Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 maj 2025 19:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Voldsomt!
Psychedelia bot
Brugeravatar

Information:
orginal poster:Rasta
dato:11.12.2001
dosis: DOB(2 ml), Syre, amf, sprut
styrke: ++++
setting: Hjem

bruger rapport:
Jeg startede med at drikke DOBén og efter 1,5 time gyngede huset som hvis man er ude at sejle. De andre nøjedes med mærker.Efter 2 time spiste jeg et "GOA" mærke og stille og roligt begyndte der at ske sjove ting. Folks ansigter morphede og alle lignede bolde. Jeg blev fuldstændig i et med musikken og fik total optur! Efter vi havde røget skunk åbner jeg døren fra mit værelse og ser ser at min lillesøster på 14 holder fest i huset for sine venninder. Pludselig vælter det ind med 14 årige piger på mit værelse badet i UV, de andre troede det var en handicappet børnehave. Da vi forlod huset kravlede der mennesker i træerne, og havde den største griner. Vi vadede ind i en fuldstændig mærk skov og på dette tidspunkt kunne jeg ikke se verden omkring mig fordi jeg så så kraftige store fraktaler og mønstrer. Inde i skoven føltes det som om jeg gik på en lillesti med to høje bjærgskrænter til siderne. En af mine venner blev pludselig fanget af en stor rød vind som fik ham til at tabe balancen. De andre følte ed gik rundt i en sump fuld af lig, og vi gik ud i lyset igen. Efter en poppers blev det så vildt! Jeg kunne slet ikke se noget som helst. Det irriterede mig, virkelig fordi jeg ville ud og se verden. Senere føltes amf som en god ide. Sprut føltes også godt da det varmede i hele kroppen! Haluerne havde taget kraftigt af og ikke engang poppers og fed kunne peppe det op mere. Kl 6:00 gik vi i seng!
Egentligt et ret fedt trip, men lige i overkanten, DOB og Syre er en dårlig kombination- d r ik fedt ik at ku se.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]