Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 mar 2019 15:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Substans/er: MDMA, Hash
Setting: Ude og rejse, festival på en militær lufthavn.
Erfaring: En del erfaring efter hånden, både med psykedeliske stoffer, stimulanter, opiater, og lidt hehe, "receptpligtigt" medicin.

D. 1 August.

Jeg havde tidligere på ugen ankommet til Prag med min storebror, vi havde fået i julegave, 2 billetter til Let It Roll, Verdens største Drum & Bass festival.
Med hovedartister som Netsky, Calyx & Teebee, LTJ Bukem, High Contrast, The Upbeats, og uendelig flere sindsyge artister.
Neurofunk stod øverst på min liste, med en kærlighed til beskidt DNB, Vibrationer i deres allermest rå form.
Mmmhhh, livet var sgu meget godt.

Den 1. August ankom vi på pladsen, vi stod i kø i ca. 2 timer, med solen i nakken, kom vi endelig igennem sikkerheden.
Folkene der stod bag sikkerheden valgte at tage mine spraydåser, og tuscher fra mig, jeg havde planlagt at bombe Let It Roll med min alterego.
Så det startede lidt pissed, men kunne godt forstå dem.
Vi forsatte imod comfort camping området, får slået vores telt op, og flader ud efter vores lille rejse igennem m*therfucking Czech Republic.
Den første dag blev brugt på at drikke nogle skønne Tjekkiske øl, vandringen rundt på pladsen, og snak med vores telt naboer.
De ledte også efter MDMA, Ketamin var også i nærheden, cannabis var også til at finde bare ved at gå rundt på pladsen.
Jeg blev hurtig sniffet frem til af 2 gutter som solgte hash.
5g average hashkøbt, og så valgte vi at kalde aftenen.

Vi vågnede dagen efter i voldsom hede, med 36 grader, en sol der fortærede menneskets hudceller, og et telt som absorbede varmen bedre end en Shamwow der absorber våde substanser.
Det meste af dagen blev brugt på at ligge og svede i teltet, spille kort, og lad tanken om vi var ankommet suge ind i os.
Da solnedgangen kom, valgte vi at bevæge os ud af teltet og ud på pladserne.
Jeg havde hashen på mig, og vi valgte at tjekke de forskellige scener ud.
7 scener var allerede åbnet op, 5 med DNB, 1 med ren smadder neurofunk, og 1 med techno.
Vi valgte at danse lidt ved techno scenen, jeg fleksede mig en joint, og drak mig en øl imens.
Alle de mennesker, alt den lyd, jeg var fandme kommet til Let It Roll efter flere års drømning.
Smukt.
Resten af dagen blev brugt på at lytte og danse på de forskellige scener, og endte med at stå ved en af scenerne hele aften, og det meste af natten.

D. 2 August.
Endnu en dag med ekstrem hede og varme, så endnu en dag med kort spil, og svedning.
Min storebror bragte det op, Skal vi tage MDMA i aften?
Mig og min storebror har taget MDMA et par gange til techno events i København, sammen med min storebrors vennekreds.
Svaret var meget nemt, det var et ja.
Med det i baghovedet spillede vi videre, jeg var kommet ind i en Whatsapp gruppe gennem Reddit.
1 af gutterne derinde havde taget ecstacy med, og selvfølgelig igen, cannabis.
Jeg skrev lidt med ham, og ville mødes hen af aftenen for at købe nogle piller.
Han skrev de var små grønne, hjerteformede piller, som jeg hurtigt slog op på Pillreports.net.
120mg MDMA SIGES det at de indeholdte, jeg stødte ikke på nogle som havde haft dårlige oplevelser med dem.
Så det var ren Win Win, en hook-up til MDMA, cannabis, og andre skøre ting var nu fastslået.

Senere på aftenen skrev mig og duden om at skulle mødes, vi mødte ved en af scenerne, en forladt militær bunker.
Atmosfæren var killa, trommerne og bassen buldrede derudfra, og der kom han.
2 meter høj Hollænder kom gående med vand i hånden, 1 skunk joint i den anden, og et kæmpe smil.
Vi chitchattede lidt frem og tilbage om alt fra festivallen, til vores personlige holdninger om DNB.
Snakken ledte os til ecstacy ret hurtigt, og han sagde jeg skulle tage hånden frem, 2 små grønne hjerte-formede piller lå i nu i min hånd.
Betalingen kunne vente siden han ikke ville have Tjekkiske kroner med hjem, så alt godt.
Jeg fik enda resten af hans joint, som jeg puffede på vejen tilbage til campen.
Min storebror lå i teltet og læste bog, og vi snakkede lidt videre omkring vores trip.
"imorgen, når mainstaged åbner ville vi tage dem.", vi drak vores øl færdig, og tog på endnu en rundtur på scenerne.
Drak os relativ stive i de skønneste øl, dansede rundt, snakkede med en masse mennesker, og var helt fortabt i musikken.
Klokken slog nogle og 3-4 styks, og vi valgte at stikke hovedet tilbage til teltet.
Nu skulle der sgu soves, jeg fleksede endnu en joint, proppede headsettet på og lagde mig godt til rette.
Lyttede lige til den sidste omgang trommer og bass før søvnen ville fange mig.

D. 3 August.
Endnu. En. Fucking. Varm. MotherFucking. Svedende. dag ankom, det var helt umuligt at sove længe, så vi halv-sov igennem dagen og ventede på mørket kom.
Det var idag mainstage ville åbne, Calyx & Teebee show for åbningsceremonien, så der var lovet ren neurofunkish DNB atmosfære, øl, joints, og MDMA.
Vi fik spist et godt måltid streetfood, drukket en masse vand, samt. øl, og bygget hype op.
På vej mod mainstaget begyndte snakken igen, MDMA, Vi kiggede på hinanden og tænkte sjovt nok det samme.
Ud af lommen fiskede jeg de 2 hjerter op, ret små, fortalte min storebror hvad jeg havde læst lidt om dem, og en kold øl blev købt.
Hånden lavede flotte bue-bevægelser op til munden, og en tår virkelig våd øl vaskede munden, og skubbede pillen med ned.
Alle menneskerne var begyndt at gå mod mainstaget, så vi valgte at gøre det samme.
Mainshowet var ved at starte, musikken begyndte at rumle derhenne fra.

Der stod vi, foran en kæmpe fucking robot, hvad-lignede en trillionmilliard lasere som rev himlen i stykker. ( https://www.youtube.com/watch?v=qEA95BnygIE )
"WHAT DÒ I SEEEEE???, TINY CREATURESSSS, EVERYWHEEEERREEEEE". udbrød robotten i en distorted stemme, hele mainstaget transformerede sig om til en robot.
Vi kunne ikke mærke mdma'en endnu, jeg stod der med en endnu en joint, en kold øl, og min fucking storebror.
Fuldkommen optaget af åbningsceremonien stod vi der er begyndte at summe.
Man kunne pludselig mærke hvordan en energi voksede indeni, rastløshed nærmede sig langsomt.
Musikken begyndte at buldre derudaf, bassen fik alle menneskerne til at vrangle rundt med deres kropsdele i en yderst kordineret facon.
Energien groede og groede, og vi kiggede hurtigt på hinanden.
Øjnene mødtes, og hoved nikkeriet blev enige.
Det kunne godt mærkes nu.

Jo længere vi kom ind i det bassfyldte emperie, jo vildere blev det.
Der var en robot der snakkede til os, en MC der råbte at han elskede os, og vibrationer fra en eller anden form for gud.
Varmen overtog langsomt vores nedkølede kroppe, dansetrinene blev mere flydende, musikken blev bedre.
Bassen overtog dele af ens bevægelse, en forlængelse af sig selv, det hele gik op i en højere enhed
Tiden var ligemeget, at absorbere musikkens kærlighed var det eneste vores menneskelige skaller kunne klare.
Få ord som ikke kunne forvandles til samtaler blev delt, manden til højre for mig var i samme trip.
Et genkendeligt nik blev delt mellem mig og min nabo, jeg havde rullet endnu en joint, som jeg puffede videre til min nabo.
Min nabo passede den tilbage til mig, med et kram, og lod igen bassen kontrollere hans krops bevægelser.

Med lukkede øjne forsvandt man ned i musikkens gemte euforiske lommer, musikken var som et sprog ens krop kunne snakke med.
Tiden fløj, artisterne skiftede, musikken blev ved, dans tog mange former og forvandlinger.
Ind imellem gik mig og min storebror hen til boderne med øl, drak lidt vand, og købte en kold øl til tilbage turen.
Turen tilbage til foran den kæmpe robot.
Timer fløj med dette, forsvinde ind imellem den kollektive kærlighed for musik, og tilbage til ens individuelle personlige forhold til musikken også.
Min storebror endte med at blive træt, og valgte at tage hjem.
Hvor jeg blev, jeg kunne nemt køre sådan her hele natten, jointsne forlængede min trip, øllene holdt mig nedkølet, og bassen havde grebet om min krop.
Klokken slog tidlig, den sidste artist kørte hans numre igennem os, en glorified AUX-kontrollør, med evner til at kaste rundt med sit publikum.
Min kæber raslede ikke så meget mere, jeg var ved at komme til mig selv.
I det sidste nummer sluttede, vi alle råbte i en kollektiv stemme, et sted hvor man kunne være, væk fra systemets klamme arme, og musikkens velkomende kærlighed.

Og så traskede jeg hjemaf.
På vejen samlede jeg mere streetfood op, en kold vand, og en pakke smøger.
Smed mig i mit telt, min storebror var stadig vågen men prøvede at sove.
"Det var fandme sygt" kan jeg høre inde fra min storebror's side at teltet.
Det var det fandme svarede jeg ham, en smil der havde manifesteret sig på min ansigt begyndte langsomt at slappe af.
MDMA'en var næsten ude af kroppen, jeg fleksede min sidste joint, røg, og gik til ro.

Dagen efter gjorde jeg selv samme trick, min bror var dog ødelagt fra dagen før og startede ud med at blive i teltet.
For så senere at dukke op til mere dans og øl,imellem tiden havde jeg stødt på ham vennen som solgte mig ecstacy'en, og købt 2 til.
Og gemte dem til senere.
Omgange af øl blev drukket, smøger røget, mad ædt, min bror havde fået nok, og gik tilbage.
Klokken var 1, og jeg tænkte fuck it, tog en pille, og købte mig en øl.

Da den første pille begyndte at virke, havde øllene allerede godt kontrol over mig.
I min berusede tilstand tænkte jeg åbenbart at det var klogt at tage begge piller, 240mg, smart, hvor er jeg klog.
Under showet ved robotten slog begge piller mig, min øjne flakkede, jeg kunne mærke hvordan min krop kæmpede imod.
Jeg skulle brække mig.

Men ikke her, jeg kan ikke brække mig her hvor alle er, og begyndte at svalte imod min telt plads.
Mine øjne flakkede så meget at jeg knapt kunne se, jeg havde fået for meget.
Væltede rundt på de forskellige pladser, med bræk klar til udgang.
På vej mod teltet sker det, en vulkan af bræk begynder, broiooihuhugrugruh lyder det fra mig, jeg brækker mig imens jeg går.
Helt anspændt i kroppen begrund af MDMA, det var rart at brække mig, jeg valgte ikke at gå ind i min telt til min storebror, men forbi.
Slingrede til højre og venstre, gik forbi nogle mennesker hvor jeg hørte i i krogen "Oh man that's guy is tripping balls man".
Ja, det var sandt, jeg begyndte at få hallucinationer, men maven var dog rolig igen.
Min tilstand fortalte mig at jeg bare skulle tilbage til robotten og nyde den sidste aften.
Så jeg slingrede hele vejen tilbage, mødtes op med ham der havde solgt mig pillerne, og rullede med ham og hans venner.

Der stod jeg, klokken 2 om natten, foran en kæmpe robot, en krop fyldt med MDMA, en rus der næsten ikke kunne holdes ud.
Men musikken holdte mig fast, guidede mig, sørgede for at holde rusen vedlige.
Utallige ninja dansetrin blev uddelt, øl sjatter udover alt, jeg havde fået DNB for ALLE mine penge.
Og aftenen blev brugt på det usædvanlige MDMA pjatteri, krammeri med tilfældige flotte tjekkiske damer, snakken til naboer om hvor fedt der er.
Men det vigtigste, en uge jeg aldrig ville glemme igen.
Min først udenlandske festivals oplevelse, jeg havde hvad jeg skulle bruge.
Og min storebror med, det kunne ikke blive bedre.

Den sidste artist sluttede, og jeg valgte at gå tilbage.
Jeg kom forbi techno scenen som stadig var igang, folkene var samlet derinde efter mainstaget havde lukket, og jeg tænkte fuck it.
Sidste dans med dig Emma, og eventyrlige skridt blev taget mod scenen.
Derinde stødte jeg på mange søde piger, dansede lidt med dem, rullede mig min sidste joint, og forsvandt ind i musikken en sidste gang.
I min rus kom alle de sidste åbenbaringer, alt min kærlighed til alt groede, min lyst til at leve forstørrede.
Endelig endnu en grund at leve for.
I højre side af scenen ser jeg en genkendelig form.
Håret havde jeg set før, men hvor... Hmm, jeg valgte at gå hen til person for at prikke ham på skuldren.
Det var min storebror, et kæmpe kram blev uddelt, han havde droppet steneriet i teltet og også taget den sidste dans.
Skægt hvordan vi mødtes der igen, uden nogen kontakt, dansede til det var morgen igen.

Og det var min Let It Roll oplevelse.
Dagen efter alt festeriet blev selvfølgelig brugt på at pakke telt pladsen ned, få proppet lidt mad og drikkelse i vores systemer før vi tog op til vores lejede lejlighed i Prag.
Jeg var godt afdanket dagene efter den MDMA, og en af nætterne fik jeg taget mig sammen til at tage ud og male Prag.

Alt i alt, var dette en af min skønneste minder fra 2017, og jeg glæder mig til at se hvad 2018 byder på.
Måske vi ses til Let It Roll?
Send mig en besked hvis du gør, jeg kan klart anbefale det, om du er DNB elsker eller ikke, det er et smukt sted.
Tak fordi du læste med, glædelig jul, og godt nytår.
-Alcapwn

ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ

Senest rettet af Alcapwn 22 dec 2017 23:58, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
det lyder fandme som en fed tur! og fuck et hjernedødt sceneshow på mainstage! helt klart et sted jeg gerne vil hen en dag, selvom crowdet ser lidt dødt ud

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]