Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 jun 2013 23:57 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Substans/er: BK-MDEA/Ethylone
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne:
250mg rektal administration

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Små beruset af ~5 genstande

Triprapporten
Da min vendor havde stock clearance på et række substanser heriblandt Ethylone valgte jeg at give det et forsøg mere. Jeg havde kun prøvet at insufflere hvilke gav en meget kedelig rus, denne gang ville jeg prøve med oralt eller rektalt.

Jeg holdt en privatfest i mit eget hjem, vi blev 8 mennesker i alt.

Et par timer før stilte jeg anlæg op og stilte et par stearinlys frem og sådan så det blev pænt og hyggeligt.
En af mine veninder som skulle komme ringede til mig en time før jeg bad gæsterne om at komme, og spurgte jeg ikke kunne komme og hente hende oppe på stationen ca. en time før, dette havde jeg ikke noget imod så jeg kørte derop og købte et par bajere med på vejen.

Da vi kom hjem til mig begyndte vi at drikke øl og spille et par drukspil bare mig og hende til en start.
Efter en times tid begyndte jeg at blive småfuld og et par flere af gæsterne ankom, omkring klokken 22 var alle gæsterne ankommet og jeg besluttede mig for at hente min 2mL sprøjte og dosere 250mg Ethylone rektalt.

T 0:00 - Det sveg en smule, men intet ultra ubehageligt.

T 0:05 - Begynder at føle pres på brystkassen og er en smule stakåndet, en meget mild kvalme er også begyndt.

T 0:15 - 1:00 Effekten er kommet op nu, den er meget lig med Methylone, men en smule mere "stenet" og lidt mindre intens, musikken begynder at blive rigtig lækker. Snakker væsentlig mere end normalt men ikke på samem måde som MDMA hvor man er fuldstændig ustoppelig. En meget behagelig kropsfornemmelse er også begyndt at tage fat, meget i stil med måske 180-200mg Methylone men uden den samme stimulering.

T 2:00 - 3:00 Effekten begynder så småt at aftage, comedown er meget mildt, intet "crash" eller indelukket fornemmelse man nemt kan opleve på MDMA, dette kan muligvis også have noget at gøre med jeg er oppe på 8 genstande nu og derfor ikke føle jeg rigtig lander.

T 5:00 - Vi beslutter os for at gå til køjs efter at have fyret et par joints til sidst, har en smule problemer med at sove, men det lykkes. Vågner et par gange om natten og ligger temmelig uroligt.

Konklusion: Ethylone er et udemærket stof, og til en pris for x€ for et gram synes jeg det var det hele værd. Kan godt bruges som et Methylone substitut efter min mening, dog virker det utrolig ringe insuffleret. Med rektal administration var effekten ganske behagelig og mest i stil med en afslappet Methylone rus.
Dagen efter var jeg rimelig træt og havde temmelig ondt i kæben og tænderne, selvom jeg ikke synes jeg klaprede så meget tænder, men det har muligvis været over natten.

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team