Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 sep 2010 16:50 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 aug 2006 16:21
Indlæg: 170
Geografisk sted: tågen
Substans/er: AM-694
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
ca. 13mg rent, røget crack style. Havde indtaget en meget lille mængde MDAI et par timer inden for at teste for allergi.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Var løbet tør for tjald og tænkte at jeg li ville suge et hoved kunstigt THC. I standard humør.

Triprapporten
Jeg havde tidligere på aftenen testet noget MDAI for om jeg var allergisk, jeg tog en streg på 5mg og 30min efter en streg på lidt over 10mg (normal dose omkring 50-200mg) hvilket påvirkede mig lidt, men uden noget jeg kunne sætte en finger på. Ca. 1-2 timer efter besluttede jeg mig for at ryge noget AM-694 da jeg ikke havde noget tjald.
Det skal lige siges at jeg kun havde spist morgenmad og middagsmad, så havde helt tom mave.
Klokken var ca. 21.00, jeg var i tvivl om hvor meget jeg skulle tage, da jeg havde prøvet at ”trippe” lidt for meget på hvad jeg huskede som 20mg. Så jeg tænkte at 13mg ville være en passende dose til at slå mig ud, uden at være for vildt. Jeg gjorde en lille glas bong klar med et merskum hoved med jern net i. Jeg hældte lidt smøg aske over nettet og hældte de 13mg over asken. Tændte og sugede, kunne overhovedet ikke mærke røgen. Da jeg pustede ud kunne jeg tydeligt smage det (en slags salvia smag med kemisk tvist, blandet med pot smag). Jeg begyndte lige så stille at blive skæv.
Ca. kl. 21.30. Min puls havde været lidt højere end normal tidligere pga. MDAI’en, men pludselig gik min puls amok. Og jeg begyndte at blive vildt skæv. Jeg følte at jeg skulle lave noget og begyndte at rydde op på sofabordet og sætte bongen på plads i skabet. Tænkte at det ville være grineren at se en tegneserie. Men efter 5min følte jeg at tegneserien gik i slowmotion og at min hjerne blev overbelastet. Jeg slukkede tvét og satte noget random musik på. Jeg var lidt nervøs over min høje puls og satte mig og kiggede ned i gulvet og trak vejret dybt hvilket fik mig til at slappe lidt af.
Det begyndte at blive meget hårdt for mig og tænkte at jeg blev nød til at gøre noget for at stoppe det. (mindske effekten). Kom i tanke om at sukker skulle hjælpe til med at nedbryde thc, eller noget. Så kæmpede mig op af sofaen og ud i køkkenet, hvor jeg hældte noget yoghurt op. Inden at jeg havde noget at tage tallerkenen sad jeg inde i stuen igen, nu med en fuldstændig sindssyg puls. Tror ikke at et hjerte overhovedet kan banke hurtigere end mit gjorde. Imens jeg lod pulsen falde lidt ned, besluttede jeg at pakke noget af AM-694én ned som jeg stadig havde fremme på bordet, da jeg jo tydeligvis ikke havde brug for mere. Da jeg havde åbnet min narkokasse for at ligge det i, blev min hjerne helt blank, kunne intet huske. Der gik et minut eller noget før jeg vidste hvad jeg var i gang med. (hvilket minder meget om samme måde jeg bliver skæv, af meget ryst).
Da jeg havde pakket det væk skyndte jeg mig ud og tog tallerkenen og satte mig ind og åd hurtigt et par mundfulde. Havde tidligere rystet lidt men vidste ikke om det var pga. stoffet eller om jeg frøs. Men kunne nu mærke at jeg var kold. Så lagde mig ned under et tæppe og slappede af. Lå med halvt åbne øjne uden at kigge ud af dem. Og begyndte at trippe, kørte rundt i en masse tanker jeg ikke kan huske nu. (ikke negative) Og så havde jeg en slags ego død, nogle tanker om at jeg lige så godt kunne være bordet og noget. (hvilket måske har noget at gøre med at jeg jo lå og stirrede på sofabordet).
Pludselig vågner jeg forvirret, og sætter mig op. Klokken var 23.50. jeg kunne ikke huske hvor lang tid jeg havde været væk, men skyder det til 1-2 timer. Er lidt forvirret over at jeg lige havde haft blackout eller hvad man skal kalde det. Da jeg lige var kommet lidt til mig selv, kom jeg i tanke om at jeg blev nød til at gå ud med hunden. Hvilket jeg ikke orkede, men havde åbenbart nok energi til at gøre det. Da jeg kom hjem igen kastede jeg mig ind i sengen og sov med det samme.
Dagen efter var jeg relativt frisk. Og kunne kun tænke tilbage og grine lidt over hvor heldig jeg havde været. At det var gået så godt som det var. Var meget glad for at jeg fik blackout så jeg ikke skulle være så væk med den høje puls i så lang tid. Meget af tiden midt inde i trippet kørte jeg i ”overlevelses mode” fordi jeg var så bollet i hovedet og min puls var så vanvittig. Troede at hvis jeg ikke passede på ville jeg falde om. Enten besvime eller dø.
Ved ikke helt om jeg kan sammenligne det her trip med hash. Men hvis jeg skal prøve at forklare det jeg følte, er det nok sådan her:
Når man ryger tjald sidder thcén og massere sig ind i baghovedet på en og man bliver sløv i det.
Når man ryger AM-694 (hvert fald i den mængde.) sidder thcén foran i hovedet og banker og sparker sig ind i hovedet. Hvilket kan virke meget overvældende hvis man forventer en normal hash skævert.
Og så er AM-694 også mere psykedelisk. Ens tanker er mere tågede. (Den tågede tilstand minder meget om en kraftig ryst rus).
Nu har jeg ikke nogen trip rapport for dengang jeg tog hvad jeg husker som 20mg. Men det var stort set på samme måde bare uden den høje puls hvilket gør en meget stor forskel.
Ærgrer mig meget over at jeg havde taget MDAI tidligere på dagen for nu kan jeg ikke vide om det AM-694 der var skyld i at min puls var så høj, eller om det var blandingen af de to.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2010 09:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 aug 2006 16:21
Indlæg: 170
Geografisk sted: tågen
Ved ikke hvor tydeligt det fremgår men vil sige at det her trip topper listen over mine dårlige trip.
Selv badtrip på 4-5gr svampe har ikke været så slemme, fordi at det kun er psyken der er fuck´d. Hvorimod med det her, er er kroppen også rigtigt smadret.

Så pas på derude.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2011 19:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 apr 2010 13:40
Indlæg: 347
Ifølge gode gamle wikipedia og mange andre kilder nedbrydes AM-694 til det giftige fluoroacetat.
Din rapport giver mig ikke ligefrem et indtryk af at du har tænkt dig at starte på et dagligt forbrug af skidtet, men det er stadig værd at bemærke :P


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team