Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 aug 2011 03:07 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 maj 2011 18:53
Indlæg: 48
Geografisk sted: Octopus's Garden
Substans/er: Metadon
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Erfaren bruger med omfattende viden og horisont

Dosering og anden informaton om substanserne


Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Jeg havde engang mulighed for at kunne skaffe næsten uanede mængder Møllehjul, så en kammersjuk og jeg gik total amok i nogle uger. Vi var knokkelskæve konstant, og det var en virkelig fed, og ikke en syntetisk skævert vi fik.
Vi var nærmest lykkelige i en månede, men vi blev hurtigt trappet op fra 20mg til at starte med og vi var på 120mg efter kort tid for at opnå den ønskede effekt. Dette blev vi hurtigt klar over at det var en meget dårlig og kraftig nedadgående spiralcyklus. Så vi stoppede med at æde piller fra den ene dag til den anden. Men vi anede ikke hvad der ventede på os .....ABSTINENSER(uro, kvalme, muskelsmerter, koldsved, gåsehud og søvnbesvær! Og jeg mener virkelige abstinenser hvor man virkelig tror man skal dø, så dårligt har man det. Vi var så syge at det blev en lærestreg vi aldrig glemmer! Jeg vil aldrig nogensinde igen indtage metadon. Metadon er (har jeg læst op på), et meget syntetisk fremstillet opioid, og abstinenserne er derfor nogle af de værste(værrere end heroin). Og ikke nok med det, under abstinenserne er der stor risiko for at udvikle psykiske lidelser som personlighedsforstyrrelser, angst, depression eller psykose netop fordi smerterne kan være så ulidelige at "fjederen springer".

Så mærk mine ord kære mennesker: Metadon er absolut ikke det værd! Jeg holder mig udelukkende til tjald!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2011 15:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 nov 2009 01:14
Indlæg: 186
Takker for de vise ord Psy-Mate :) Opioider er bestemt ikke noget man bør gøre mere end 2 gange om måneden, hvis man vil holde sig på den grønneste side af græsset, men fristelsen kan også være noget så svær at modstå :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2011 17:41 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
Nogen triprapport var det ikke, men en god grund til hvorfor man skal tage opiater så sjældent som muligt.

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2011 18:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Tak for rapporten.

Det er ærgerligt, at man først finder ud af, at abstinenserne efter sådan et forbrug er totalt nedbrydende. Og det ikke for at pege fingre eller noget, men man kan hurtigt blive grebet af det, selvom man ved, at det ofte hurtigt udvikler sig..
Håber andre folk følger dit råd. Og er glad for, at det ikke blev værre end det blev.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team