Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:59


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 dec 2015 20:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 okt 2010 16:30
Indlæg: 29
Substans/er: 1-P LSD og cannabis
Set og Setting : Min vens hus. Følte mig i godt humør og var spændt på oplevelsen
Dosering: 100 µg


Jeg og 3 andre af mine havde længe talt om at vi ville prøve at tage LSD sammen. Ingen af hos har noget erfaring med psykedelika, bortset fra nogle af dem havde prøvet MDA. Vi fandt ud af at man kunne købe 1-P LSD fra England, og at dette ville virke på samme måde som rigtig LSD, og bestilte derefter noget.
Vi aftaler at mødes i netto, og køber et par øl, så vi kan få vores angst lidt dæmpet inden vi går i gang, og går derefter hjem til min vens hus. Jeg tager først 50µg, mens de andre tager 100µg. Vi venter en times tid mens mine venner får kraftigere visuals, og en af vores andre venner kommer derefter forbi. Han vil også gerne prøve det, og han tager 100µg, mens jeg tager de resterende 50. Her bliver det rigtig interessant, og loopet for resten af aftenen begynder her. 2 andre venner der er med, har ikke taget noget LSD, men har drukket en del, og er meget oppe at køre. Vi sætter noget musik på, og mit trip begynder langsomt. Vi føler alle sammen at der en form for energi mellem os, og at vi alle er én stor enhed. Vi laver jokes, hører musik, og har det egentlig meget hyggeligt sammen, det føles som en blanding af hash og amfetamin, da vi alle har masser af godt energi. Vi synes at det er på tide at vi ryger nogle joints, da jeg ikke rigtig føler nogle kraftige effekter som mine venner. Her er det at loopet begynder for alvor. Jeg sidder i 30 minutter og prøver at rulle en joint, imens jeg bliver distraheret hvert 5. sekund. Der er ikke noget musik, og hver gang jeg siger at de skal sætte noget på får jeg det samme svar. ”Jaja, det gør vi nu”, og hver gang venter jeg 5 minutter før jeg spørger igen, men musikken bliver aldrig startet.


Efter vi har røget, beslutter vores 2 fulde venner at de tager på McDonalds for at hente mad med hjem. Nu er vi alene alle os på LSD, uden nogen tripsitter, og efterladt til vores paranoide tanker i et stille rum. En af de andre sidder i hjørnet af sofaen og kigger med i 1 time uden rigtig at sige noget, og virker meget distræt. Jeg finder ud af senere at han troede at vi har lavet sjov med ham for at få ham til at trippe ud, og han har været meget paranoid hele aftenen. Vi sidder og venter, og kører rundt i det samme loop, indtil de kommer tilbage fra McDonalds. Det har føltes som 5 timer, men det har sikkert kun været 1½ time. Vi har intet papir eller filter tilbage, og vælger derfor at gå en tur og købe noget, kl 00, mens vi alle sammen peaker. Turen derned føles som en evighed, men vi når derned. Vi skal tilbage til huset da en af vores venner siger at han ikke har det så godt og vil tage hjem. Vi tager afsked og går lidt hjemad, da vi stopper og overvejer om vi kan lade ham gå de 2-3 km hjem, mens han tripper så meget. Vi løber tilbage til ham og spørger om han har det fint nok til at gå alene hjem og han forsikrer os om at det kan han godt.
Vi går hjemad og halvejs får jeg en besked fra ham hvor han skriver ”Hvad er der sket? Er de sure på mig? Ring til mig!!”. Jeg får talt med ham og han spørger om de andre er sure på ham. Vi siger at vi alle bare tripper meget, men at vi ikke er sure på ham overhovedet. Vi går hjem ryger nogle flere joints og jeg får endnu et opkald fra ham. Han ved ikke hvor han er, men finder ud af det i løbet af de 5 minutter han taler med os. Os der er tilbage ser en film og jeg går i seng, mens mine venner går ovenpå og tager endnu 50µg, og ser noget modern family. Jeg vågner op kl 8:30, og følges med dem noget af vejen hjem til mit hus. Jeg skriver til min ven der havde gået alene hjem, og han forklarer at han var helt væk, og sad fast i et loop. Hans mobil GPS virkede ikke, og han troede at han var død, og var tæt på at ringe efter hjælp. Jeg er virkelig glad for at han fandt hjem, og at der ikke skete noget slemt.

Jeg har efter dette trip virkelig tænkt meget over at vi brød alle regler for ens første trip. Vi havde ingen tripsitter, der var fulde mennesker omkring os der gav os paranoia, og vi kende ikke alle sammen hinanden godt. Jeg glæder mig til næste gang, men vi har alle fået et rap over fingrene, og er heldige at det ikke endte værre end det gjorde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2016 14:10 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Harster skrev:
Vi aftaler at mødes i netto, og køber et par øl, så vi kan få vores angst lidt dæmpet inden vi går i gang

Nu er vi alene alle os på LSD, uden nogen tripsitter, og efterladt til vores paranoide tanker i et stille rum.


Det lyder da godt nok ikke til at I over hovedet er klar til at trippe?

Det lyder til, at I vælger at trippe selvom, der er dårlig set og setting. Jeg synes helt klart I burde læse mere op og forberede jer lidt bedre og vente til i alle er klar, for jeg synes ikke helt det lyder til, at I er helt klar til det I kaster jer ud i endnu.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team