Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:47


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 dec 2011 20:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 okt 2006 21:28
Indlæg: 29
Geografisk sted: u å æ lan
Substans/er: Methoxetamine, AM-2201
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Nej
Erfaring: Erfaren bruger med omfattende viden

Dosering og anden informaton om substanserne:
80 mg methoxetamine (dissociativ) og ved det dissociative ophør, et par hvæs af en joint indeholdende AM-2201 (syntetisk cannabinoid)

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Rare settings som altid. Mit eget selskab, da jeg ofte får mest ud af psykedeliske substanser alene, uden at skulle tænke på at andre er tilstede, hvilket for mig kan være noget irriterende.

Godt humør og ingen sygdomme...

Triprapporten
Den nat jeg døde…

Dette er en lang rapport, men næsten hele første side kan skippes (skrevet som word dokument), det vil dog nok bare gøre noget af det andet næsten uforståeligt, for den der læser det, hvis ellers nogen har mod på at læse den, da jeg godt ved den er lang, og sikkert, til tider, svær at forstå. Veksler nok også en smule mellem datid og nutid, men det skulle være til at finde mening med.

Jeg må prøve at nedfælde disse ord så hurtigt som muligt, før det meste af det forsvinder tilbage til min underbevidsthed, eller på anden måde fortrænges fra mit bevidste sind, men lige for at opsummere, starter jeg med noget fra mit bevidste sind.

Jeg ved ikke om nogle af jer er bekendt med ”Neal Donald Walsh”, og de bøger han har skrevet? Det starter med en trilogi, der hedder ”Guddommelige samtaler1, 2 og 3”, hvorefter, han også har skrevet ”Guddommelige åbenbaringer” , ”Venskab med Gud” og ”Et evigt liv med Gud” + andre, som jeg ikke er bekendte med. Men for at gøre en lang historie kort, har Neal – vidst lidt i frustration til at starte med – gået i ”dialog med Gud”, gennem nedfældning af tanker på papir, hvor han på mystisk vis får svar på spørgsmålene uden egentlig selv at kontrollere det. Han formulere det med at hånden bare nedfælder ordene på papirerne, uden – eller før – han selv får tænkt noget, som om hånden styrer sig selv og tankerne/”ordene fra Gud”, ikke kommer fra ham selv.

Gennem alle disse dialoger, får Neal svar på alt mellem himmel og jord. Første bog omhandler ham selv og måden at have og anvende følelser på (egentlig ikke ham selv, men mere individet, altså gældende for alle mennesker). Bog nr2 går ud over individet og omhandler mere verden og det kollektive sind, hvor bog nr3 strækker sig længere ud og omhandler i høj grad universet. De andre bøger går lidt mere i detaljer med specifikke ting, som fx døden og oplevelsen af at dø, og det bliver beskrevet ned til mindste detalje hvordan dødsoplevelsen opleves, og hvordan processen foregår .
Disse bøger har, for mig, givet større mening og forståelse af mit selv, end biblen eller kirken nogensinde har kunne. Når jeg lige vælger at bruge biblen og kirken som eksempel, er det fordi at disse ord er det, der ofte også forbindes med ordet ”Gud”, og det er ikke denne ”Gud” det her drejer sig om.

Hvorvidt man kan tro på disse ting, eller syntes det er komplet latterligt, er også en individuel ting, men ved bare fra mig selv, at den indvirkning disse bøger har haft på mit liv, har jeg ikke kunne opnå ved at læse, biblen, gå i kirke og hengive mig til præstens ord, for at opnå forståelse af mit selv. Nå nu ikke mere om dette, hvis folk ønsker at vide mere må de selv læse bøgerne, men har dog en eller anden sær fornemmelse af, at det ligesom er bogen der finder dig og ikke omvendt. Tror ikke en anbefaling af bogen til et andet individ, der med deres egne overbevisninger, vil være modtagelig og imødekommende over for disse såkaldte dialoger.

(Egentlig triprapport starter heromkring…)

Grunden til at jeg har brugt tid på lige hurtigt at opsummere omkring disse bøger, skyldes den oplevelse jeg havde i aftes/nat.

Jeg døde…, og kom tilbage igen!!

Har i den seneste tid eksperimenteret en smule med methoxetamin, for ligesom at se hvad det var for et stof, og hvilke anvendelsesmuligheder det gav rekreationelt. Har i en årrække benyttet mig af psykedeliske stoffer, som muligheder for at arbejde med mig selv på en anden måde end hidtil afprøvede terapeutiske metoder og teknikker, fx meditation, yoga og lucide drømme, hvilke i sig selv er fremragende teknikker, som også i høj grad kan medvirke til større selvforståelse, dog finder jeg at lucide drømme kræver meget øvelse, og at man i allerhøjeste grad ikke kan være daglig bruger af cannabis, da dette har det med at lukke drømmende ude, ved ikke om det er fordi man på nogen måde undgår REM søvnen, eller på en anden måde bare glemmer hvad der sker eller ikke taget notits af at man egentlig drømmer?

Men som nævnt har jeg fundet stor mulighed for at opnå noget, noget disse andre ting ikke har kunnet give mig, som gennem de psykedeliske stoffer. (DETTE ER BESTEMT IKKE EN OPFORDRING TIL ANDRE OM AT GØRE DET SAMME, DA DISSE OPLEVELSER IKKE ER EGNET FOR HVEM SOM HELST!!!).

Når jeg anvender mig af psykedeliske stoffer (de som jeg på forhånd kender virkningen af, og ved hvorhen det kan bringe mig) foretrækker jeg høje doser, der sender mig så langt ud i andre virkeligheder, at jeg virkelig opsluges og egentlig ikke længere er i kontakt med min krop. Det er jeg jo altså et eller andet sted alligevel, for beslutter jeg mig for – i det univers jeg nu befinder mig – at åbne øjnene eller bevæge mig, kan jeg godt det, det er nærmere trance-tilstande, hvor kroppen bare ligger ubevægelig hen, mens mit sind afsøger disse sære fænomener.

Første gang jeg havde en ”højdosis oplevelse” var på DMT, hvor jeg med det samme vidste at jeg havde fået for meget (mere end jeg var indstillet på i hvert fald), lå jeg på min seng, fuld af frygt, og kunne for mit indre øje se mig selv gå i total panik, så blev ved med at ligge og sige til mig selv: ”Ikke gå i panik, ikke gå i panik, det er snart slut igen, så gå ikke i panik”, ville bestemt ikke have at andre, naboer og lignende, hørte mig i panik og kunne finde på at ringe 112.
Men lige pludselig er der noget der får mig til at slippe frygten og bare flyde med. Noget forsikrede mig om at jeg ikke skulle være bange, bare flyde med og se hvad der fandtes i dette univers. Det er siden dette skete, at lysten og /eller nødvendigheden af høje doser er blevet den måde jeg foretrækker det på, Men ville som sagt aldrig turde gøre det med noget stof – syntetisk eller ej – jeg ikke kender virkningen af på forhånd.

Så har nu, igennem noget tid, lige fået en fornemmelse af methoxetaminens effekt, også efter at have læst mange forskellige rapporter om det, hvor nogle er glade for det og andre ikke, personligt syntes jeg i høj grad at stoffet har store spirituelle muligheder, der mangler dog bare et eller andet, som fx tryptaminerne har; i hvert fald nogle af dem, fx AMT synes jeg bestemt ikke har noget særligt spirituelt at byde på, men dette er sikkert individuelt?.

Nå men det hele startede med at jeg afmålte 80mg og opløste det i ca. 1,5 ml vand, som skulle IM’es, da dette efter min mening helt klart er den bedste ROA for dissociativer, dog er jeg ikke helt affundet med, at et psykedelisk præparat indtages med en sprøjte. Derudover at det også er noget man selv laver, så uanset hvor sterilt man prøver at holde det (og det gør jeg i meget høj grad), vil ens hjem og private omgivelser altid være fyldt med bakterier i en eller anden grad, uanset hvor rent og pænt der ellers ser ud.

Nå men 80mg blev indtaget, vidste lige jeg havde et par minutter inden oplevelsen trådte i kraft, så tog et par hvæs af en cigaret, nåede også lige at få tændt et par stearinlys, hvilket jeg havde glemt på forhånd, da jeg foretrækker det svage lys og dulmende mørke til oplevelser af denne karakter. Lagde mig på sengen og kunne mærke at nu var jeg på vej. Selve MXE oplevelsen er der ikke så meget at fortælle om, den var varm, rar og fyldt med alle de her krystallinske farver og former, som jeg også havde forventet, men mere kraftige og medrivende da dosen jo var forøget i forhold til tidligere prøvet, men alt gik godt og da det var aftaget i en grad, hvor jeg igen kunne have forståelse for mine virkelige omgivelser, valgte jeg at gå ned og ryge et lille jointskod der lå askebægeret fra forrige dag. Hvad jeg dog ikke lige tænkte over var, at det var en joint lavet med AM-2201 frem for ikke-syntetisk cannabis, og stadig omtåget af MXE’en tændte jeg den, i troen om at det ville der ikke ske noget ved, men oh boy oh boy, der tog jeg rigtig fejl.

Efter et par sug af den joint, og slet ikke i nærheden af det, jeg havde røget af jointen dagen i forvejen, føltes det som jeg var blevet pumpet fuld af meget stærk psykofarmaka, min krop kunne intet. Det lykkedes mig dog på en eller anden at kæmpe mig op af nogle trapper og få hevet mig op i sengen, derefter begyndte min dødsoplevelse! Til først blev hele min hjerne elektrisk; jeg ved ikke lige om det er det bedste ord for det, men alle neuroner var aktive, og pga. denne elektrificering gjorde min hjerne ondt. Det er svært at forklare hvordan den gjorde ondt, det var overhovedet ikke som en hovedpine eller noget der ligner. Farven omkring mig var orange og hvirvlede mig rundt, og jeg ligger og gentager for mig selv hele tiden, hold fast i dig selv Egon, hold fast i dig selv Egon, hold fast i dig selv Egon (Egon er blot et synonym, da jeg ikke ønsker at bruge mit eget navn), og på dette tidspunkt går det op for mig, at jeg er ved at dø. Det sidste jeg husker fra ”den orange tilstand”, er at jeg undskylder over for min familie og kæreste for at dø.

Jeg tror – uden at kunne sige noget med sikkerhed selvfølgelig – at jeg går i respiratorisk depression (tror det er det det hedder, når man pga. stoffer holder op med at trække vejret, hvilket jo ofte ses i forbindelser med overdoser af heroin, og specielt når heroinen blandes med benzodiazepiner), men har på dette tidspunkt ikke længere nogen fornemmelse eller bevidsthed om min krop og dens funktioner, og om de fungerer som de skal?

Efterfølgende går alt i stå: elektrificeringen og smerten i min hjerne, jeg hvirvler ikke længere, ingen kropsfornemmelse overhovedet. Den orange farve er forsvundet og jeg befinder mig i dette store sorte tomrum, med en entitet af ukendt karakter, som jeg indgår i en slags kognitiv(?), mental dialog med.

Entiteten fortæller mig at jeg har gennemgået første stadie af døden, døden af min krop, og befinder mig nu på vej ind i andet stadie af dødsfasen, døden over mit sind. På en eller anden måde husker jeg dette fortalt af Gud i føromtalte dialog mellem Neal Donald Walsh(NDW) og Gud, og kommer i tanke om, at ifølge denne dialog bestemmer jeg selv om jeg vil dø, om jeg er parat til det, eller har mere jeg skal have gjort i dette liv før jeg er parat til at dø. Dette begynder jeg så at indføre i den mentale dialog jeg har med entiteten, og denne giver mig ret, jeg har ikke behov for at dø, hvis jeg føler, der er mere, jeg skal have udrettet i dette liv. Dog præsentere entiteten mig for indgangen til tredje dødsfase, fasen hvor mit sind vil være dødt, og jeg vil være den sjæl jeg er, og fortsætte på min rejse gennem rum/tid kontinuummet, til mit næste liv, til min genfødsel.
Denne indgang er et lys fjernt borte i det mørke tomrum, omgivet af en ring af noget der lidt minder om en hallucination, man kan opleve på div. hallucinogener, syntetiske eller ej. Det ligner noget jeg bestemt ville følge efter, hvis ikke jeg havde husket, og indført i dialogen, hvad jeg havde læst om i NDW egne dialoger med Gud.

Jeg fortæller entiteten at jeg endnu ikke er parat til at dø. Jeg er på dette tidspunkt ikke bange, bare ikke parat til at dø. At der er ting i mit liv, jeg endnu ikke har fået afsluttet. Jeg fortæller desuden entiteten at dette ikke er måden jeg ønsker at gøre det på; at min familie, specielt min kæreste, skal komme og finde mig død af en overdosis, eller et fejlslagent eksperiment med syntetiske stoffer, da jeg havde en forestilling og forventning om, at alle ville tro jeg havde begået selvmord med en overdosis, og dette ønskede jeg på ingen måde at udsætte mine kære for.

Dette viser entiteten sig forstående over for og puster på en eller anden måde et åndedræt i mig igen, og det første der sker er at jeg rejser mig halvt op, meget desorienteret, til dels stadig i samme tilstand, som før jeg dør – min hjerne er stadig elektrisk og i smerte – og siger til mig selv: ”Det bliver ikke i dag jeg dør”. Kæmper for at nå min fjernbetjening, så jeg ville kunne tænde fjernsynet, og bare lytte til ting fra denne verden, som for at have et fokuspunkt, der vil kunne sørge for at jeg ikke ryger tilbage i samme tilstand , men er ude af stand til at finde ud af fjernbetjeningen, så ligger mig på ryggen og koncentrerer mig om at trække vejret dybt, samtidig med knuger jeg dynen med den ene hånd, mens jeg massere min tinding med den anden. Har ingen ide om hvor længe jeg har lagt sådan, før jeg kan mærke smerten fortage sig, og tilstanden af tomrummet kommer på afstand, så jeg bliver langsomt klar over, at nu er risikoen for den respiratoriske depression så lille ,at jeg ikke længere har behov for at koncentrerer mig om at holde min vejrtrækning i gang.

Efter yderligere lidt tid er smerten helt aftaget, og jeg bliver i stand til at sidde op, og finde mening med det rum jeg befinder mig i (værelset hvori det skete i denne verden), hvorefter det rigtigt går op for mig hvad der var sket. Sidder længe, bare målløs. Målløs over at det der skete, passer præcis på den beskrivelse Gud giver NDW gennem hans egne dialoger, som er blevet nedfældet i hans bøger.

Jeg er noget mere klar i hovedet, men kan mærke at tomrums-tilstanden ikke er længere borte end at jeg bare kan drive derhen igen hvis jeg ønsker. Jeg prøver at lade mig drive lidt derhen ad, samtidig med at jeg bevidst prøver at holde vejret, og til min store overraskelse kan jeg holde vejret så længe jeg vil, uden at det er ubehageligt, så kontakten mellem krop og sind er nok stadig ikke helt genoprettet, samtidig har jeg følelsen af at tomrums-tilstanden ikke er længere borte, end at jeg sikkert hurtigt ville kunne drive ind i den igen, dog denne gang som et bevidst valg, som om entiteten endnu vil lade mig vælge tredje dødsfase, hvis jeg ønskede.

Jeg er bare målløs; komplet målløs, sidder længe og bare stirrer ud i luften, mens dele af min hjerne ligger puslespillets brikker på plads. Puslespillet om liv og død. Jeg tænker ikke rigtig bevidst, tingene sker bare oppe i hjernen på mig på dette tidspunkt.

Da jeg langt om længe er kommet længere og længere bort fra tilstanden, vælger jeg at gå ned og ryge en cigaret, bare en ganske normal en, der ikke vil have nogen indvirkning på det jeg lige har oplevet, tror jeg. Kravler op i sengen igen og ligger bare der med lukkede øjne, og prøver at overkomme hvad der lige er sket, og konsumere oplevelsen både fysisk og mentalt, hvorefter to skikkelser dukker op. De er små, ikke meget større end en barbiedukke, men det virker som om de er udstyret med vinger, så får fornemmelsen af at det er en slags engle-entiteter, og de håner mig og griner ad mig og siger noget lignende: ”Her er han lige blevet skænket livet på ny, og så går han ned og ryger cigaretter (Efter 15 års rygning af både hash, cigaretter og andre, sikkert ikke særligt sunde substanser, er mine lunger nok ikke af bedste kvalitet længere), han burde være blevet klogere”. Får følelsen af at disse to nye, små entiteter er sendt af den tidligere entitet, den fra tomrummet, og føler jeg svigter denne der lige har givet mig livet igen. Føler den prøver at fortælle mig at hvis jeg agter at fortsætte med at ryge som jeg gør, kunne jeg ligeså godt have taget imod tilbuddet om at gå fra anden til tredje dødsfase under oplevelsen, så jeg da ville slippe for den ubehagelige død, jeg er sikker på lungekræft medfører. Går i gang med at sige, næsten som et slags mantra, ”Jeg bruger min pind fra nu af, jeg bruger min pind fra nu af” gentagne mange gange hurtigt (pind = nikotininhalator), hvorefter også denne tilstand forsvinder igen.

Efterfølgende falder jeg i søvn og sover dybt og længe. Morgenen efter er det første jeg gør at finde min pind og tage denne i brug igen, har dog lige røget et par enkle cigaretter i løbet af dagen. Føler ligesom at den inhalator ikke kan give mig den samme ro som en cigaret, og har følt brug for lige at falde lidt ned engang imellem, men hver gang jeg har gjort det, har jeg næsten undskyldt på forhånd for at gøre det, og agter i morgen (mandag) at gå ned og købe de stærkeste nikotinplastrer der kan fås, så jeg forhåbentlig kan holde op med at ryge.

Det der for mig gør denne oplevelse både skræmmende, men også fascinerende, var hvordan oplevelsen af at dø, passede med slående lighed på det, jeg på forhånd havde læst i bøgerne om NDW og Gud og deres dialog, og derfor var bevidst om dette valg jeg havde, at jeg kunne vælge ikke at dø, hvis ikke jeg var parat til det. Sådan en viden ville utallige gennemlæsninger af biblen og utallige kirkebesøg aldrig have udstyret mig med.

Det er den mest skræmmende, men samtidig fascinerende oplevelse, jeg nogensinde har haft. At søge efter spiritualitet har optaget mit sind i mange år, og oplevelsen af at dø giver mig følelsen af… her er ord utilstrækkelige, men en helt ubeskrivelig opfattelse. Ikke at jeg nogensinde har ønske om at komme dertil igen, før tid er, men da gåden endnu ikke er løst… puslespillet mangler stadig brikker, vil min søgen efter dette spirituelle princip om liv og død fortsætte.

Til alle andre kan jeg kun sige: ”lad være med at ryge syntetisk cannabis sammen med eller kort efter du har trippet på MXE”. Normal cannabis vil formentlig ikke have samme effekt, men dette var skræmmende, så pas på jer selv når i udsætter jer for ukendte substanser!!
Det skal lige siges at dosen af AM-2201 ikke har været for stor, for røg som sagt en halv joint med det dagen i forvejen, med god effekt, men det gjorde bestemt noget ved min hjerne da den stadig var påvirket af dissociativet.

Egon…


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2011 22:10 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2011 16:59
Indlæg: 82
Geografisk sted: Aalborg
Hvor er det vildt at læse, tak for at dele din historie.. :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2011 14:39 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 apr 2010 23:56
Indlæg: 29
Det lyder helt vildt det der, rigtig fed rapport. og de skal helt sikkert læses fra ende til anden. Nu kender jeg ikke din MXE tolerance men går ud fra at den ikke er vild høj fordi du lyder som om du har styr på dit narko, og du siger at du godt kan lide høje doser, og jeg kender ikke doser ved IM. Men er 80mg ikke også meget når det sprøjtes (for mig er det en høj dose når jeg bomber/sniffer det - og jeg har haft en betydelig tolerance).
Jeg ved godt det er jointen der gjorde udslaget, men alligevel?

Min psyke havde ikke kunnet kapere det der, det er helt sikkert :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 dec 2011 20:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Ufattelig skræmmende samt interessant læsning! Kanon godt beskrevet!
Jeg har det lidt på samme måde som dig i forhold til at tage psykedeliske stoffer - Høje doser, og alene, nat eller dag, alt efter stoffet.
Jeg er dog ikke kommet så langt på min rejse som du, endnu :)

Mvh.

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2012 21:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jul 2011 15:19
Indlæg: 55
Methoxetamine er en meget spændende substans, og er noget jeg også selv eksperimenterer med for tiden.
Vil ikke kommentere på dine subjektive oplevelser som du vælger at tolke i en religiøs optik - det kommer der sjældent noget godt ud af. Eller en fin nok rapport :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team