Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:05


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 aug 2011 16:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 mar 2007 21:48
Indlæg: 57
Substans/er: Heroin
Setting: I naturen
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
Omkring 15-20mg ryge heroin
Brunlig farve

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Lidt stresset efter en lang arbejdsdag. Har ingen psykiske problemer, heller ingen fysiske sygdomme.

Triprapporten
Hej alle sammen. Det skal lige siges, at jeg ikke holdte øje med tiden. Havde glemt hvor mit ur og mobil var hjemme i lejligheden.

Det startede en smuk sommer dag. Hvor jeg efter 7-8 timers afbejde med tunge løft og en stressende chef, tænkte at jeg ville hjem og holde fri.
Da jeg var kommet hjem, lavede jeg mig en lækker sandwich :D

Derefter hoppede jeg i bad. Var rart at få noget af alt det sved væk.
Kom i tanke om at jeg havde en pose med ryge heroin liggende, vil skyde på at der var omkring 20-25mg. Det havde en brunlig farve og lå i meget små "klumper" så hakkede det til fint pulver med mit kreditkort.

Pakkede min rygsæk med noget drikkelse og en banan, derefter tog jeg cyklen og cyklede ud til en bakke, hvor jeg kunne se ud over hele byen(vil ikke komme nærmere ind på hvor det var) Kunne se at der var et par køer der græssede, men det var fint nok. Der var ikke et menneske at se i miles omkreds, perfekt til en rus tur på heroin.

Jeg kiggede op mod himlen og solen skinnede, ikke en sky at se. Jeg tog et stykke sølvpapir frem og lagde mit heroin på det, tog et lille rør i munden(Har hørt det er svære at få OD, når man selv skal fifle med heroinen, da man ikke får så meget ind) holdte en flamme under papiret og sygede langsomt dampene ind, smagte lidt kemisk. Så måtte hoste et par gange. Der gik omkring 5-10sec og jeg mærkede at alle mine muskler slappede af.

Kunne mærke at alle mine negative tanker forsvandt, en kraftig ligyldighed tonede sig frem. Ingen kunne røre mig, køerne stod og gloede på mig, men jeg var ligeglad. Følte udtalt lykke og havde det største smil på:). Da alle mine muskler slappede af, havde jeg svært ved at holde mine øjne åbne. Lykken kunne bedst beskrives som summen af lykke, efter man lige har haft sex, fået sommerferie, udløsning og sovet rigtig godt. Lagde bare og kogede, imens kiggede jeg på køer.

Følte jeg var pakket ind i vat, blev langsomt ramt af bølger af varme. For satan det kløede, var helt rød efter at jeg har kløet mig så meget. Følte en kvalme, skulle ikke have spist hjemmefra. Brækkede mig et par gange og følte mig en anelse svimmel, så lagde mig ned. Det hjalp meget.
Kunne ikke huske hvor jeg havde lagt mit ur, indtil jeg fandt ud af at jeg havde det på. Doh!!

Følte jeg havde lagt ned i max 15min, men kiggede på uret og der var gået 2 timer :O Det var på tide at cykle hjem(omkring 4km hjem) Satte mig op på cyklen. kunne godt mærke at heroin bedøver nervesystemet, min kordination er lidt ude af kontrol. Men fik et godt grin, da jeg svingede side til side.
Med lidt besvær kom jeg hjem i god behold, lagde mig i sengen og faldt i søvn. Sov, men havde alligevel et ben i virkeligheden og det andet i drømmeland. Der fløj en spøgelsesagtig hånd igennem mig, i det den gør det får jeg stød. Vågner helt og griner, derefter ligger jeg mig til at sove igen. Vågner 5-6timer efter og føler mig en anelse groggi. Ved ikke om jeg kunne finde på at gøre det igen, muligvis.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team