Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:25


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 jun 2011 14:08 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 feb 2009 20:53
Indlæg: 853
Geografisk sted: Milano
Substans/er: Methoxetamin
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
50 mg methoxetamin af 2 gange 25 mg.
Insufleret.
Første forsøg med MXE

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Jeg er i øjeblikket i sommerresidens hos forældrene.

Triprapporten
Jeg havde nogle dage for inden modtaget et batch på 500 mg MXE, jeg havde læst meget omkring stoffet og glædede mig meget til at prøve det. Dagen forinden havde jeg taget en meget lille mængde for at tjekke for allergi eller om det evt. var et andet meget potent stof.

Som sagt er jeg flyttet hjem til forældrene i en 2 måneders tid, det er fordi jeg står mellem uddannelser og jeg havde sagt min lejlighed i en anden by op.
Jeg lå på mit værelse og ventede på at forældrene gik i seng så jeg ikke skulle risikere at støde ind i dem under trippet. Da de går i seng sniffer jeg de første 25 mg og går derefter udenfor for at ryge en smøg, jeg havde læst mig frem til at come-up skulle tage ca 35-40 min. og i nogle tilfælde kunne vare op 2 timer.
Efter smøgen begynder jeg at mærke at jeg bølger lidt frem og tilbage, jeg går stille og roligt op af trapperne mod mit værelse. Det passede lige netop med at Superbad begyndte på TV3, jeg havde læst på et online forum at man godt kunne se en film under trippet, så det forsøgte jeg på. Under de første reklamer beslutter jeg mig for at tage 25 mg yderligere og ryge mig en smøg, jeg går ned og ryger en smøg igen og jeg kan mærke at det er meget besværligt at gå, mine ben bevæger sig meget langsomt og jeg bølger fra side til side, jeg føler at jeg nærmest flyder ud gennem døren og ned ad trapperne, det er meget behageligt. Jeg ryger smøgen og læser lidt i weekendavisen, det får jeg ikke rigtig noget ud af.

Da jeg er gået op igen for at se videre på filmen begynder jeg rigtig at kunne mærke effekten, jeg bliver ved med at se filmen og griner lidt en gang i mellem, det er meget besværligt at følge med i den, men jeg kan stykke delene sammen fordi jeg har set filmen tidligere. Hver gang der er reklamer føler jeg en trang til at ryge en smøg og da jeg er blevet bange for at miste balancen på vej ned af trapperne, beslutter jeg mig for at ryge dem ud gennem vinduet. Det føles meget specielt for mig at have min overkrop udenfor mens mine ben stadig er indenfor.

Jeg husker at jeg, en af de gange jeg røg en smøg, spekulerer på om jeg mon ikke bare kan tage et skridt ud gennem vinduet og bare gå videre, jeg har på det tidspunkt mistet højdefornemmelsen, jeg er jo rent faktisk er på første sal, men jeg husker på at det ikke er normalt at der ingen højdeforskel er. Da jeg lægger mig over i sengen igen opdager jeg at mine ben stadig står ovre ved vinduet, men det lægger jeg ikke yderligere i.

Da filmen er færdig slukker jeg fjernsynet og putter hørebøffer på, det er nu helt mørkt i rummet, jeg går på youtube og sætter dette nummer på full screen:

Det er en helt vild fornemmelse jeg får af dette, og det er den vildeste visuelle følelse jeg har haft uden at have deciderede visuals. Jeg føler jeg bliver trukket med ind og alt i rummet omkring mig bliver jo lyst op på samme måde som i videoen.

Herefter er der et stykke tid hvor jeg bare undrer mig over hvad fanden det er for et underligt stof jeg er på og hvorfor hele verden ikke er på MXE. Jeg hører en del musik og ser en del fjernsyn samtidig, det forvirrede mig overhovedet ikke.

Da jeg kan mærke at jeg er på come-down tager jeg chancen og går ned af trapperne igen for at få noget mad, jeg finder 2 stegte sild i køleskabet, spiser dem og lægger mig til at sove. Jeg har læst mig til at man har store problemer med at falde i søvn efter et MXE trip, men det var ikke noget jeg lagde mærke til overhovedet, jeg faldt umiddelbart i seng med det samme.

Jeg har forklaret alt så godt jeg kan, men jeg føler ikke selv det er helt optimalt, men det er meget svært at få ned på skrift.
Her dagen efter har jeg ikke kunnet mærke nogle bivirkninger.

_________________
"I'm a man of honour, a truthful person, a gentleman of absolute morality."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 okt 2011 13:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 okt 2011 13:07
Indlæg: 4
Det lyder da som en super hyggelig aften du har haft dig der!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team