Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 09:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 jun 2008 20:49 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:Telepaten
dato:30.01.2001
dosis: Salvia d., P. mexicana, P. semilanceata, og 20 g hash over længere periode
styrke: ?
setting: Hjem

bruger rapport:
Dosis sammenlagt: 1 g Salvia 10 x ekstrakt, 2 g Psilocybe mexicana + ca 350 semilaceata + cirka 20 g (80´s kr hash) over et længere stykke tid!

Jeg havde i efteråret 1999 en række oplevelser med diverse bevidsthedsudvidende stoffer (Salvia divinorum , Psilocybe (mexicana og semilanceata) og Hash, der har rystet mig i min grundvold. Jeg vil starte med sige; hold jer væk fra Salvia det er FARLIGT. Nå men jeg havde købt 1 g 10X salvia ekstrakt og 2 g Psilocybe mexicana, derudover havde jeg fundet ca. 350 (små) semilaceata i Sverige. Det første jeg prøvede var Salvia, jeg havde læst om det på internettet, og var specielt interesseret i det fordi virkningen skulle være så kort 10-20 min. Jeg røg ca. 250 mg Salvia og 20 sekunder efter var det som om en gigantisk usynlig hånd prøvede at trække mig ud af virkeligheden og jeg måtte bruge alle mine kræfter på at blive her i konsensus virkeligheden. Samtidig så jeg elektromagenetiske kraftfelter omkring mig et foran mig og et bag ved mig, og det var som om at de prøvede at flå min krop i stykker. Efter et vist tidsrum blev jeg nødt til at give efter og min overkrop blev langsomt krænget ind imellem dimensionerne.
Der var et øjebliks mørke og så var det Guderne kom og de ville have mig til at underkaste sig dem, BØJ DIG sagde de og jeg vidste at det ville jeg bare ikke og jeg kom tilbage til virkeligheden mens jeg skreg Nej! Aldrig!. Denne oplevelse var så intens at jeg måtte prøve igen og i løbet af den næste uge tid spiste jeg alle svampene og røg resten af Salviaen og til sidst skulle jeg bare ryge hash for at komme ind i gudernes domæne igen. Det jeg lærte der var at vi alle besidder noget meget værdifuldt nemlig en sjæl og der findes højere magter der på forskellig vis forsøger at få fat i denne sjæl. Men jeg vidste at stofferne var på min side og min vilje ville ikke lade sig knægte, så jeg måtte udfordre skæbnen igen.

Næste gang jeg røg salvia fik jeg telepatiske evner jeg kunne "høre" 100 vis af forskellige stemmer, der allesammen kaldte på et eller andet og dumme lille mig troede at det var mig de kaldte på, men jeg følte at jeg havde magten i mine hænder (castanadas tredje trin på vejen til at blive vismand er magten) og jeg vidste med mig selv at det ville blive min undergang, hvis ikke jeg stoppede, men der for en djævel i mig og jeg tog bare flere og flere stoffer og jeg kunne mærke mit eléktromagnetiske felt blive stærkere og stærkere. På en eller anden måde vidste jeg at jeg var nr 1 og at jeg kunne gøre alle jeg mødte bange. Der var bare ikke nogen der kunne hamle op med mig, min hjerne var i overdrive. Nå men nu var problemet at jeg kunne gøre alle mulige umulige ting, jeg kunne tale med min radio (jeg fatter det stadig ikke, men tro mig det kunne jeg og jeg skræmte den fra vid og sans). De var så bange for mig.

Efter disse oplevelse kunne jeg mærke at der var sket underlige ting med min bevidsthed, den var lige pludselig blevet kæmpestor ca 100 meter i diameter og jeg kunne mærke alle mennesker indenfor denne afstand. Jeg har egentlig ikke andet at sige at hvad folk tænker er sjældent mere interessant end hvad de siger, der er utrolig meget støj og ligegyldigt fnidder-fnadder på linjen. Dette var kun et lille udsnit af mine oplevelser og selvfølgelig endte det med at jeg måtte flygte ind på en psykiatrisk afdeling, fordi jeg ikke kunne kapere de konstante angreb fra de andre telepater. De findes og selvom der næppe er nogen der vil tro på dette så er det altså den virkelighed jeg oplevede sidste efterår, men hvis der ikke er nogen der vil tro på mig så må jeg jo prøve igen.

Til sidst må jeg komme med en lille advarsel bland Aldrig svampe, salvia og hash på en gang, hver for sig er de ok men sammen er de dynamit, i risikerer jeres forstánd og jeg har tilbragt det sidste år i helvede p.g.a. det.

Men hvis i oplever noget ligende så ladfor guds skyld være med at 1. kontakte en psykiater 2. lad være med at kalde på noget i ikke kan klare, man ved ikke hvad der kommer, jeg har personligt haft besøg af noget som jeg kun kan beskrive som en dæmon, det er IKKE for sarte sjæle.

Nå men jeg håber at i kan bruge dette rodede indlæg til noget. Men hvis der andre der har oplvet noget ligende så vil jeg meget gerne høre fra jer.

m.v.h
Telepaten


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team