Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 feb 2014 20:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Substans/er: 4-HO-MeT
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
Ingen anelse, men fik rigeligt

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Jeg havde på daværende tidspunkt ikke taget psychedelika i lidt under et år

Triprapporten
Jeg har besluttet mig for at skrive en rapport om en oplevelse jeg havde, der fandt sted for et par år siden efterhånden.

Som beskrevet havde jeg ikke taget psychedelika i lang tid. Jeg sad derhjemme på en lørdag, og havde ikke lagt planer for aften. Pludselig skriver en ven (L) til mig, og spørger om jeg vil over til ham, for at hygge og være med til at tripsitte for en gut (M), der ikke havde prøvet psycs før. En anden ven (T) var også med. Ham havde jeg trippet et par gange med før, og L havde jeg trippet med utallige gange.

Anyways, jeg beslutter mig for at tage over og deltage i herlighederne. L boede kun 60-70 meter fra mig, så det var kun lige en kort gåtur. Da jeg kom derhen, var der god stemning, ingen forældre hjemme (ofc), vandpiber på havebordet og hård darkpsy spillende fra L's værelse på fuld lydstyrke.
Vi sidder og snakker lidt, og T fortæller lidt om stoffet, som han selv har prøvet tidligere og nu er helt forelsket i. Jeg blev lynhurtigt også forelsket i det efter salgstalen, og beslutter mig for at trippe med.
Der blev hældt op på køkkenbordet, og T delte op på øjemål (som han iøvrigt sucks til). Jeg kan ikke huske hvor meget jeg fik, eller om jeg redoserede, da det efterhånden er så længe siden. Vi sniffede hver vores del, og fjollede ellers bare lidt rundt til effekten sparkede ind.

(Herfra kan jeg ikke huske helt kronologisk)
Vi har peaket og sidder nu udenfor og babber vandpibe, og fortæller sjove historier. Men stille og roligt begynder det at gå op for mig, hvor meget M minder om en anden bekendt, som også starter med M og hedder næsten det samme. Alle lighederne mellem disse to personer er lige pludselig fuldstændig mindblowing for mig, og jeg kan slet ikke abstrahere fra det. Han ligner ham også lidt, synes jeg selv, men det kan sagtens være at visualsne har haft en finger med i spillet. Stemmen, og måden han udtrykker sig på er også helt ens. Jeg nævner det ikke rigtigt, kun overfor L i smug, og han griner af det. Han kan åbenbart ikke helt forstå hvad jeg mener.

Jeg begynder stille og roligt at blive forvirret, da vi går ind i stuen. Jeg får det ikke dårligt eller noget, men lige pludselig føler jeg mig bare helt vildt dum. Når folk snakker, kan jeg kun lige sluge et ord af gangen. Jeg forstod selve ordene enkeltvis, men sætningerne gav ingen som helst mening for mig. Da jeg var midlertidigt ude af stand til at kommunikere, går jeg ind på L's værelse, og sætter mig ved computeren.
Inde fra værelset bliver der spillet Psykovsky (russisk darkpsy) for fuld drøn. Jeg tror lidt at det var kilden til min forvirring. Musikken rev mig fuldstændig rundt oppe i hoved. Jeg sidder lidt og stirrer på albumcoveret. L kommer med ind, og fortæller en grineren historie om, at han engang trippede syre, mens han sad og hørte psykovsky højt på sit værelse, og han sad (i samme situation som mig) og stirrede dybt ind i albumcoveret, fuldstændig i trance, hvor hans mor så kommer ind bag ham og forskrækker ham (han troede hun var ude). Han siger så jeg skal prøve det selv, og se hvor hypnotiserende det er.

Billede
Og rigtig nok blev jeg vildt hypnotiseret af at sidde og stirre ind i øjnene på den her underlige skikkelse. Alting kravlede rundt i billedet, og det virkede som om kvinden i centeret hele tiden blinkede med øjnene. Jeg sad der i et godt stykke tid, med fjæset klistret op af skærmen, før jeg gik ud til de andre igen.

Hefra stikker det helt af
Vi sidder igen udenfor og babber vandpibe. De andre elsker smagen af æble og banan og jeg ved ikke hvad, men for mig smager det hele bare af aske. Pludselig bliver freden afbrudt af nogle lyde ovre fra tankstationen (L bor ca. 20 meter fra tanken, og jeg bor selv 30 meter fra tanken, bare på den modsatte side).
Lydene er meget vilde, som om der er nogle der går fuldstændig amok. Skrig og råb, bad vibrations. L og jeg får sygt grineren på, og kravler op af hans stakit, for at se hvad fanden der sker. Vi kunne dog ikke rigtig se noget, på grund af hans nabo, der lå imellem. L foreslår at vi går over og tjekker det ud, og vi er allesammen friske.
Lydende bliver kun vildere, voldsommere og mere aggressive. Der var helt sikkert ballade i luften. Vi ville bare lige se hvad der skete - ikke blande os i det. Vi går gennem et hul i hækken, og ender ude på en stor vej, hvor vi har frit udsyn til tankstationen. Mens vi går derhen, fortryder jeg med det samme, men vælger dog at fortsætte.
Synet der møder os er 3 parkerede biler i venstre side af tanken, der spiller hardstyle med en gruppe skaldede drenge stående foran. I midten står en stor blanding af mennesker, og det ser ret uoverskueligt ud, hvad der egentlig foregår. I højre side står der 10-12 mennesker. Jeg vil skyde på der i alt er 40-50 mennesker. 3 G4S biler drøner væk fra tanken, i samme øjeblik som vi sætter benene ind på grunden. Jeg genkender en gruppe indvandrere, der med det samme tager fat i mig, og siger at den er helt gal med min lillebror, som åbenbart er oppe at slås med en. Mit hjerte står lige stille et par sekunder.
Jeg kan høre nogle råbe ''Eow, det er hans bror!!'' etc. Lige pludselig er jeg omringet af en masse mennesker. Jeg er mere forvirret end nogensinde. Uanset hvor jeg drejer fjæset hen, får jeg øjenkontakt med en eller anden, der prøver at råbe noget i hoved på mig.
Da det hele er for uoverskueligt, går jeg ind på tankstationen med L for at snakke med tankpasseren, som jeg kender godt og har røget en del joints med gennem tiden. Han er iøvrigt svensker. Han fortæller mig at min lillebror er i en blodrus, og lige har truet en eller anden med en kniv, og at G4S-folkene har forsøgt at tale ham til ro, hvilket havde den modsatte effekt. Mere når han ikke at fortælle, før jeg kan høre sirenerne i baggrunden.

Jeg vender mig om, og 5-6 politibiler kommer flyvende ind mod tanken. Den forreste bil åbner en dør, og en hund kommer sprintende ud fra den. L og jeg går med det samme udenfor. Min lillebror er åbenbart løbet væk derfra med en ven, og hunden samt et stort antal betjente er løbet efter. Et par få blev tilbage og lyste rundt i hoved på folk med en lygte. L fortæller mig at det nok er bedst vi tager tilbage til ham. Tror godt han kunne se på mig at jeg var lidt oprevet. Det hele var virkelig intenst.
På vejen tilbage støder vi ind i T, som åbenbart også var stukket af, da der var kommet politi. Han var gået i panik pga. han havde narko på sig, og havde kastet det ud i et buskads. Vi går samlet tilbage til L og forsøger at få styr på situationen.

Ovre hos L er jeg meget bekymret. Både over alt det med min bror, selvfølgelig, mens også fordi at han var løbet med en hund i hælende direkte tilbage til vores hjem, hvor jeg har et 400W grow stående, inde på mit værelse. L forsøger at snakke mig ned, og insisterer på at jeg bliver sammen med dem hos ham, og at jeg er alt for blæst til at have noget som helst med det der skete på tanken at gøre. Han siger at der ikke er noget at gøre ved det nu, hvor jeg er på psychedelika, og at det er 'out of my reach'.
Jeg lytter til ham, men beslutter mig nu alligevel for at tage derhen, fordi jeg er ret urolig over det hele. Da jeg kommer derhen, bliver jeg med det samme bedt af en politimand om at sætte mig på det kolde fortov og holde min kæft. En hund hopper rundt i min have og gør som en sindssyg. Jeg kan se at der går en masse betjente rundt inde i min mors hus og lyser med lygter. Min mor var ikke hjemme heldigvis/desværre.
Jeg kigger rundt i indkørslen ude fra fortovet, og kan se at der ligger knive spredt rundt i hele indkørslen. Min bror har åbenbart spredt køkkenskuffen ud over det hele.
Efter at have siddet der i et kvarter, bliver jeg afhørt af politiet. Jeg forklarer dem, at jeg lige er kommet fra en anden fest, og slet ikke ved hvad der er sket. Han spørger om jeg er påvirket (kan måske se de gigantiske pupiller) og jeg svarer, at jeg bare er lidt skæv efter at have røget hash. Det havde han ikke det store imod. Så snakkede vi lidt om hash. Min bror blev iført håndhjern og smidt ind på bagsædet af en bil, og jeg fik lov til at skride igen. Heldigvis opdagede de ikke mit grow. Jeg gik tilbage mod tanken, og snakkede lidt - så meget som jeg nu var i stand til - med folk, omkring hvad de havde set osv. Der havde ikke været nogen decideret slåskamp, min lillebror havde været møgstiv og truet en med en kniv (kniven fandt de aldrig, han havde smidt den i en hæk under flugten).

Jeg tog over til L igen og snakkede med de andre og røg en masse pinde. Sikke en aften

Jeg har flere gange, på uheldig vis, været tvunget ind i sådan nogle irriterende situationer under påvirkning af psychedelika. Det er ikke just de settings man ønsker at være i, når sådan noget sker. Og ja, så var det jo også en rigtig lortesituation for min bror, som sidenhen har fået konsekvenser. Har tænkt tilbage på det her trip et par gange, og tænkte at jeg nu ville skrive en rapport om det. Kan tydeligt huske en masse derfra, selvom det er en del år siden nu.
Ps. undskyld for de konstante skift mellem nutid og datid :p

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 mar 2014 15:09 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Fed rapport, men hold da op en træls situation at havne i!

Synes sgu du har håndteret det flot, jeg tror jeg ville få en vild noia på - det er jo en perfekt grobund for et badtrip det der! :D

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team