Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 04:55


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 feb 2023 13:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2005 16:43
Indlæg: 1465
Jeg sidder netop nu og nyder dette -fantastiske- cannabinoid, mens jeg ryger lidt heroin ved siden af. Men jeg er kommet for at give jer et indblik i, hvordan denne psykoaktive substans påvirker mig. Jeg har eksperimenteret med det i adskillige dage, og jeg er virkelig blevet glad for dette vanvittigt potente stads. En Reddit-bruger har beskrevet det som "the opioid of cannabinoids", hvilket jeg synes er en god måde at beskrive det på. Dette bliver en kort trip rapport over mit forbrug gennem de seneste dage. Jeg har på intet tidspunkt vejet doser op, eftersom vi taler mikrogram. Så jeg har meget stille og roligt siddet og doseret bitte små sandkorn på spidsen af smøger og røget mig frem til at finde en passende dosis.

Første gang tog jeg alt for lidt. Jeg ville være sikker på ikke at dosere for højt, hvilket resulterede i, jeg blev svagt skæv. Det var dog så lidt, jeg ville have lidt mere. Det er så her, hvor jeg for alvor kan beskrive, hvordan det så virker. Jeg kom nemlig til at dosere lidt for højt, og det endte med, jeg væltede rundt og var alt for skæv til noget somhelst. Det var lige i overkanten, men har nu lært finde den passende dosis. Jeg vil gætte på, vi højest snakker om 25-75 mikrogram, og nej, jeg har ingen data at gå ud fra, da jeg blot har lært mig selv at eyeball det nogenlunde. Men kort sagt, så er man skæv meget lig den rus, man får af en god ryger, omend det kun varer en times tid. Jeg har også opbygget tolerance sådan relativ hurtigt på det, og tager nu væsentlig større doser, end jeg gjorde for få dage siden. Det er også utrolig nemt at falde i søvn på, hvilket jeg synes er en god egenskab. Mange benytter sig jo af cannabis for at kunne falde i søvn. Dette her vil være perfekt til dem, der har lige netop dette behov. Det er dog virkelig potent, så alle der vil give sig i kast med denne substans, skal passe gevaldigt på! Det er ikke så fedt at dosere for højt på det. Men når man finder den rette dosis, så virker den meget lig en indica-domineret, mørk ryger. Den har alle de gode egenskaber, cannabis har, og jeg tænker, dette er den letteste beskrivelse af kemikaliet. Jeg vil dog give snart give mig i kast med at blande det op i tobak. Det gør jeg bl.a. for at hente lidt data ang. doseringen. Jeg har nemlig en vægt, der kan veje rimelig præcis i miligram. Så jeg vender tilbage med mere data på det. Dette var blot en kort beskrivelse af dette spændende cannabinoid for nu.

Pas på jer selv derude! ;)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team