Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: MD love
Indlæg: 16 jan 2015 00:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 dec 2014 15:29
Indlæg: 12
Hej psy !!

Jeg vil dele en rigtig oplevelse med jer ! Jeg har ikke helt styr på tiden, men jeg vil forsøge at holde en kronologisk orden.

Jeg var hjemme sammen med to kammerater A og K. Vi drikker og hører musik, men bliver enige om, at vi skal have fat i noget MDMA. Jeg kender en fyr, som jeg kan købe noget helt vildt lækkert md af, så jeg ringer og aftaler at mødes med ham. De andre tager med, og efter en halv time har vi 1g. Vi tager tilbage til mig, sætter noget lækker musik på (jeg holder især af, at høre "stille" psykedelisk musik, når jeg er på md). A hælder en ordentlig bunke stof ud på det spejl vi har lagt på bordet, cutter to baner og vi suger det ind. Hvilket sus (og hvilken følelse af peber, det var godt nok helt galt !). K sidder på terassen og kaster op i en spand, så han får ikke noget. Jeg sætter mig ud til ham, og passer på ham. Lægger hovedet på hans ryg imens jeg stønner af nydelse over varmen derfra. A danser rundt indenfor, hvilket jeg morer mig meget over.

Efter 30 min, vil K ind og sove, og jeg går med ind. Han ligger sig i sengen og sover med det samme. Han er gudesmuk, når han sover, og jeg nusser ham i ansigtet - jeg kan ikke lade være.

A og jeg tager hver en bane mere, og skruer op for musikken. Vi hygger os, bliver glade og beslutter os for at tænde for min lyskæde og slukke loftlyset. Dette får os til at mærke suset endnu mere. Vi laver to baner mere, og derefter bliver det vildt. Vi bliver som ét med hinanden, og ønsker bare at kramme hinanden. A sætter sig på knæene på gulvet, og jeg sætter mig ovenpå ham. Vi krammer og stønner rigtig intenst (på ingen måde seksuelt), men A får ondt i knæene, så jeg ligger mig på madrassen på gulvet. Nu ligger vi i missionærstilling på gulvet, og krammer og stønner. Dette virker pludselig meget seksuelt på mig, så jeg beder ham om at flytte sig.

Jeg rejser mig op, og ser pludselig elektriske gnister rundt omkring i lokalet. Jeg hører stød-lyde, når jeg blinker med øjnene, og får det egentlig ganske ubehageligt. A sætter sig i sengen ved mig, og fortæller mig, at der ikke sker mig noget. Jeg bliver rolig og føler, at jeg har fuld kontrol over mig selv. Vi hører fed musik, og jeg føler den. Jeg elsker A og ville ønske, at K også var en del af det (han ligger stadig og sover i sengen).

Efter nogen tid (1-2 timer vil jeg tro), hvor vi har delt problemer men især dybe, følelsesmæssige tanker, vågner K og vores rus stopper lidt - min gør i hvert fald. Min bror kommer hjem, og vi sidder og snakker med ham i en times tid. Jeg hygger mig stadig, og har aldrig elsket min bror så meget.

Det var en fantastisk aften - min bedste oplevelse med stoffer hidtil ! på trods af det mindre ubehag jeg havde tidligere på aftenen.

Jeg håber i kunne lide min rapport ! :peace:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team