Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:25


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 sep 2015 14:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 sep 2013 23:41
Indlæg: 2
Hej alle.

Jeg er en 19 årig mand, som dagligt arbejder som mekaniker.

Jeg laver dette indlæg, for at dele min ubehaglige oplevelse, som jeg fik i weekenden, og som stadig har et hårdt præg på mig, 3 dage efter.

Jeg har ikke delt dette med andre, da jeg er så flov og chokeret over min reaktion, så de eneste der ved det, er dem som jeg ''festede'' med.


Min forfærdelige tur, startede lørdag kl 9. Jeg sad alene om aftenen kl 7, og var ved at lave en joint, da programmet for aftenen bare bestod på film og hyggelig omsorg med mig selv.

Omkring kl 8, får jeg en opringning fra en af mine gode kammerarter, H, som inviterer mig om til en kammerart, for at blæse den. Jeg vil lige pointere, at jeg har været af speed i 2 måneder, da jeg simpelthen ikke magter at skulle have den lange efterkoger, og alt den søvnmangel (så på det sidste har det været ecstasy og kokain). Jeg efterspørger hvad de sidder og brænder den af på, og han siger forbløffende at det er den dyre.

Efter overvejelse, ser jeg dette som en bedre mulighed, end at sidde og sumpe selv, og jeg vælger at tage af sted.. Dette fortryder jeg inderligt, i dag.


Jeg ankommer til ''festen'' hvor 3 andre er der. Jeg kender kun H, som er en jeg har blæst den meget med, i et tidligere kapitel af mit liv. Den ene, I, er kun brændt af på ecstasy ( har dog kun til ham selv) mens H og J sidder og brænder den af på methamfetamin.