Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 04:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 mar 2023 14:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2005 16:43
Indlæg: 1465
Halløj derude!

Jeg sidder og er vildt skæv på disse to cannabinoider nu. Jeg fik sådan en lyst til at dele mine oplevelser med disse cannabinoider med jer allesammen! De, der har læst min forrige trip rapport om ADB-BUTINACA, bør bare gå videre. Men hvis du ikke har læst den, så tjek den ud, eller bare få læst det korte referat, der kommer senere. Hvis du gerne vil læse den, kan du finde den her: https://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=44&t=58018. Den er ikke særlig lang, men bare så I får en fornemmelse af, hvad vi er ude i her. Jeg er selv vild med cannabinoider, især dem der er i cannabis. Men jeg har også et meget godt forhold til syntetiske cannabinoider. Jeg vil nu introducere lidt harm reduction, og gøre opmærksom på dette er research chemicals! Det siger sig selv, gør det ikke? Vi er stadig ikke fuldstændig klar over, hvad disse stoffer i princippet kan medføre i længden. Nogle ved man langt mere om end andre, men lige præcis dem, jeg nævner her, er der generelt ikke meget viden om. Har ikke kunne finde en korrekt dosering for 6Cl-ADB-A og ADB-BUTINACA på nettet. Ikke noget, der var værd at gå ud fra efter min mening. Der var nogle på Reddit, der snakkede dosering af ADB-BUTINACA til vaping. Det er der tilgengæld relativ meget information om på Reddit! Tjek det evt. ud nu eller senere, for nu kommer vi til de to cannabinoider. Jeg fik 1g af hver i en lille gave fra min kilde. Sjovt nok var poserne bare med, uden jeg vidste, hvad det var. Der stod nogle tal og bogstaver, som jeg ikke kunne få noget ud af. Så skrev jeg til ham og fik forklaret, at det var disse to. Her kommer vi til dem!

ADB-BUTINACA

Den her skøjter vi let over. Det er som en Reddit-bruger skrev, opioidet af cannabinoiderne. En times skævert, der virkelig kan ligge en ned. Især ved længere tids brug, hvor man nærmest bare ligger og chiller hele tiden, hehe. Men ja, det er fucking potent, så pas på! Dosen er vel på omkring 20-60 mikrogram til op mod nok 100 mikrogram for en vild skævert, hvis man har høj tolerance, hvilket hurtigt kan komme. Så er det virkelig en indicia-domineret rus, så det siger spar to, hehe. Nå, så vil jeg ikke sige mere om det, ellers må I læse trip rapporten. Den får I nok ikke vildt meget mere ud af, men den er der. ;)

5F-ADB

Dette cananbinoid er vist nok til at finde doser på, men jeg forsøgte mig alligvel stille og roligt frem, og fandt hurtigt ud af, det langtfra var så kraftigt som eks. ADB-BUTINACA. Her snakker vi nok måske 1-2 milligram for at få en god skævert. Den er utrolig sativa-domineret efter min mening, til trods for den godt kan låse en fast i sofaen, om man så kan sige. Lige netop dette cannabinoid synes jeg er svært at sammenligne med alm. cannabis. Men jo, det minder da om det på mange måder, men giver mere sådan en high. På mange måder er den mere anderledes end på sativa-domineret cannabis. Men når alt kommer til alt, kunne jeg meget godt lide det. Lige præcis denne skal man nok prøve for at kunne forstå, hvad jeg mener. Men skal man ikke altid det? :D

6CL-ADB-A

Så vidt jeg har forstået, så er 6CL-ADB-A et relativ ukendt cannabinoid. Derfor var jeg ekstra forsigtig her. Jeg har opsnappet alt information, jeg kunne. Så derefter gav jeg mig i kast med at gøre det på samme måde, som da jeg skulle teste ADB-BUTINACA. Bitte små sandkorn ad gangen. For havde fået det indtryk, at dette ikke var helt så stærkt som ADB-BUTINACA, men derhenne af. Det var det ikke helt. Man skal nok tage mellem 150-250 mikrogram af dette. Jeg har igen ingen data at gå udfra. Jeg skal nok får arbejdet på data, men chancen for, jeg ser disse to cannabinoider igen er åbenbart ikke særlig stor, desværre. er, Så det bliver ADB-BUTINACA, jeg vil kigge på i stedet for at indsamle data. Men kort sagt, så kunne dette cannabinoid faktisk virke lidt som en blanding af ADB-BUTINACA og 5F-ADB, dog uden helt at være det. Faktisk er det efter min mening en 60/40 deling af indica og sativa, hvis jeg skulle komme med min vurdering, hvilket jeg jo skal. Hehe. Den minder på mange måder om en ganske udmærket ryger, man kan finde (overalt) her i Danmark. Helt klart anbefalsesværdigt, hvis man tør kaste sig ud i det.

Nå, men det var så, hvad jeg havde for denne gang. Hvis I vil læse flere trip rapporter om forskellige RC'er, så skriv og spørg, om jeg kan leverere det. Det vil jeg vove at påstå jeg kan i flere tilfælde. Jeg ville bare blive glad for at kunne hjælpe med information om denne verden!

Pas på jer selv derude - og stil endelig nogle spørgsmål. Det er derfor, jeg er her. :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team