Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 jun 2012 13:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 okt 2011 18:06
Indlæg: 185
Geografisk sted: In a curious mind
Substans/er: Marzine, (Kodein), Hash
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne:
250 mg marzine hver
1,5-2 joints m. god hash hver
50 mg codein

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Glad, nysgerrig, i det hele taget i fred med mig selv, mine omgivelser og mit liv.

Triprapporten
INDLEDNING:
Tja, jeg vil gerne dele en oplevelse jeg havde for nogle måneder til 1/2 år siden, da mig og min kæreste efter noget overvejelse, ville eksperimentere med en lav dose transportsyge - medicin, solgt under navnet Marezine.

Det skal siges jeg ikke er super efaren, og mig og min kæreste er på samme niveau erfaringsmæssigt. Jeg ved dog en hel del, og har haft min del af bad trips før. Min grund til at hoppe ud i en risikabel "delirant" som Marzine var næsten ren og skær nysgerrighed og interesse for virkningen af en mulig treshold eller mild dosis - jeg forventede en spændene vertigo relateret effekt med en psychedelisk strejf (CEVs).

Jeg havde forberedt mig med gode settingsforhold, snakket ideen godt igennem med min kæreste (lad os kalde ham Y), og var i godt humør på dagen. Jeg havde indtaget min sædvanlige mængde hash, og desuden 50 mg Kodein oralt mod muskelsmerte, tidligere på dagen. (over 4 timer før indtagelse. Af første dosis).

RAPPORT:
Kl. 22:00 indtager vi begge 3 piller/150 mg hver, og ryger en fed. Sætter musik på og spiller AoE III sammen :) indtagelses tidspunktet er begrundet af "tradition". Det plejer vi simpelthen når der kommer noget nyt eller uregelmæssigt på bordet ;) og så trippes der ellers aftenen ud.

Kl. 23 mærker jeg pludselig en svag euphori - mulig placebo. Men det bliver bekræftet da jeg rejser mig op for at redosere, og mine ben føles unormalt tunge. Ikke slemt, men stadig bemærkelsesværdigt. Y melder ingen effekt, og vi tager hver 2 piller til - nu oppe på 250 mg, den bestemte slutdosis for aftenen.
Vi snakker den næste time, og stener ind i mellem i stilhed.

Kl. 01 er jeg ved at føle mig meget døsig, og Y klager over ekstreme smerter i skulderen. Han har normalt smerter i skulderen, men ikke sådan her. Han indrømmer på et tidspunkt at han tror han bilder sig smerten ind - her lægger jeg først mærke til at jeg føler mig ret anderledes påvirket. Svært at bevæge sig fordi tyngdekraften virker kraftig. Jeg føler mig også forvirret, som om man lige er vågnet op midt i en drøm. Men det kommer ikke forløbigt meget længere end det, for vi ligger os i seng for at prøve at slappe af, og fordi jeg målte mit hjerteslag til 156.

Over de næste timer holder det hjerteslag sig mellem 120-150, hvilket giver mig noget ubehag. (bemærk dog at min hvilepuls ER høj. Normalt på ca. 90-100).

Kl. 03 er vi begge to døset meget hen, dog uden søvn. Vi slukket lyset, og her ser jeg at hvis jeg holde mine øjne fokuseret på ét punkt i nogle sek. , så vil en "skygge" komme og overtage hele mit synsfelt, så jeg intet lys eller figurer kan se, selvom man normalt kan det i mørket herhjemme. Jeg leger lidt med ideen, og ligger mig til rette.

Ca. kl. 04 Står Y op og går ind i stuen og ser tv. Jeg bliver i sengen hele natten med milde CEVs, men finder ingen søvn, og jeg kan høre Y også trasher i sofaen.

Ca. 06 falder jeg i søvn.

Om morgenen står Y op, han skal ordne noget ude, og smutter ud af døren.
Jeg vågner med tømmermænds agtige følelser i kroppen-ømme muskler, hovedpine og kvalme m. opkastninger (jeg er svag over for kvalme). Sådan forløb resten af dagen, men røg hjælper på det ;)

Y rapportere om kraftigere CEVs, om bl. a. en mørk, ternet tunnel, og gentagende billedet a vores kat. Han siger også smerten skiftede fra skulder til skulder, og han var i det hele taget anspændt.

Alt forløb godt, men jeg følte mig meget forgiftet på come-Down og dagen efter. Jeg vil ikke gentage eksperimenter med Marzine, og Y er enig, det et ikke det værd, og jeg sættet pris på at vi ikke blev blæst ind i fuld delirium, og jeg kan med respekt for stoffet sige at marzine er godt mod transportsyge og opiatkvalme, men ikke som psychedelica. Find hellere noget rigtigt, eller skaf LSA indeholdige frø, det er mere lækre sager :D

_________________
I tried sniffing Coke once, but the ice cubes got stuck in my nose.  ~Author Unknown


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2012 17:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 jul 2011 13:01
Indlæg: 384
Tag det ikke personligt, men hold kæft hvor var det dumt at prøve at få en rus ud af Marzine... jeg skal ikke kunne sige mig fri, for jeg har også taget et "trip" på 250 mg, og det var fandme også dumt :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2012 21:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 okt 2011 18:06
Indlæg: 185
Geografisk sted: In a curious mind
thegame - Jeg er fuldt ud enig i at det er dumt at tage marzine rekreativt :) og som andre også har sagt: det eneste man får ud af det, er at man ikke vil gentage det. (omvendt coke logik?) :p

Har du en rapport om trippet?

_________________
I tried sniffing Coke once, but the ice cubes got stuck in my nose.  ~Author Unknown


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2012 08:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 jul 2011 13:01
Indlæg: 384
thegame - Jeg er fuldt ud enig i at det er dumt at tage marzine rekreativt :) og som andre også har sagt: det eneste man får ud af det, er at man ikke vil gentage det. (omvendt coke logik?) :p

Har du en rapport om trippet?


Nej har ikke lavet en rapport om mit trip, da jeg kun tog 250 mg, og kunne egentlig ikke føle det store. Andet end en klam fornemmelse, og følelsen af at der hele tiden var nogle lyde der ikke var der. Kort sagt: en lille smag af mareridt/helvede. Plus en masse nervøsitet, og følelsen af "ondskab"... svært at forklare (:

Men følte ikke det var så vildt at jeg behøvede at skrive en hel rapport om det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jun 2012 01:05 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 okt 2011 18:06
Indlæg: 185
Geografisk sted: In a curious mind
thegame - Jeg er fuldt ud enig i at det er dumt at tage marzine rekreativt :) og som andre også har sagt: det eneste man får ud af det, er at man ikke vil gentage det. (omvendt coke logik?) :p

Har du en rapport om trippet?


Nej har ikke lavet en rapport om mit trip, da jeg kun tog 250 mg, og kunne egentlig ikke føle det store. Andet end en klam fornemmelse, og følelsen af at der hele tiden var nogle lyde der ikke var der. Kort sagt: en lille smag af mareridt/helvede. Plus en masse nervøsitet, og følelsen af "ondskab"... svært at forklare (:

Men følte ikke det var så vildt at jeg behøvede at skrive en hel rapport om det.


Jeg kan genkende den klamme fornemmelse af at et eller andet er "off".

Jeg ville ellers ønske folk postede flere rapporter om treshold/mild dosis effekt :P Men det er nok bare mig

_________________
I tried sniffing Coke once, but the ice cubes got stuck in my nose.  ~Author Unknown


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team