Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Dimethocaine
Indlæg: 26 feb 2010 01:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2009 16:24
Indlæg: 86
Substans/er: Dimethocaine
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
Havde anskaffet et enkelt gram for at prøve det.
sniffet i portioner af 50mg.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Det startede med at jeg modtog et spændende brev med posten, det blev straks åbnet, indeni var der en lille pose med Dimethocaine.

Spændt som jeg var blev posen åbnet med det samme, vægten fundet frem og 50mg målt ud.

Op i næsen røg det. efter få sekunder var næsen fuldstændig bedøvet.
Efter nogle minutter begyndte virkningen så småt at indtræde, jeg kunne mærke hvordan humøret blev løftet LIDT, ikke meget, LIDT.

Denne følelse holdt ikke længe (15 - 20 min). Derfor tog jeg endnu en portion af 50mg, det samme skete igen, denne gang blev pulsen dog også lidt højere og en svag kvalme indfandt sig. Jeg følte mig stadig "normal" bortset fra LIDT løftet humør, hvilket hurtigt aftog.

Jeg fortsatte på samme måde som ovenfor et par gange. Det eneste det medførte var løftet humør i få minutter samt vedvarende kvalme, hovedpine og høj puls.

Ret meget mere er der ikke at fortælle om det, jeg vil ikke anbefale det til nogen.
Jeg ville meget gerne have skrevet en længere rapport, men der er simpelthen ikke noget at skrive om, det er ligesom at skrive en trip rapport om mælk.
Hvis du mener denne rapport var kort, kedelig og intetsigende så beskriver den min oplevelse af Dimethocaine meget godt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 feb 2010 11:53 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 feb 2010 22:11
Indlæg: 4
Geografisk sted: Midtjylland
Det lyder jo godt nok bare alt for nederen... Duly noted..!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 feb 2010 14:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2005 16:43
Indlæg: 1465
Jeg havde ellers fået det indtryk at dimethocain skulle have potentiale som kokain-substitut gennem kilder fra nettet. Men jeg er da virkelig glad for at have læst din rapport, da jeg netop selv var tæt på at erhverve mig noget, hehe. Det lyder dog ikke som noget, jeg umiddelbart ville finde interesse i.

Er der andre, der har gode eller dårlige erfaringer med dimethocain?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 mar 2010 18:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2009 16:24
Indlæg: 86
Jeg vil som sagt ikke anbefale det, men det ville da være spændende at høre om nogen har haft en god oplevelse med det. Det kan jo være det var noget lort jeg havde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 apr 2010 23:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jan 2010 16:36
Indlæg: 181
Jeg har ikke rigtig taget kokain mere end et par gange, så det kan være det er derfor jeg synes dimethocain er ganske udmærket. Men du skal nok op på 100 mg. streger i stedet. Og man skal lige vænne sig til at det er enormt lokalbedøvende i halsen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 apr 2010 13:37 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
Offtopic: Hvis din hals bliver bedøvet når du sniffer kokain/dimethocain, så tager du enten for meget eller har en dårlig sniffeteknik. Det er ikke meningen, at det skal i halsen, det skal på næsens slimhinder ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2010 11:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 sep 2007 16:37
Indlæg: 109
Geografisk sted: In the pot, with friends.
Jeg har for nylig fået 2,5 g af det omtalte stof. Og Jeg er faktisk blevet lidt glad for det. Synes det virker udemærket.
Som du selv siger kan det være noget lort du har fået.

Men mit DMC slår godt nok det "ægte" kokain jeg har fået i her i dk, med mine lorte kontakter :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2010 04:07 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2007 23:49
Indlæg: 792
Efter (for godt et år siden) at have taget cirka 1 gram af DMC, slutter jeg mig til den skuffede flok. Jeg har dog heller aldrig været fan af kokain - de få gange jeg har prøvet det (jeg har også lorte kontakter til dansk kokain) har været effekt- og/eller meningsløse.

_________________
Once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as hard as you can.
Gør dig selv en tjeneste, og lad være med at starte en samling.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2011 22:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 mar 2006 20:21
Indlæg: 910
Har lige lavet en overfølsomhedstest. Stak lillefingeren i posen, insuflerede skidtet og derefter tog jeg resten på tungen. Det bedøver helt vildt meget i forhold til det kokain jeg er vand til.

Jeg indtog ikke engang halvdelen af den anbefalede dosis på 100mg, alligevel kunne jeg i et par minutter mærke en kokain-lignende effekt. Bedøvelsen gik over efter ca. 15-20 minutter.

Det skal lige siges at jeg er en lille person der vejer omkring de 53kg og kan stort set altid mærke effekterne bedre og hurtigere end mine venner. Næsten lige meget hvilket stof der er tale om.

Skriver en rapport når jeg får lejlighed til at prøve nogle lidt vildere doser. :)

_________________
http://Lucipher.dk/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2011 23:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jan 2008 14:54
Indlæg: 187
Please, når du laver overfølsomhedstester af RCs, så vær sød at veje 5-10 mg ud på din 0.001g vægt, opløs det i vand og indtog 0,5 mg. (I tilfælde af at det viser sig at være Bromo-Dragonfly). Læs evt denne rapport: http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=81677 Han dyppede også bare fingeren i posen/på vægten.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 sep 2011 21:58 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 mar 2006 20:21
Indlæg: 910
Jaja, jeg tænkte godt over det. Men da min vendor slet ikke handler med stoffer som skal tages i de doser tog jeg sgu chancen alligevel.

Jeg føler mig stadig levende..

_________________
http://Lucipher.dk/


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team