Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 apr 2017 09:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 mar 2017 10:31
Indlæg: 7
Hej Psychedelia.

Jeg skulle så til en 2x 16-års fødselsdag. Mig og mine venner fra efterskolen havde besluttet os for, at gå "amok" i lidt MDMA.

Jeg gik på efterskole, men blev smidt ud i november 2016.

18:00: Vi var en 6 gutter der skulle på værtshus, der sad vi så og røg lidt smøger og drak nogle bajer.

19:45: Blev vi enige om at gå mod McDonalds hvor vi skulle bombe MDMA'en. Vi gik så en efter en ud på toilettet og tog vores bombe (der var en der havde puttet det i de forskellige bomber). Jeg tog cirka 170mg MDMA.

20:15: Vi havde spist et par burgere og taget en bombe, og nu var vi på vej hen til bussen der skulle køre os til fest.

20:55-21:05: Jeg kunne så småt mærke MDMA'en komme til mig.

21:30-24:00: Fuld fart på, da der var dejligt med psytrance og god musik (ikke kun trance). Det skal også siges at der var en projekter der lavede lyseffekter på muren bag os. Så man virkelig kunne leve sig ind i det.
Hele aftenen havde jeg den bedste eufori i hele kroppen og følte dog også jeg havde små visuels. Jeg elskede alt og alle, men tror også det var fordi jeg endelig var sammen med mine gamle venner.

Skal lige sige at jeg klokken 23 cirka havde danset så meget, at jeg kunne mærke jeg var ved at gå tør for energi. Så jeg drak en 1,5 liters sodavand på 2 min (overdrivelse forekommer) så fortsatte dansen og den dejlige følelse i kroppen.

00:30-03:00: Festen var færdig klokken 3, jeg synes det var for tidligt :D Men havde stadig den bedste følelse i hele kroppen, og følte ikke at det gjorde noget skidt at jeg fik en 3-4 øl inden jeg tog MDMA'en.

Undskyld rodet, det er min første trip-rapport.

Dakkeren


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 apr 2017 11:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Øøøh, tager du MDMA til en 16 årigs fødselsdag? :roll:

Hvor gammel er du lige?

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2017 23:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 mar 2017 10:31
Indlæg: 7
Jeg er 15, og jeg ved godt det er dumt og tidligt...

Dakkeren


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team