Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 jun 2014 22:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 aug 2013 17:19
Indlæg: 15
Substans/er: MDMA krystal
Setting: Hjemme eller hos ven: ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder


Dosering og anden informaton om substanserne
Se rapport


Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Jeg døjer med stress, men eller var jeg klar og så frem til den her dag


Triprapporten
Indledning:

Uha ja det jo altid svært at starte. Det er en onsdag og har fri fra arbejde et par dage(skal først møde tirsdag). Jeg havdet snakket med min ven L om at vi skulle være sammen hos ham, ikke det helt store. Vi mødes så en den lokale park, og ryger en god 3 smøgs, skal lige siges at jeg kun tager 5 puff.

Ja men vi var ikke de eneste i parken, der kom en masse, som gav ryger. Men jeg snakkede så med min ven F om han skulle lavet noget idag. Så snakkede han om at holde lidt fest, hvor jeg selfølgelig er på. Men så efter vi har røget, snakker jeg med min ven A om at han ikke kunne skaffe noget af den "gode" syntes det var en god dag til at prøve det første gang jeg giver ham pengene. Så beslutter jeg mig for at tage hjem til F, hvor en vi kan kalde T også tager med.

Da vi så kommer hjem hos F, tænder vi anlægget, sætter noget god musik på. Så er vi jo selfølgelig allesammen tørlagte så vi må vente et par timer før vi kan ryge:O så nu må vi bare vente til L kommer. Så banker det på døren hvor en af T's venner kommer og siger hej. Typisk har han heller ikke noget af ryge på så sidder de 3 bare allesammen med den vildeste absti (Er mere eller mindre stoppet med at ryge fordi jeg ikke kan klare at ryge så meget)

Så sidder vi her oppe på F værelse sidder og hører god musik men intet at lave. Så kommer L men han er selfølgelig også tørlagt, arrrggh nu må det snart være nok tænker jeg. Så skriver A til L. At dem han skulle købe af blev taget af panserne på vejen op til A.

Kunne det blive meget værre :O

Heldigvis skriver han 20min senere at han har skaffet alligevel :shock:
Lige inden A kommer med bussen går vi ned til busstop stedet for at sige hej og ryge en smøg. Han siger så han har skaffet noget god MD, og spørg om det var okay istedet for coke, jeg svarer ja jeg skulle bare være påvirket, var også rimelig ligeglad hvad det var. Så står jeg og tænker hva fuck er md :?: . Så spørg jeg lige om jeg må tage et kig, han tager en lille pose fyldt med krystaller frem (jeg har billede men ved ikke om jeg må poste det).
ny stiller jeg endnu mere spørgsmålstegn ved mig selv, er coke ikke hvidt pulver?? men det går jo op for mig nåååår ja det sku da MDMA i krystalform.

Vi kommer op på F's værelse drikker nogle øl. Hvor A siger jeg skal drikke til nu. Drikker så en 3 øl på 5 min.
Vi bevæger os ned i F's værksted hvor vi skal veje op osv.
A siger vi har været heldige "Det var en dansker" siger han jeg griner. Da vi så får krystallerne op på vægten er der 0,98 jeg bliver helt glad. Vi deler det op jeg skal have og det han skal have. (Det var dyrt så vi splittede om det ene gram. Han starter med at knuse sit og spørg om jeg vil lægge ud jeg siger ja (skal lige siges at jeg hellere vil tage 2 små lines en, en stor)

Så stopper jeg ligeop imens jeg lige sidder og overvejer min situation, også for at gøre mig mentalt klar på det er første gang jeg skal tage nogle form for stoffer (hash tæller ikke)
Jeg er i godt humør er sammen med alle dem jeg har det godt med og så lige inden jeg skal tage min line kommer L "nå det er her i gemmer jer" han tager en stol og sætter sig. Jeg tager min line og føj forhelvede hvor er det klamt har aldrig noglesinde smagt noget så klamt i mit liv. Den syre agtige smag i halsen føøøøj.

A tager sin line.
der går 10 min jeg sidder og zipper af min øl. Prøver igen og få en situationsfornemmelse syntes ikke jeg kan mærke det helt store. Så kommer vores ven E ned. Han stikker hoved gennem dør åbningen og siger jeg kan høre snifning fra kilometers afstand jeg griner, tilbyder ham en line hvor vi så falder i snak. jeg ender med at have sniffet en masse hen af aftenen omkring 600mg uforsvarligt ja, men sådan er det, jeg har en fed fest for et super lækkert love attack hvor jeg krammer alle venner og veninder. alt var pisse godt!

Jeg får drukket mig en masse bajere cirka 8.
(Husker også vand)

Da klokken bliver 3 stykker.
Jeg har det stadig pissegodt, drikker, ryger mig nogle smøger skal lige siges det var verdens bedste smøger! hahah
skal nok til at begynde at snakke om mit trip
Jeg var tilpas med alt og alle, glad og helt på toppen, mit syn var også anderledes alt havde et lyserødt skær gennem mine øjne, det svært at forklare de ting men må prøve.
alt kørte som det skulle som et rullebånd på en fabrik, flydende og svævende super lækkert.

E har tidligere været hooked på MDMA, så han passer ekstra godt på mig, laver mig lidt mad, toastbrød med nutella og et stort glas vand.
Får så spist det osv.

Når klokken rammer 4:30
begynder jeg så at få bivirkninger. Jeg skal strække mine fingre, altså strække dem helt ud og ind igen det så lidt creepy ud men sådan er det.
men stadig jeg har det godt alt er godt, intet kunne gå galt, jeg var sammen med det rigtige mennesker, ingen skumle typer hader sådan nogle...

Vi sidder oppe i F's sofa, 12 styks, nyder hans sindsyge anlæg, og bassen brager bare der ud af.
Musikken var fandme også bare for lækker.
Jeg er raskløs skal hele tiden gå rundt, som om jeg intet kunne nå hahaha griner stadig af det nu.
Da klokken bliver 5:00. Begynder jeg mine tænder at klapre det var heeeelt vildt så voldsomt det var...
Kan stadig mærke det 2 dage efter, mine kæber gør ondt af helvedes til, og har også bidt i min tunge adskillige gang, den er stadig hævet...

Jeg har været på trip i 5 en halv time nu, men tiden er bare fløjet.
Folk begynder at gå ud efter tusinder af bonghoveder.

Så er der mig og A, som har suget utrolig meget MDMA, vi har det sygeste trip, og vi nyder det...
man skulle tro vi var blevet bedste venner den aften.

Der er ikke meget mere at sige. Dog et par små ting jeg vil pege ud.

Jeg har haft de bedste omkring mig den aften, de har hjulpet mig fordi jeg havde nok evner som en 8årig dreng. Jeg var ikke mig selv.
Det bedste miljø, rigtige mennesker. tænker stadig tilbage på hvor godt det har været.

Ang min psoriasis.
psoriasis er jo ligeså meget psykisk som fysisk, og da jeg døjer med stress er det et helvede at komme af med.

Da jeg vågnede op dagen efter (kan ikke huske jeg har gået i seng)
Går jeg ned og pisser og ser mig selv i spejlet stadig helt blæst men er dog mig selv igen.
Som min helt normale daglige rutine tjekker jeg min psoriasis så tager lige min T-shirt af og kigger på min ryg hvor det er værst. Jeg kigger og kan næsten intet se, jeg er lige ved at græde så sygt det er, så mange problemer pga den lorte sygdom. Bare det at det havde dæmpet sig så meget sprang jeg nærmest af glæder selvom jeg godt vidste det kom igen.

Syntes det er fantastisk hvad det har gjordt.
Det må da være noget nyt inden for lægeverdenen??

Men ja det var mit første MDMA trip.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2014 19:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 apr 2014 18:53
Indlæg: 0
Det lyder som en rigtig god aften :D Jeg har selv prøvet det 3 gange nu, men har ikke rørt ved alkohol eller weed imens jeg var på det :) Er glad for at høre du fik lidt frihed i tankerne :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team