Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:36


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 apr 2016 14:30 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg var med 10 af mine bedste kammerater på sheltertur. Turen var bygget op om at vi var 5-6 stykker der skulle tage MDMA, mens resten senere er hoppet på og bare gerne ville ryge weed og drikke bajere om bålet, mens vi trippede rundt. Det ender altså med at være en 5/5 fordeling af rygere og trippere.

Vi kom ud til shelteren og hyggede rundt, mens rygerne havde spist kager og blev godt skæve begyndte vi at varme maden, som var forberedt hjemmefra. Derudover fulgte vi en supplements plan med R-Alpha Lipioc Acid, Grapeseed Extract, Magnesium og grapefrugtjuice.

Da vi havde spist ventede vi en 20 minutters tid og bombede alle 170 mg MDMA ved 18 tiden. Det var utrolig godt vejr og efter en halv times tid begyndte det så småt at kicke ind. De skæve mennesker ville gerne prøve at spille smørhul med os, og det var mega sjovt i 2-10 minutter. På trods af at ingen af os kunne finde ud af at gribe en bold. Vi blev enige om at det var godt nok, så var der jo ikke nogen der følte sig dårligere end de andre. Herefter begyndte mit trip godt nok at tage fart og min tidfornemmelse røg fløjten.

Shelteret mindede lidt om en hobit hytte, i og med, det var en bakke, med shelter inden under. Vi lagde os på bakken og kiggede op i skyerne, det var så fucking smukt. Jeg fik lov at tage et billede af min skæve ven, der rendte rundt og dokumenterede det hele for sjov. Jeg synes virkelig bare det var fascinerende at ligge ned og kigge på skyerne igennem det kamera. På det her tidspunkt var alt virkelig spændende og jeg kunne næsten ikke begrænse mig i, hvad jeg gerne ville prøve og gøre for de andre i selvskabet. Det ene øjeblik ville jeg gerne høre noget musik, det andet øjeblik synes jeg mine venners foreslag var meget bedre end mine egne. Vi besluttede os for at gå en tur ned til vandet, fordi vi tænkte der nok snart var solnedgang. På vejen kiggede vi udover amagerfælled og blev enige om at det lignede en afrikansk savanne, det blev til løvernes konge themesong på den trådløse bose højtaler (der var med os hele trippet igennem). Vi kom ned til vandet og nød solens skær, som det aldrig er blevet nydt før. Her peaker jeg og der sker noget fantastisk. Der er en mand der øver sig i, at flyve med et lille fjernstyret fly. Det var ikke første gang han havde prøvet det, tør jeg godt og sige selvom jeg nok var endnu mere imponeret end jeg ville være æddru. Ham her lavede alle mulige tricks og da han så seks gutter der lå storsmilende og kiggede på hans tricks, gik der ikke mange sekunder før han skulle blære sig, ved at flyve flyveren virkelig tæt på os mens den roterede. Det var helt perfekt for mig det øjeblik, i og med jeg var nervøs for at der ikke ville være nok underholdning ude i skovens til MDMA. Men der gik det op for mig, at hvis man søger underholdning, så skal det nok komme uanset hvor man er.

Vi gik tilbage, fordi vi savnede rygerne og gerne ville redose. Vi mødte dem på vejen tilbage, de ville gerne have joinet os til solnedgang. Den var slet ikke kommet endnu, men vi havde helt glemt hvorfor vi var gået ned til vandet. Vi smuttede dog alligevel tilbage til shelteret og redosede omkring 70 mg hver. Nu begynder det at blive mørkt og jeg begynder at være endnu mere forvirret omkring hvad der foregår. Stadig med en kæmpe eufori omkring mig. En af MDMA drengene beslutter sig for at tage pis på en telefonsælger, der havde ringet til ham tidligere. Så han ringer indtil telenors kundeservice og spørger om et mobil abonnement. Det ender med at han snakker med telefonsælgeren i et kvarters tid omkring alle mulige personlige ting om sælgerens uddannelse, alder osv. Der kommer flere hen til samtalen som er på medhør og det bliver besluttet at vi skal have et familieabonnement. Til sidst røber min ven at det er gas og at vi er helt skudt af på MDMA, samtalen tager den mest grineren drejning da telefonsælgeren fortæller at han har haft os på medhør i 15 minutter i salgsafdelingen og at alle derinde havde det mega grineren over min vens opkald.

Min ven får derefter lyst til at ringe videre og denne gang et mere seriøst opkald, i og med vi 2 har en fælles ven der lige har mistet sin far. Selvom jeg er lidt i tvivl om det er smart at ringe i den tilstand, går jeg med til at være med på samtalen og det er faktisk rigtig rart at snakke med ham om hvordan han har det mens vi er i den sindstilstand. Det var som om vi kunne stille de spørgsmål der er svære at stille normalt, men som sørgende personer egentlig gerne vil svare på til deres bedste venner. Så trods en sørgelig anledning gjorde denne samtale kun noget positivt for mit trip.

De skæve folk er kommet tilbage fra solnedgang og vi begynder bare at høre musik. Efter noget tid med chill beslutter vi os for at tage ud i den mørke skov på ringenes herre eventyr. Med en bose højtaler og LOTR soundtrack. Det var rigtig sjovt at gå rundt i krattet, hvor man aldrig vidste hvad der kom om næste hjørne. Vi smutter ned mod vandet igen og krydser en bro der går over en motorvej. Det er ret fascinerende at se bilernes lygter i mørket. Her bemærker vi en cykel lygte lidt længere nede af vejen. Vi tror bare det er en cykel der er blevet forladt, fordi den står der virkelig længe. Men da vi går videre ser vi det er en dame, der går virkelig langsomt. Vi er på det her tidspunkt meget forvirrede og går tilbage ligeså snart vi opdager det er en dame. Vi går måske 10 meter væk og begynder at snakke om hvor mærkelig hun er. Hun går så videre og vi tør igen at følge stien. Den her oplevelse er svær at beskrive for mig, tror bare den skulle med her for at forklare hvor forvirret jeg/vi var. Nu begynder trippet stille rolig og falde ned og der er vel gået en 5 timers på det her tidspunkt. Jeg ruller en lille spliff og føler den sætter lidt gang i noget igen. Men er godt nok træt af at noget så perfekt, skulle slutte så brat. Da vi kommer tilbage er de fleste skæve mennesker gået i seng efter cookies, jordhuggert og massere joints. Vi ryger en ordentlig pind selv og jeg prøver at falde i søvn også. Det tager dog noget tid pga. mine kæber der kører der ud af og nok er på sit 20. tyggegummi den aften. Jeg vågner og skal pisse helt vildt og ser 2 menneske skikkelser tæt på det træ jeg vil pisse på. De viser sig at være et cykelstel :) Jeg ligger mig igen og falder vidst rigtigt i søvn efter en times forsøg. Da jeg vågner igen finder jeg ud af jeg har tygget tyggegummi hele natten i søvne.

Konklusion:

Jeg har prøvet MDMA 3 gange før denne her oplevelse, alle 3 gange i mindre doser (1. 120 mg + 80 mg, 2. 120 mg. 3. 120 mg)og kun en gang med redose. Den anden gang med redose var min første gang og der virkede redosen helt fint. Men den her gang synes jeg ikke den gjorde det store ud over at gøre mit trip mere forvirrende og mindre rent. Ellers kan jeg kun anbefale at tage MDMA i naturlige omgivelser med trådløse højtalere og mange gode venner. Selvom jeg dog vil anbefale andre kagespisere der vil hygge med MDMA mennesker, at spise kagen så den kicker ind samtidig med MDMA folkenes trip. Vi blev i hvert fald ret hurtigt delt op i overfriske eventyrer og smovseren bålkiggere.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2016 19:50 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 jul 2015 03:23
Indlæg: 77
Geografisk sted: Laughing Out Loud LAND
Fed fortælling tak fordi du delte :)
Har bare et spørgsmål... Jeg troede chill var slang for sex? :P ;)

Har kun prøvet MDMA i private intime settings, og til tramperfest.

_________________
"Dem som munkerygeren røg, blev tænkt som tossede, af dem som ingen munkerygeren røg."


Senest rettet af baldr 24 apr 2016 22:20, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2016 22:17 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
@baldr
Ungdommen nu til dags, chill betyder bare at hænge ud, hygge sig og ikke lave det store. Det er samstillingen der peger mod sex, lidt ligesom at en frimærkesamling ikke har noget med sex at gøre men spørgsmålet hvorvidt man vil med hjem og se ens frimærkesamling i høj grad har noget med sex at gøre.

@Hector
Lyder som en hyggelig tur, mht. opdelingen mellem rygere og folk på MDMA, så tror jeg det er ret naturligt MDMA er jo en noget mere gennemgribende oplevelse end cannabis, og det er lidt svært at følge med som ryger.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team