Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 nov 2016 11:01 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
Fantastisk triprapport.
Jeg fik gåsehud af at læse den. Shamanen og hans hjælpere lyder til at have styr på deres håndværk.
Held og lykke med din videre rejse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2016 13:38 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
Dybere trip findes efter min opfattelse ikke. Tak for deling af en virkelig spændende trip rapport. Din historie giver mig endnu mere lyst til at prøve ayuhuasca!

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2016 20:30 
Tak til jer begge to :)
Fik også gåsehud et par gange under oplevelsen. Der findes nok dybere trip, alt er jo relativt det vedrørende, men det er en af de dybeste/mest rensende rejser jeg har været på :P


Top
  
 
Indlæg: 13 dec 2016 17:22 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Tak for en fantastisk detaljeret og velskrevet rapport!
Er fuldt ud enig med MrPlanter i at der ikke er større dybder i sindet - og det kræver sin mand at kontrollere sin drage!
Er vild med din slutkommentar; Det smider virkeligheden lige i øjnene på dig i høje nok doseringer. Så hvis ikke man er klar på at se realiteten i øjnene, er det nok ikke høje doseringer DMT eller Ayahuasca, man søger.

Glæder mig til selv at gøre erfaringer med Aya!

Alt godt herfra!
:hjerte:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2016 11:07 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hej Ø!
Hva bog sku du lœse, hvis jeg må spørge?
alt godt herfra
-S

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2016 19:55 
Hej og jeg takker mange gange Alf´n :hjerte:

Denne rejse var et vendepunkt i mit liv, eller i søgenen efter, at blive et bedre og renere menneske. Jeg har stort set ikke indtaget andre rusmidler end Ayahuasca/DMT, og lidt pot siden. Jeg har drukket den hellige medicin, tre gange siden denne oplevelse, og jeg må sgu sige, at der er sket meget.
For mig at se, at det bogstaveligt talt en mirakel kur. Men Ånden skal ikke bare indtages, man skal forberede sig godt, og oplevelsen skal integreres.
Også skal det gøres med erfarne mennesker, i trygge, gode og kærlige omgivelser.

Hej Stop, jeg sender dig lige en PM :hjerte: :D


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team