Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 jan 2015 12:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 jan 2015 10:36
Indlæg: 28
Hej, det er nu lidt over 1 måned siden at jeg tog hjem til en ven kaldet "BR" hvor jeg regnede med at vi skulle have en god og stille rygeraften sammen med 5 andre venner
Efter vi havde spist aftensmad gik jeg og de andre op ovenpå hvorefter "J" spurgte om jeg var klar?
Jeg spurgte derefter ham om hvor mixet lå henne så jeg kunne tage et hoved (Det skal siges at jeg har røget i lidt over et halvt år nu, og er 16 år gammel - dette betyder derfor ikke at jeg er umoden af min slags, da mine venner er 18+)
Min ven "J" sagde derefter at det ikke var røg han mente, men derimod tøs!
Jeg sagde at jeg var meget i tvivl om jeg skulle gøre det, for dengang var jeg 100% sikker på at jeg ikke skulle gå videre fra røg til hårdere stoffer.

Inden vi indtog det var vi også nede i byen en tur! De andre sagde at man blev utrolig tørstig af MD, og at man kom til at ryge en del cigaretter - og det må jeg sige (de havde fuldstændig ret!!!)

De fortalte så derefter at det ikke var så skadeligt som man tror, og at man ikke så alle mulige farver, som man har fået beskrevet af alle andre (Vennerne havde prøvet det før)
1 time efter (kl. 22 ca.) havde vi fået 2g Emma, som en af mine andre venner gjorde klar til os andre. Han knuste krystallerne, og lavede derefter 1 portion på ca. 100mg til os alle.
Vi havde lavet friskbrygget kaffe, og rørede derefter rundt i det.

Jeg drak kaffen mens den var varm og frisk, og efter den var drukket spurgte "J" om jeg kunne mærke nogen forskel?
Jeg svarede at jeg havde det helt normalt og at jeg ikke kunne mærke en skid af det.
Dog 30min-1 time senere kunne jeg pludselig mærke at jeg blev mere og mere udadvendt efter at tiden gik.
(det skal dog siges at jeg normalt ikke snakker så meget når der er flere mennesker til stede, da jeg er meget indadvendt)

Men pludselig begyndte jeg at kunne mærke tøssen. Mit hjerte hamrede hurtigere og hurtigere, og pludselig tog jeg mig selv i at gnide mit tandkød sammen, som de andre havde fortalt mig. Jeg begyndte at få en træng til at ryge smøger, og drikke en masse!

Nu sad vi så i sofaen, og hørte musik, og pludselig væltede følelserne ud af os alle!
Jeg snakkede med "J" om hvordan vi havde det med tingene, og at vi faktisk ikke mente de ting som vi sagde til hinanden, når vi snakkede ned til hinanden i hverdagen. Alle følelserne kom ud, og pludselig stod vi og krammede hinanden efter en god snak, som var meget tankevækkende!
Jeg fandt dog også ud af at MD havde en helt MODSAT virkning iforhold til røg, som jeg aldrig havde prøvet før!
Jeg var frisk og klar, og ville gøre alt for mine venner!
Vi kan tage et eksempel:

En ven spørger mig op til flere gange om jeg ville gå ned og hente noget vand med nogle isterninger i, hvorefter at jeg siger selvfølgelig vil jeg da det min ven!
Dette ville aldrig havde været sket hvis vi havde røget! Vi bliver alle trætte og døde indeni i alle de dage vi havde siddet det og røger, men nu hvor man kunne mærke tøssen på den aften, så ville man bare gøre alt for at ens venner havde det godt!

Følelserne og den friske energi var dog ikke det eneste som kom frem i mig! Jeg kunne mærke musikkens dybe bass og tempo, og hvis man har sig et MD trip vil jeg klart anbefale sange som; The Fray - How To Save A Life (Jiggers Remix), Cut your teeth - Kygo remix og så lidt tramper musik som fx Lose my mind - Brennan Heart!

Efter vi havde siddet og snakket i nogle timer, blev det tid til at få sig noget mere, så "J" lavede 3 baner (dog korte)
Jeg takkede dog nej, da jeg er imod alt der bliver indtaget igennem næsten!
Så jeg indtog det igen i kaffen, og var nu klar igen!

Det var nu 5 timer siden at vi tog den første kop kaffe, og vi var stille begyndt at være nede igen.
Vi gik derefter ind på værelset hvor vi alle tog 1-2 hoveder hver i vores dejlige bong, men efter det, kunne jeg ikke rigtig mærke trippet fra tøssen så meget mere... det var en blandende følelse, og det var derfor ikke så dejligt både at være skæv, og høj på MD samtidig (kan IKKE anbefales)

Dagen efter havde jeg en smule hovedpine, og var rimelig smadret efter gårsdagens gerninger!
Dog havde jeg det fint, men som altid, gik jeg ind og læste om stoffet dagen efter ;)

Det skal derfor også siges at det musik som man hører når man har trippet, kan give en del flashbacks hvis man hører sangene igen nogle dage efter!

Konklusion:
Jeg synes at MDMA er et utrolig dejligt stof, som nok er det eneste der kan gøre mig rigtig lykkelig, men derimod skal man KUN tage det MAX 1 gang om måneden! Jeg vil sige at MD er et stof som gør en glad, og så er det også noget som gør at man kan få lettet hjertet med følelserne! Personligt fik mig og mine venner sig et tættere bånd efter den aften, og jeg kan kun anbefale det hvis man føler sig klar til at prøve det!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2015 14:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
Det lyder til i havde en god aften :-)
Dog anbefales det at man holder 2-3 måneders pause, både for at komme ovenpå igen og bevare "magien".

Ikke for at lyde som en gammel sur mand, men jeg ved ikke hvor smart der er at tage MDMA når du kun er 16? Du er jo langt fra færdig udviklet :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2015 13:47 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Det er sgu også ret trist hvis MDMA er det eneste, der kan gøre dig "rigtig lykkelig". Find en fritidsinteresse, hvor du får brugt din krop, find dig en sød tøs og se om du ikke finder lidt lykke den naturlige vej. Lad knarken ligge til senere i dit liv, det er for dumt at begynde på i din alder, især hvis man bliver hooked på det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2015 16:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 jan 2015 10:36
Indlæg: 28
Ja, det var en fed aften, og havde fået af vide op til flere at der minimum skal gå 1 måned før man gør det igen - Men ja, jeg synes også at det er voldsomt at jeg har prøvet så meget i denne alder, og det er så også grunden til at efter denne weekend skal jeg holde mig langt væk fra stoffer!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2015 21:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Soft parade skrev:
Det lyder til i havde en god aften :-)
Dog anbefales det at man holder 2-3 måneders pause, både for at komme ovenpå igen og bevare "magien".

Ikke for at lyde som en gammel sur mand, men jeg ved ikke hvor smart der er at tage MDMA når du kun er 16? Du er jo langt fra færdig udviklet :-)


Hopper lidt med på gammel mands vognen her. Fantastisk du havde en god oplevelse, men for satan, sørg nu for at se hvad stoffer gør ved dig FØR du tager det. En eller anden dag ender du med at hapse en pille fyldt med xanax pulver og får en uges blackout. Og igen, prøv at tage det roligt med stoffer inden 20-25 år. Ved godt jeg sikkert snakker for døve ører, men du har ingen anelse om de virkninger det kan have for en persons udvikling.

Dog er jeg glad for at det var en rar oplevelse <3

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2015 17:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 jan 2015 10:36
Indlæg: 28
Jeg vil sige at det var en utrolig fed oplevelse, men efter denne weekend indså jeg lidt hvor det var jeg var på vej hen med mit liv... altså at tage MA den ene dag, og derefter bruge 1.000 kr på cola den næste - den går bare ikke i den her alder...

Derfor har jeg også besluttet at det er slut med alt det lort her inden man kommer ud i noget alt for skidt!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team