Substans/er: hash (god 120'er) og oregano
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden
Dosering og anden informaton om substanserne2-3 hoveder med hash og oregano istedetfor tobak
Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.var sammen med en ven og ville bare chille lidt
Triprapportendet startede med at jeg skulle ned til min ven der bor langt ude på landet. jeg havde taget lidt god ryger med og vi gik ud ved 1 tiden for at fyre op i en hjemmelavet flaskebong. vi havde ikke noget tobak og vidste i forvejen at oregano smagte langt bedre (lidt i retning af pizza

). effekten af det kom helt uventet og har aldrig før eller siden prøvet noget lignende. allerede efter det første hvæs kunne jeg mærke at det her var helt specielt. hele verden væltede om på siden og det virkede som om det hele var en kæmpe væg samtidig med at jeg begyndte at stene helt vildt uanset hvor jeg kiggede hen og mit blik begyndte at zoome ind på hvad jeg nu end kiggede på f.eks min mobil der pludselig var blevet langt over dobbelt så stor som normalt. samtidig fik jeg ret meget griner på men var også bange for om det ville vare for evigt. min ven E havde i mellemtiden rejst sig og væltede rundt ved en lygtepæl. jeg gik ned til ham men måtte holde fast i lygtepælen for ikke at vælte sidelæns. derefter er der et stort tomrum i mit hoved og jeg ka først huske noget over to timer senere da vi sidder på en legeplads og det føles som om mit blik simpelthen zoomer ind på sandkassen til jeg næsten kan skelne hver enkelt sandkorn fra hinanden hvorefter E skubber til mig så jeg vågner op.
det var en helt vild oplevelse og kunne godt tænke mig at prøve det igen men der er simpelthen ingen der tror på at det virker og alligevel vil de ikke prøve det...