Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:23


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 mar 2015 21:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 aug 2013 17:19
Indlæg: 15
Jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte men tror bare jeg springer ud i det.

Igår var det jo fredag og min kammerat havde fødselsdag og vi havde planlagt at tage i byen med nogle venner, med mdma.

Det hele startede jo igår hvor jeg skulle i byen. Efter skole tog jeg hjem til en kammerat og sad til cirka kl 18:30, efter det tog jeg så til hjem til en anden kammerat for at hente nogle småting.

Havde ikke nået at få noget aftensmad heller igår, da klokken så bliver 9 tager jeg toget til hjem til en veninde hvor vi skal opvarme inden vi skal i byen, efter en halv times tid kommer min kammerat med mdma.
Vi går så ud og tager en streg, men føler ikke helt jeg ramte det punkt jeg ville have. Det skal lige siges at jeg har købt 500mg. Efter vi får delt op går jeg ud og tager enkel streg til og begynder at få det ret så behageligt. Da klokken så bliver halv 12 tager jeg mig en til streg, og nu begynder mit trip.

Da klokken blev 12 gik vi hjemme fra min veninde og så vi kunne komme ned i byen, vi skal lige lave et stop så de andre ku ryge en joint, jeg ryger ikke længere hash og det gør min kammerat heller ikke.

Jeg for snakket med min kammerat L (ham som også havde købt mdma) om at det er super vi var begyndt at snakke igen, efter cirka et halvt år uden vi har snakket. Jeg begynder allerede nu at syntes det hele er lidt stressende, fordi de andre er stive og larmer utroligt meget mens de vælter rundt.

Da klokken bliver 1 er de færdige med at ryge og jeg er ikke længere ligeså stresset, nok fordi de var blevet lidt mere rolige.

Vi lander i køen til klubben kl 1:15 og kommer først ind 2:15

Utroligt stressende at skulle have stået så klemt i den kø i en time.
Men når vi kommer ind begynder jeg at blive lidt mere afslappet begrund af varmen og at vi er kommet frem, nu skal vi bare smide vores jakker i garderoben, så kan vi fejre min kammerats fødselsdag.
Vi går ind på dansegulvet, og begynder at danse, og L og jeg beslutter os for at få en streg til, men så finder L ud af han har glemt hans MD, i hans jakke så vi aftaler at vi bare kan tage mit mdma og så kan vi tage hans bagefter.

Jeg går ud og skal til at tage en streg, men jeg magtede ikke at line op på toiletbrættet så jeg tog den dumme beslutning at stikke røret i den smalle dopebag og suge.
Jeg blev hjernedødt blæst og jeg aner ikke hvor meget jeg tog, vil skyde på 200mg. Jeg går ud fra toilettet og giver L posen og røret. Han fik også taget sig cirka 100mg.

vi drikker en masse vand og går ud og fester igennem til de vilde dj's som var der. vi danser og beslutter os for alle sammen at gå op i rygerummet og ryge en smøg. Mine hallucinatoner begynder så småt at komme, lys intentiten er forandret, og alt begynder at blive lidt sløret. L og jeg går så ned og tager en streg til....

Så efter de streger her er posen tom og jeg har cirka taget 350mg og jeg er godt blæst af. vi går så ud og danser igen, hvor der en Emo type som for skubbet til L hvor jeg ud i det blå, kigger ham dybt ind i øjnene med truende adfær, efter han har opdaget mit truende adfærd stikker han øjnene helt op i skallen på mig, så tager han mig om halsen med højre hånd, og prøver at skubbe mig tilbage, nu vender tankerne sig, jeg får en utrolig lyst til at smadre ham men holder ham tilbage, jeg bliver bare ved med at kigge den idiot i øjnene. Han hopper så på mig og bider mig i venstre øre? Han var virkelig en fucked type men ligeså snart han er hoppet på mig, river vagterne ham ned på gulvet og bær ham ud af klubben.

Efter det her er sket, går vi så ned og henter L's MDMA i hans jakke.
efter 2 streger hver er den pose også tom.

Nu er klokken cirka 4, og fester igennem men hallucinattionerne er slemme når alt er vildt sløret og kan ikke rigtig samle tankerne, jeg danser bare, når jeg kiggede på bagsiden af min Iphone 5s så så jeg at apple logoet var 3d, men så blæst som jeg er ignorerer jeg de her slags tegn på en overdosering.
Nu når vi danser og jeg begynder at svede meget så begynder hallucinationerne at blive værre.
Når jeg kigger mine venner, så begynder der at komme små sorte prikker overalt i deres ansigt.
Men som jeg sagde før ignorerer jeg disse tegn og fester videre, skal lige siges at jeg har drukket rigeligt med vand den aften dog ikke fået noget aftensmad udover et æble.

Da de så lukker klubben 5:30 så går vi selfølgelig, og mine venner spørg mig utrolig mange gange om jeg ok og at jeg ville med dem hjem at sove. Det burde jeg havde gjordt....

Jeg siger nej tak og siger jeg bare hellere vil hjem og sove.
Rejseplanen på min telefon sagde at jeg ville være hjemme kl lidt i 7.

Jeg bevæger mig ned på stationen helt brændt af. da jeg så er ved toget, skal jeg jo checke ind på mit rejsekort, jeg har rigtig svært ved at holde overblik over mine ting.
Jeg sætter mig ind i toget, og bevæger hele tiden frem og tilbage i toget fordi jeg er overbevidst om nogle snakker til mig, det er der bare ikke. stemmerne snakker hele tiden, jeg kan ikke rigtig koncentrere mig mere så mit syn bliver rigtig sløret.

Jeg ankommer så til hillerød st hvor jeg skal skifte tog, kan ikke huske togturen overhovedet udover inden den startede.
Stemmerne blive være nu, jeg går rundt og spørg folk hvad de siger til mig, men de har slet ikke åbnet munden, jeg kan høre bekendte venner. de siger ikke noget særligt til mig, de snakker bare i bagrunden og jeg leder lidt efter stemmerne på stationen, da mit tog så kommer sætter jeg mig ind i det, tror jeg får sat mig på 10 forskellige sæder før jeg beslutter mig for at sætte mig et sted.

Jeg syntes der går utrolig lang tid til toget kører og jeg har ikke længere strøm på mobilen.
Da toget begynder at køre finder jeg mig en ro i at jeg snart er hjemme. men så pludselig, så står der en kontrolør og vil checke min billet.
Det er lyst udenfor, og jeg er på den station jeg skal være på men kontroløren tilbageholder mig pga billet. jeg giver ham så mit rejsekort, men det var tydeligvis udløbet.
jeg får en bøde for ikke at køre med billet.

Jeg står så af toget får at tage det tog som kører den modsatte vej. men jeg går lige ind på et værtshus og sætter mig og låner en oplader.

Jeg får så ringet til min mor, og forklarer at jeg har fået en togbøde og at jeg på vej hjem hun spørg så om jeg har været i seng hvor jeg så svarer nej, jeg afslører mig selv i at have taget stoffer.

Hun bliver utrolig sur på mig og ber mig om at komme hjem til det samme.

Jeg går så ud og tager toget og 10 min efter er jeg i hjembyen igen. nu er klokken lidt i 11

jeg går ned i fakta og køber mig en kitkat. og går så hjemad, jeg er hjemme kl 11 så det har taget mig 5 timer at komme hjem, en tur som normalt kun ville tage en time.

jeg er utrolig skræmt når jeg tænkeren tilbage på stemmerne.
Jeg har lært min lektie.

Jeg kommer hjem smider mig i min seng, falder i søvn og kl 17 vågner jeg og jeg går så ud til min mor, jeg bryder grædende sammen jeg er virkelig skræmt over fredagens hændelser, jeg aftaler med min mor at jeg ikke skal drikke i 10 uger og at jeg lægger stofferne på hylden.

Nu sidder jeg her på min computer og efter et godt måltid prøver jeg stadig at samle tankerne. Tak fordi i gad læse dette hvis i nåede så langt. Men føler bare det måske var en god ide at få udtrykket mig ved at skrive det hele ned. :(


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 mar 2015 01:02 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Ubehagelig tur! Det var da også en ordentlig slat MDMA du fik indenbords. Kender alt for godt det med, at man ikke kan finde sin indre stopknap når festen er i gang. Det giver et ordentligt rap over nallerne. Heldigvis har man lov til at lære af sine fejl. :) Hold hovedet højt.

Take care


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 mar 2015 12:33 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2009 20:33
Indlæg: 732
Geografisk sted: Agrabah
Der er meget lidt plads til fejl med MDMA, det er et meget lidt tilgiveligt stof i overdoseringer. Drikker du for meget knækker du dig, ryger du for meget hash falder du i søvn, for meget Emma, og du rister dit glædescenter med deppression til følge.

Voldsom tur, det lyder som om du lærte noget, det er jeg glad for.

Pas på dig selv :)

_________________
"It's not the drugs. Diarrhea is hereditary, it runs in your genes"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 mar 2015 12:49 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Ja, tak for historien! =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 mar 2015 17:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 aug 2013 17:19
Indlæg: 15
Jeg har bestemt lært min lektie.
Jeg har nok ramt en mindre depression, men tror jeg skal finde mig en hobby igen, evt begynde at træne og spise sundt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 mar 2015 19:30 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Det er helt sikkert vejen frem! Smid endelig en PB, hvis du vil ha' et råd eller to med på vejen..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 mar 2015 00:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 aug 2013 17:19
Indlæg: 15
Jeg har smidt dig en en PB


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team