret op i hovedet, men min ven F er nedtrykt, og ked af det. En han snakkede godt med, og synes var sød havde kysset med en af vores kammerater. Jeg ville videre, men vi besluttede at tage hjem for i aften. F var nede og trist, det påvirkede os andre, og aftenen sluttede nogle tunge kram og "Jeg elsker dig fandeme min dreng" sætninger.

I dag

Sidder jeg tilbage med en følelse af, at det var mit bedste trip nogensinde. Det var så fyldt med kærlighed, og jeg var sammen med nogle drenge som jeg rigtig godt kan lide (har flere vennegrupper, nogle er bare federe at gøre den her slags ting med end andre). Vil altid huske aftenen for lyset på diskoteket, musikken, alle numrene jeg lige pludselig kunne synge med på. Jeg har siden hen ikke haft en liggende oplevelse, men er begyndt at forstå, at det aldrig vil være det samme, hvert trip er anderledes og forskelligt. Nogle gode, andre dårlige, mens andre blot vil gå i glemmebogen.

Håber I kan lide min første triprapport, der mangler sikkert nogle ting som ville kunne løfte den til et lidt højere niveau. Her tænker jeg på små detaljer som giver et bedre indblik i hvordan mit trip det var, men det er ved at være lang tid siden og jeg kan ikke huske så mange af detaljerne.


Senest rettet af SHF 25 jan 2014 07:08, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2014 20:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 dec 2013 13:11
Indlæg: 127
Geografisk sted: Nordjylland
Lyder som en super oplevelse:)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2014 20:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 nov 2013 22:09
Indlæg: 122
Lige en tilføjelse til min triprapport:

I går var jeg på endnu et trip. Modsat de fleste andre gange jeg har trippet, havde vi denne her gang fået fat i MDMA'en før vi vidste hvad vi ville, og hvor vi ville hen. Vi tog ud til M og sad i nogle timer, da hans forældre kom hjem gik vi op på hans værelse, vi sad fire gutter og havde det dejligt med hinanden. Vi gav hinanden massage, flettede fingrer, og følte bare at det her eventyr aldrig skulle stoppe. Jeg fik hoppet, og fik den vildeste optur over en luft blæser, og måtte røre folk før jeg kunne høre dem. En utrolig anderledes rus i helt andre omgivelser, end jeg havde kunne forestille mig kunne være så fantastisk. Vi var faktisk også ude og køre bil på et tidspunkt, men når jeg tænker tilbage skulle vi nok bare have undladt den del, dels pga. det kan være pisse farligt (trippede dog ikke så voldsomt på det her tidspunkt, og havde det under kontrol), men det ødelagde også resten af aftenen, og gjorde så at vi tog hjem en times tid efter vi kom tilbage igen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2014 22:03 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
Lyder som en uforsvarlig måde at tage det på. Kan ikke forstå hvorfor du syntes det er fedt at hallucinere på MDMA'en, da dette er tydligt tegn på overdosering.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2014 04:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 nov 2013 22:09
Indlæg: 122
Lyder som en uforsvarlig måde at tage det på. Kan ikke forstå hvorfor du syntes det er fedt at hallucinere på MDMA'en, da dette er tydligt tegn på overdosering.


Det er jeg godt klar over, det blev jeg efterfølgende. Det var som sagt mit første roll, så jeg vidste egentlig ikke så meget om det. Det var først efter, at jeg begyndte og undersøge hvad det er og hvordan det indtages på mest forsvarlige vis. Jeg plejer at stoppe efter max 300 mg på en aften, så har jeg fået rigeligt, nogle gange stopper jeg os før jeg rammer det punkt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2014 10:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 nov 2011 23:11
Indlæg: 167
Geografisk sted: København
Bil og narko er slet ikke i orden, mine venner synes os de var i stand til at kører bil efter jeg havde lukket festen.


LÆS
http://www.bt.dk/danmark/20-aarig-draeb ... ed-lastbil

Det lyder som en fucking god tur med masser og kærlighed og det er så fedt i har fået sådan en oplevelse sammen da det os knytter jer mere.
Nyd det og dyrk det, om nogle dage er det væk også kan man godt blive trist tilpas da det hele var så godt og rart, du har omkring 15-20 ture hvor der er masser af Magic så pas nu på dem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jan 2014 03:19 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
Bil og narko er slet ikke i orden, mine venner synes os de var i stand til at kører bil efter jeg havde lukket festen.


LÆS
http://www.bt.dk/danmark/20-aarig-draeb ... ed-lastbil

Det lyder som en fucking god tur med masser og kærlighed og det er så fedt i har fået sådan en oplevelse sammen da det os knytter jer mere.
Nyd det og dyrk det, om nogle dage er det væk også kan man godt blive trist tilpas da det hele var så godt og rart, du har omkring 15-20 ture hvor der er masser af Magic så pas nu på dem.



Hvad er det da for en omgang vås ? 15-20 ture endnu ? Ej vel.. Fordi du eller dine venner har skam kneppet MDMA og mistet magien er det altså ikke ensbetydende med at andre går samme vej.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jan 2014 22:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 nov 2013 22:09
Indlæg: 122
Det uheld du omtaler skete 500m fra mit hjem, trist og sørgeligt! Dog skal det siges, at jeg overholdte alle fartgrænser, og regler der er gældende. Der er forskellige måder, at køre bil på når man er påvirket, alle sammen er farlige, men hvis man ikke er for stegt oppe i hovedet, og tænker sig om, og lytter til sin dømmekraft, så mener jeg sagtens det kan lade sig gøre.

Den med et bestemt antal rolls forstår jeg nu heller ikke, kan godt forstå det hvis man tager det kontinuerligt med 1-2 måneders mellemrum. Jeg har planlagt en længere pause efter min sommerferie, både for min egen skyld, men også for ikke at risikerer og miste magien ved MDMA.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 feb 2014 02:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 nov 2011 23:11
Indlæg: 167
Geografisk sted: København
Bil og narko er slet ikke i orden, mine venner synes os de var i stand til at kører bil efter jeg havde lukket festen.


LÆS
http://www.bt.dk/danmark/20-aarig-draeb ... ed-lastbil

Det lyder som en fucking god tur med masser og kærlighed og det er så fedt i har fået sådan en oplevelse sammen da det os knytter jer mere.
Nyd det og dyrk det, om nogle dage er det væk også kan man godt blive trist tilpas da det hele var så godt og rart, du har omkring 15-20 ture hvor der er masser af Magic så pas nu på dem.



Hvad er det da for en omgang vås ? 15-20 ture endnu ? Ej vel.. Fordi du eller dine venner har skam kneppet MDMA og mistet magien er det altså ikke ensbetydende med at andre går samme vej.



Mine venner som kørt galt var påvirket af alkohol og hvem siger mine venner har kneppet MDMA?
Jeg kunne godt have brugt den information da jeg begynde da det nu kan bruges til meget andet end fest og farver som du nu selv har fundet ud af, den samme energi af kærlighed forsvinder hen af vejen da man vel vender sig til det?

TAL PÆNT for ellers kommer jeg efter din serotoni :shock:.
Respektere dine medmennesker og de mere erfarne og lad hver med at spille verdensmand, så kommer du langt her i livet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2014 18:36 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
Bil og narko er slet ikke i orden, mine venner synes os de var i stand til at kører bil efter jeg havde lukket festen.


LÆS
http://www.bt.dk/danmark/20-aarig-draeb ... ed-lastbil

Det lyder som en fucking god tur med masser og kærlighed og det er så fedt i har fået sådan en oplevelse sammen da det os knytter jer mere.
Nyd det og dyrk det, om nogle dage er det væk også kan man godt blive trist tilpas da det hele var så godt og rart, du har omkring 15-20 ture hvor der er masser af Magic så pas nu på dem.



Hvad er det da for en omgang vås ? 15-20 ture endnu ? Ej vel.. Fordi du eller dine venner har skam kneppet MDMA og mistet magien er det altså ikke ensbetydende med at andre går samme vej.



Mine venner som kørt galt var påvirket af alkohol og hvem siger mine venner har kneppet MDMA?
Jeg kunne godt have brugt den information da jeg begynde da det nu kan bruges til meget andet end fest og farver som du nu selv har fundet ud af, den samme energi af kærlighed forsvinder hen af vejen da man vel vender sig til det?

TAL PÆNT for ellers kommer jeg efter din serotoni :shock:.
Respektere dine medmennesker og de mere erfarne og lad hver med at spille verdensmand, så kommer du langt her i livet.


Jeg har ikke nævnt noget om dine venners biltur. Jeg respektere skam erfarne mennesker - du må bare forstå at det laaaaangt fra er alle som mister magien. Faktisk alle de gange jeg er stødt på folk irl som har "mistet magien" har det altid været i forbindelse med de har haft taget alt for meget alt for tit. Men hvis du vil diskutere mere MDMA må du kontakte mig via pb.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team