Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 jan 2010 22:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jan 2010 14:47
Indlæg: 16
Substans/er: coke og hash
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
God coke til ca 750 kr grammet, og en god fedtet 120'er klumb fra staden

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
læs min rapport :)

Triprapporten
Skal lige siges jeg har prøvet mefedrone før og ved det var dumt, derfor jeg ville prøve de andre ting.

Hvis du kun vil læse om mit trip på coke så gå ned til der hvor der er afmærket...

det hele startede med at jeg skulle til fest fredag, hvor jeg havde købt 1 gram amf, ved ikk om den var god eller dårlig, da jeg ikke har taget det før. kommer over til festen, (har ikke spist så meget hjemme fra) begynder og drikke lidt, vi får ringet efter pizza'er (det blev 1180 kr ) spiste nok 2 skiver fra en familie pizza, da jeg så har spist, går mig og nogle andre uden for og røger en smøg og drikker noget absinth, har tidligere snakket med en ven (P) om han også ville prøve det.

vi vælger så og gå inden for. hvor vi går ud på toilettet da vi ikke ville have de andre skulle vide det. han tager en meget lille bane og jeg tager en okay stor en, og en "bombe" .

lidt tid efter begynder jeg stille og roligt at mærke det, og begynder at danse lidt, drikker også hele tiden mere sprut. vi vælger så og gå over til der hvor festen rigtig er(det andet var kun opvarming) og på vejen der hen, vælger mig og p og gå ind på en kro og tage en streg hver på toilettet. og jeg tager igen en bombe. vi får så taget dem, og kommer ud igen, og går hen til festen.

da vi kommer der hen går jeg bare ind og fyrer den af (masser af knæk lys og farver) får danset rigtig meget, og køber noget vand som jeg får drukket, og fyrer den af. finder så P og vi vælger så at tage noget mere, så vi tager en strej hver og jeg tager endnu en bombe, og så kan jeg se at han også kan mærke det, så går ind og køber endnu en vand, for ved at man skal drikke meget når man gør det, og deler den med p, vi fyrer den så også af på danse gulvet.

går så uden for, for at snakke med en anden ven (X) , og ringer til ham, han er oppe og kører på MDMA for første gang, og han har det vildt fedt, han siger så til mig at han holder noget fest imorgen og om jeg såe ikke kommer med, og det svare jeg jo selvfølgelig ja til, det ender så med at han får mig overtalt til at tage endnu en bane, selvom jeg er oppe og køre lig nu. Går så lidt væk, vælger bare at stikke sugerøret ned i posen og da jeg har suget opdager jeg så at der kun er ca o,o5 tilbage så jeg har nok taget rimeligt meget. derefter skriver X til mig at han også har 2 g coke hvis jeg er frisk imorgen. og svare "ja da, husk nu vand når du er væk ikk" så jeg ved han har det godt imens han er væk på MDMA.

går inden for igen og kan mærke at det er sq okay det amf , køber endnu en vand og drikker den, går ud på danse gulvet og fyrer den endnu mere op for den, Står bare og danser for vildt og har det virkelig godt, og har det sådan indtil det slutter....

da jeg så kommer hjem kan jeg jo selvfølgelig ikke sove. så får maks sovet 30 min eller noget i den retning.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Tager først hen til (X) efter aftensmad, har spist rigtig meget aftens mad. har aldrig festet med X før så er lidt spændt.

kommer så hen til X og har taget mit nol med, en god fedtet klumb 120'er inden fra staden ( har ikke røget siden november og nok også grunden til bad trip senere). inde ved X er der Y og V kender ingen af dem men hilser pænt på dem, for mig virker V som en lidt skummel type men okay, han er lidt stor og russisk snakker ikke så godt dansk men kan se at han er lidt væk. Y er tilgengæld super flik, rigtig venlig og kan rigtig godt lig ham ( Y tager ingen stoffer eller noget, han er stoppet.) de sidder alle og drikker øl ( jeg kan ikke lig øl.) men har meget tørke på efter igår, så henter et glas vand, vi sider inde på X's værelse og hører house ( jeg hører normalt kun psychedelic) og X og Y sider og spiser, X siger at han ikke kan mærke coke'en men nok fordi han var så væk igår, mens v sider og tripper og virker lidt blæst, jeg viser så at jeg har taget nol'et med og X og V bliver mega glade, X vælger så at give mig en streg, som faktisk overhovdet ikke gør ondt eller noget, og man kunne tydeligt se krystallerne blinke.

jeg kan ikke rigtig mærke noget i noget tid. X,V og Y er ved at løbe tør for øl, så vi vælger at trave ned i den lokale kiosk hvor vi så køber øl og færdig lavet cone, plus at jeg køber et tykke gummi ( til kæberasleren fra igår) , vi kommer hjem og X begynder at riste, og jeg begynder at nolle. jeg noller altid meget småt, så det går lidt tid, vi får lavet den og mig X og V begynder så at ryge den ( væk fra y ).

efter jointen begynder jeg så at få det virkelig nice, begynder at danse lidt for mig selv, X kan slet ikke fatte at jeg ikke bliver "døsig" af det og flækker af grin. lidt efter fortæller X mig at V har engang taget lægekiddel på og så kommet kravlene fordi han ben "ikke virkede" og råbt som en dinusaur imens han var blæst. og får vildt grinern på og flækker bare helt af grin har det virkelig sjovt i rigtig lang tid over det.

uden jeg har lagt mærke til det, spille Y sensation black og det får også min puls oppe og køre, så ligger mig helt aftomatisk ind i stuen ved siden af X's værelse og kan bare hører musikken dunke inde i mig, og begynder at få det varmt og kan bare mærke at det virkelig dunker, så meget at mine ører bare blir helt varme vælger så at gå væk fra musikken, og ligger mig ud på badeværelset fordi der var koldt , ligger på det kolde gulv og bare dunker der ud af, ligger der måske i 20 min og bare ligger, vågner op da jeg er ved at få mig tykke gummi galt i halsen og spytter det ud (for ikke at kvæle mig selv hvis jeg går helt død) ligger der så i 10 min. mere, da min tlf pludselig ringer, det er en rigtig god veninde der ringer, vælger så at lade vær med at svare, og tjekker mine beskeder. min kæreste har skrevet rigtig mange gange og er helt ude af den, og prøver så at gøre noget ved det, men ved bare ikke helt hva jeg skal skrive.

vælger derefter så at ringe til X for at få ham ud, så han kan tjekke til mig, da jeg ikke synes jeg selv kan bedømme det. han går så rundt i lejligheden og kigger ud på toillettet, og flækker af grin da han ser mig ligge der, spørger så om jeg er okay, jeg svare så, jae sårn okay, da han så opdager at jeg ligger og ryster vildt meget (havde ikke selv lagt mærke til det) og jeg svare det fordi jeg fryser, han vælger så at ligge et håndklæde ned, så jeg kan ligge på det, og siger til mig at han kommer tilbage igen om 15 min (stadig helt færdig af grin) og jeg siger så 5 min han svare så okay.

Selve bad trippet virkede meget skræmmende for mig. jeg lå og rystede tænkte på alverdens ting, kunne ikke rigtig bevæge mig. lå bare på gulvet og kunne mærke at min hjerte bare pumpede som det aldrig havde gjort før, det var meget skræmmene, men jeg kunne ikke gøre noget ved det, det var som om at jeg ikke kunne bevæge mig overhovdet. Heldigt min veninde ringede til mig...

der går 15 min hvor han ikke er kommet tilbage, vælger så at ringe til ham, og han kommer så ud, og siger at jeg nok skal ligge mig ind i sofa'en igen. jeg svare arg ved det ikke helt, så kommer V og Y så ud på toilettet og V flækker af grin, mens Y han spørger mig om jeg er okay, og ligger så mærke til at jeg ligger bare virkelig og ryster, jeg svare "jae har det okay" men tror Y får det lidt dårligt af at se mig sådan. V og Y går så igen, og jeg spørger X om jeg ikke kan komme ind og ligge i sofa'en på hans værelse, han svare jo jo. kommer så der ind, og ser at de har sat noget UV lys til og hører rigtig højt musik, ligger mig så ned ved siden af Y og lukker øjne, ligge bare og ryster der ud af, og tænker på alverdens ting. lig pludselig kan jeg bare mærke pulsen igen komme og mine ører blir vildt varme igen. da jeg så vågner op med at Y går, og kan se at han ikke har det så godt, og ved med det samme at det er over mig. og jeg var det virkelig dårligt over det, at jeg får ham til at gå og fordi at han var den eneste fornuftige her.

Y er så gået. og jeg spørger så X om vi ikke kan stoppe musikken ellers dør jeg helt, og han blir så lidt sur over det da det var hans fest osv. men ender med at slukke det, og siger så at jeg så også skal vågne op. jeg vågner så stille og roligt op begynder at drikke noget vand og få det bedre. får så afvide at X og V har tænkt sig at gå over til en anden fest, og de går nok om en halv time. jeg begynder så at tage mig samn, og vågne op, ryster stadig en del, men klare mig.

Ps. alt i alt lå jeg nok i 45 minutter på badeværelset og lå og rystede, og rystede nok i 2-3 bag efter. imens jeg rystede havde jeg det virkelig ikke godt. kan ikke beskrive det bedre, desværre.

de går så og jeg finder hjem og sover Rigtig godt i min seng.

Håber i kunne lig min første rapport giv gerne kommentare


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2010 02:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jan 2010 22:50
Indlæg: 84
Geografisk sted: helt ude at flyve
Hash + coke, hmm? Ikke lige den bedste kombo efter min mening, da de efter min mening virker lidt modsat af hinanden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jan 2010 05:38 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 10 jul 2002 01:01
Indlæg: 1850
Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Hvis jeg må give dig et råd, så lad være med at tage stoffer eller at bruge tid sammen med mennesker der er så ligeglade med dit velbefindende at de griner og skrider fra dig når du ligger på et badeværelsesgulv og tydeligvis har fået for meget.
Det kunne hvis du havde været rigtig uheldig være endt rigtig galt - de lyder ikke som nogen der er ansvarlige nok til at tænke at du muligvis havde brug for deres hjælp og at du i sidste ende faktisk kunne få brug for lægehjælp.
Forresten er det ikke en specielt god ide at tage kraftigt stimulerende stoffer flere dage i træk, man bliver meget udkørt af det og hvis man ikke har fået sovet om natten og i forvejen kører på reservebatterierne så er det ikke super smart at bede kroppen om at hoppe op i øverst gear.
Husk at du har de næste mange år til at prøve de ting du gerne vil prøve.
Så hvis du er smart venter du til du både har en rigtig fed situation at gøre det i, et godt stof i en god kvalitet og at du tager det sammen med mennesker som du stoler på, har det godt sammen med og som er voksne nok til at tage det ansvar der følger med ved at tage stoffer sammen med andre.
På den måde vil du få langt federe, sikrere og mere mindeværdige oplevelser samtidig med at du ikke vil ende som en udkvast idiot der er nødt til at prøve nye og obskure, potentielt farlige stoffer osv. nonstop for at få dit kick som så mange andre 16-17 årige herinde.
Det lyder også som om at du tænker over visse af disse ting når jeg læser de betragtninger du fx kommer med om Y da han vælger at gå.
Jeg håber du har lært en lille lektie af den weekend og får nogle bedre (og sikrere) aftener fremover! :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jan 2010 19:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jan 2010 14:47
Indlæg: 16
Hej larmefyr.

Jeg ved godt at det er dumt at tage stoffer på andendagen. har aldrig prøvet det før, men det skal vel prøves på et tidspunkt. Ved godt det ikke er den bedste indstilling. havde ikke regnet med at det slog så hårdt som det gjorde, men har røget hash i et år nu så regnede bare med det var en stille og rolig en, og ja har lært noget af denne gang.

noget jeg ikke skrev var at x som vi var hos, faktisk sad alene hos mig i 5 min. og spurgte om jeg havde det oay, og jeg svarede bare at jeg var okay, så x tog sig faktisk af mig, og y spurgte også om jeg var okay flere gange. :)

men alt i alt, har jeg lært noget af denne oplevelse. nu vil jeg først prøve et stof flere gange og kende det og vide hvordan det virker inden jeg blander det :)

men tak for svaret :) men hva syntes i om min første rapport.?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 feb 2010 22:14 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 10 jul 2002 01:01
Indlæg: 1850
Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jeg synes at du har skrevet den ganske godt, dog måtte du godt lægge lidt mere arbejde i sådan noget med store bogstaver osv - men det er småting.
Tag oplevelsen som lærepenge og vær glad for at du ikke skulle betale for meget.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 feb 2010 21:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jan 2010 14:47
Indlæg: 16
Mange tak :) og ja tager det som lærepenge, har lært at jeg ikke vil tage stoffer på anden dagen. og lader være med at blande 2 stoffer :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 feb 2010 21:45 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 10 jul 2002 01:01
Indlæg: 1850
Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Nogle stoffer er dog ok at blande - men man skal dog altid tage sine forholdsregler.
Fx. er der mange der nyder at tage lattergas (N2O) eller små doser af ketamin når de er påvirkede af psykedeliske stoffer for at forstærke den psykedeliske effekt.
Det er ikke fysisk specielt farligt (udover at det selvfølgelig medfører de virkninger stofferne nu gør) men gør den psykiske del markant voldsommere så man skal ikke lege med det meddmindre man er forberedt på et kraftigt trip.
Der er mange andre kombination som generelt anses som værende ok, men det er aldrig en god ide at kaste sig ud i et trip eller lignende når man har været oppe 24 timer på amfetamin - man er psykisk og fysiks udkørt i forvejen og trippet forstærker alle sanser så man ender let et ubehageligt sted.
Lykke til i fremtiden. :)


Senest rettet af LarmerFyr 04 feb 2010 21:51, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2010 21:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jan 2010 14:47
Indlæg: 16
hehe okay :)

jeg siger mange tak for tipsne til et bedre "trip" næste gang :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 feb 2010 21:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2004 17:47
Indlæg: 1308
Geografisk sted: København
Fin trip rapport.

Ærgeligt at din aften skulle ende sådan, men så ved du det til næste gang. Og find nogle venner du kan hygge dig med næste gang. Der er ikke noget mere ubehageligt end at have en flok tosser til at stå og pege fingre og grine af en, når man ligger er halv ussel.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 okt 2011 08:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 maj 2009 12:29
Indlæg: 147
Geografisk sted: Tjekker gulvtæppet efter rester.
Her den anden dag havde jeg en oplevelse med coke og hash, som jeg bestemt synes ligner din, jeg havde lige suget noget udemærket coke da vi besluttede os for at ryge, først var det meget fedt, men så fik jeg det utroligt dårligt, og blev nød til at ligge ned og jeg var fuldstændigt væk, sådan havde jeg det i 30 min. Før jeg begyndte at få det godt igen. Det jeg har fået ud af den oplevelse er at hash og cola er et no go for mig.

Mvh. John.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team