Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:25


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 sep 2015 14:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 sep 2013 23:41
Indlæg: 2
Hej alle.

Jeg er en 19 årig mand, som dagligt arbejder som mekaniker.

Jeg laver dette indlæg, for at dele min ubehaglige oplevelse, som jeg fik i weekenden, og som stadig har et hårdt præg på mig, 3 dage efter.

Jeg har ikke delt dette med andre, da jeg er så flov og chokeret over min reaktion, så de eneste der ved det, er dem som jeg ''festede'' med.


Min forfærdelige tur, startede lørdag kl 9. Jeg sad alene om aftenen kl 7, og var ved at lave en joint, da programmet for aftenen bare bestod på film og hyggelig omsorg med mig selv.

Omkring kl 8, får jeg en opringning fra en af mine gode kammerarter, H, som inviterer mig om til en kammerart, for at blæse den. Jeg vil lige pointere, at jeg har været af speed i 2 måneder, da jeg simpelthen ikke magter at skulle have den lange efterkoger, og alt den søvnmangel (så på det sidste har det været ecstasy og kokain). Jeg efterspørger hvad de sidder og brænder den af på, og han siger forbløffende at det er den dyre.

Efter overvejelse, ser jeg dette som en bedre mulighed, end at sidde og sumpe selv, og jeg vælger at tage af sted.. Dette fortryder jeg inderligt, i dag.


Jeg ankommer til ''festen'' hvor 3 andre er der. Jeg kender kun H, som er en jeg har blæst den meget med, i et tidligere kapitel af mit liv. Den ene, I, er kun brændt af på ecstasy ( har dog kun til ham selv) mens H og J sidder og brænder den af på methamfetamin.

Da jeg jo kan se, at de alle er vildt blæste, efterspørger jeg om der er mulighed for at få en streg, som der selvfølgelig da var. De hiver en stor pose frem, med det klammeste gule stof. Chokeret over den løgn, min gode kammerart H har fortalt, bliver jeg selvfølgelig gal i et kort sekund. Han indrømmer at det er meth, og påstår at virkningen bare er som amfetamin. Grundet den lange tur derud, samt det lettere gruppepres, vælger jeg at tage den bane.

Han havde ret. Det var i starten fuldstændig ligesom amfetamin. Jeg blev høj, arrogant, og glad. Vi havde det allesammen rimelig godt, og jeg var ved at lære de andre lidt bedre at kende. Dog stadig så minimalt, at det gav mig et badtrip senere. Det var I som lagde hus til, og han var i starten meget stille, og lyttede mest bare med til, hvad vi andre sagde. Det gav mig lidt paranoia, men jeg var ligeglad på daværende tidspunkt pg.a methen. Vi var kun 4, mens vi farede rundt som nogle værre narkovrag, fuldt narkomusik og masser af diskussioner.

Dog blev J enig om, at der godt kunne komme nogle flere, og han inviterede en af hans kammerarter over, som de andre 3, kender. Han var en stille og rolig fyr, han havde prøvet narko et par gange, men var SLET ikke interesseret i meth. De andre pressede ham på, og det endte med at I, får ham overtalt til ecstasy nok ikke ville være så slemt.

Grundet min tilbageholdhed fra amf, havde jeg jo kun brændt den af på ecstasy og kokain i den seneste tid, så da ordet ecstasy kom frem, blev jeg jo helt vildt hooked. Jeg fik overbevist de andre om, at vi skulle have fat i nogle ecstasy piller ( I, som kun tog ecstasy, havde kun 1 mere til ham selv). Her har klokken nok været omkring 23-23.30.

Vi går i gang med jagten på E, og det ender også med at vi får fat i noget, omkring kl 2. H, J og jeg, var de eneste som havde suget meth, men J havde ikke lyst til ecstasy, så han var kun på det. Vi popper pillen, og tager ud og ryger en joint, for at fordrive tiden til den slår ind.

Herefter bliver alt meget uklart for mig, men dette er sådan som jeg har oplevet det.

Efter noget tid, begynder virkningen at slå ind, og derfra kan jeg ikke huske særlig meget mere. H og jeg, elsker at slappe af, og bare nyde blæseren, når vi endelig tager E, så det var ikke fordi vi rigtig gad at snakke.

Men pludselig begyndte alting at blive mærkeligt for mig. Jeg følte at jeg ikke var velkommen, hvilket selvfølgelig gav mig paranoia på. Hver gang jeg endelig prøvede at snakke med en af dem jeg ikke kendte, var det et svar på maks 2 ord, eller slet ikke noget svar. Det føltes især som om, at det var I, som kun var på ecstasy og holdte festen, som ignorede mig mest. Jeg fik af vide, af H, at de andre sjældent invitere ham, fordi han bliver et røvhul på narko, og de bare udnyttede ham for stedet.

Det selvfølgelig fair nok, H og jeg er nogle værre hustlere, så jeg var afklaret med det. Men det mærkelige begynder først efter.

Jeg kikser en del med tungen, når jeg opnår en så stor påvirkning, som jeg gjorde der. Og pludselig begyndte jeg at føle, at I hele tiden kørte på mig. Kaldte mig for kiksermund, påtrængende, slet ikke inviteret osv. Selvom han snakkede? Jeg ved ikke hvad fanden der skete, men jeg tror jeg fik høre-hallucinationer.

Jeg trak min ven, H, med ud til en smøg flere gange, for at fortælle ham hvordan jeg havde det. Han sagde selv, at han ikke følte sig velkommen mere, men han havde ikke rigtig bemærket det med at han kørte på mig, og sagde jeg bare skulle slappe af.. (Han havde også poppet en E pille). Det kunne jeg slet ikke, ligemeget hvad, hørte jeg hele tiden kritik mod mig, ligemeget hvad. Jeg følte også at alle kiggede på mig hele tiden.

Resten af natten, sad jeg bare og kiggede rundt, kunne ikke snakke, tænke, eller noget som helst. Jeg var bare en livløs zombie, og jeg tror det var derfor at I kørte på mig (hvis han gjorde det)

Det ender med, at H overtaler mig til at tage hjem, og få sovet kogeren ud. Her er klokken nok omkring 8. Jeg kører hjem, og ligger i min seng. Resten af søndag, ligger jeg bare og kigger på loftet, og tænker over alt. Decideret alt. Hvis andre kender det? Tankerne som; Hvorfor er jeg sådan, hvem er jeg, hvad gik der galt.. Alt det der..

Jeg ligger hele søndag, stadig søvnløs fra natten inden. Jeg får lidt mad ned, og spekulere stadig meget over, hvad der endelig skete.

Om mandagen skal jeg igen på arbejde. Her får jeg lidt søvn, fra søndag til mandag, men jeg er stadig vildt kvæstet. Det værste er, at på arbejdspladsen havde jeg stadig de samme tvangstanker omkring det. Jeg følte alle kiggede på mig, snakkede om mig, mens jeg var der. Det var så mærkeligt.. Tirsdag er det blevet noget bedre, paranoia er ved at være forsvundet, men der er stadig et eller andet der sidder fast i hovedet på mig.

Jeg er glad for at dele dette, at få det ud af mig, sådan jeg ikke skal holde det inde. Håber nogle kan relatere til det, og måske dele nogle ligende historie, eller kommentere om hvad der skete..

Skal aldrig røre den substans igen, aldrig. Jeg fortryder det endelig, og jeg frygter fremadrettet at det har givet en negativ virkning på mit liv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2015 00:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 mar 2009 18:08
Indlæg: 292
Har prøvet det du beskriver der mange gange.. Næsten hver gang man brænder den af i flere dage sker det også for mange jeg kender, så det er meget normalt.

Du siger du ikke kender dem så godt? Så er det sgu da ligemeget hvad de tænker om dig.. Fuck dem, det er slet ikke værd at tænke på nogle der måske tænkte noget dårligt om dig i en brændert :)

Op med humøret og tænk over hvad du vil have ud af stofferne, for hvis du fortsætter med at tage ting der ikke passer sammen som ecstasy og meth, så vil du få flere af disse episoder..

Det værste du kan gøre, er at tænke for meget over det.. Få gang i noget der gør dig glad så du glemmer det :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2015 13:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 sep 2013 23:41
Indlæg: 2
Jeg siger mange tak for svaret, jeg skulle bare sikre mig, at det ikke var mig, der var fuckt.

Jeg har i dag, onsdag, også fået det meget bedre. Kører netop den tankegang ''fuck dem, jeg havde det fandme rart''

Det var vildt dejligt at kunne dele det ud, og få en oplevelse ud af det, og erfaring fremover. :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team