Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 26 sep 2016 02:01 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Som overskriften siger så skal Psychedelia endnu engang på Kulturnatten i København, for at oplyse de stakkels uvidende borgere om stoffernes herlige og mangfoldige univers! Så slip tastaturet og kom med ud i ørstedsparken, for at fortælle om dine bedste (eller værste!) triphistorier! Mikrofonen står klar med den rette baggrundsmusik som stemning og lækre visuals når DU fortæller din historie.

Sidste år så det sådan her ud:
https://www.youtube.com/watch?v=U53fGr-B2IM

Jeg har sendt ansøgningen afsted, om at få lov til at slå en pavillion op i HC Ørstedsparken i København, og jeg har fået en foreløbig godkendelse. Så venter vi bare på at stadsgardneren kommer hjem fra ferie, så han kan sætte sit endelige stempel på godkendelsen 8)

Jeg har bil til at transporterer pavillioner, højtalere, mikrofon og andet udstyr. Det kunne være fedt hvis nogen havde lyst til at kaste sig over at lave en chai-bod hvor overskudet går til psychedelia?
Byd gerne ind med gode ideer hvis du har lyst til at hjælpe til eller få uddelegeret en opgave :nus:

Glæder mig til at høre alle jeres vanvittigt spændende historier! Det hele bliver naturligvis optaget og lagt på psychelia Radio: https://soundcloud.com/psychedelia_radio

:hjerte: Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2016 13:42 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Kære venner,
nu er der lidt over en uge til Kulturnatten, og jeg har brug for at høre at nogen vil hjælpe til at få det op at stå og være med-arrangør på det.
Der er ledige opgaver at byde ind på:
Te og kaffe salg. - overskudet går til psychedlelia.
Vi mangler et par borde til at stille gear og køkken op på - er der nogen som kan fremskaffe dem, og kører dem?
Et bålfad + brænde.

Lige PT står jeg alene med det, og har brug for et par med-arrangører for at holde gejsten oppe. Alternativt aflyser jeg arrangementet inden for et par dage, hvis der ikke er nogen af jer som melder jer til.
Jeg tror egentlig ikke det vil være svært at rejse arrangementet, men det kræver nogle flere ildsjæle som er villige til at give af deres tid 1½ dag. Det tog en del timer at få det hele på plads sidste år, så der er brug for kræfter allerede fra om eftermiddagen ved 3 tiden. Nogen skal også tage ansvar for at et par borde kan køres ud, samt at lave kaffe te der kan sælges. Donerede kager til at sælge af, er også meget velkomne!

Håber vi ses i næste uge :)

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2016 18:37 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Jeg kan være derinde ved 18 tiden den dag, og har ikke mulighed for at tage fri. Men jeg vil rigtig gerne være med :-D

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 okt 2016 12:32 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2009 23:51
Indlæg: 274
Geografisk sted: Kbh.
Hej, jeg vil også gerne hjælpe til, og har tid hele dagen. Jeg har ét stort bord og nogle mindre, men hverken bil eller kørekort. Og så kan jeg også bidrage med et kort oplæg om skjulte, kulturelle referencer til psykedelia, hvis det skulle være ...

_________________
"Turn on, tune in, listen carefully." - Simon G. Powell


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 okt 2016 13:28 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Tak for jeres respons. Alf'n har også skrevet til mig, og sagt at han gerne vil være med til at stå for kaffe/te salget, så det skal nok blive til noget :)
Jeg har fået den endelige tilladelse fra kommunen idag om at vi må være i HC Ørstedparken. Så skal jeg bare lige søge tilladelse hos politiet også. Det skulle der ikke være noget problem i.
Jeg mangler stadig at få kontakt til gartnerne. Jeg har et nummer jeg brugte sidste år, så jeg regner med at få fat i fyren inden weekenden. Vi lånte jo strøm og stole af dem sidste år, og mon ikke vi også kunne låne et bord? Det håber jeg.

Jeg er væk de næste par dage, da jeg er i hareskoven og lave lidt cannabisarrangement ;) Men er tilbage igen søndag.

Krammer, Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 okt 2016 15:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
Min datter og jeg kommer med "tasty balls" (havregryns kugler lavet af havregryn, dadler, honning, kakao og kokos) til køkkenet.
Jeg vil prøve at være der klokken 15 og hjælpe med at stille op. Prøver også at skaffe lidt brænde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 okt 2016 15:32 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2009 23:51
Indlæg: 274
Geografisk sted: Kbh.
Jeg kan forresten også tage nogle briketter med.

_________________
"Turn on, tune in, listen carefully." - Simon G. Powell


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 okt 2016 15:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Hvornår starter det? Jeg er godt nok ny på siden her, men vil gerne komme forbi og lytte :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 okt 2016 15:28 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2009 23:51
Indlæg: 274
Geografisk sted: Kbh.
Hej og velkommen til. Jeg ved ikke, hvornår det begynder, men det finder vi nok ud af med Fanny i morgen.

_________________
"Turn on, tune in, listen carefully." - Simon G. Powell


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 okt 2016 16:51 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 jul 2012 01:03
Indlæg: 30
Geografisk sted: Jorden
Åhh syntes lige pludselig at folk fra psychedelia kommer ud af gemmerne, jeg er frisk på at stikke hovedet forbi og hjælpe til :)
Er der noget tidspunkt vi mødes derinde? Vil med glæde sælge lidt kaffe, og give en hånd med at få det op og stå :)!

_________________
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2016 09:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2009 19:49
Indlæg: 622
Geografisk sted: Neden under min kat
Giver også gladeligt en hånd med, men har også undervisning den dag og det bliver nok først sent at jeg kan komme.

_________________
"Har festen varet for længe?"-knappen: Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Hvad bobler for tiden:
Mjød


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2016 10:41 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Det lyder altsammen godt :hjerte:
Jeg har lavet et fb-opslag som I kan se her: https://www.facebook.com/events/3645077 ... 4114758412

Jeg vil høre jer ad: er der nogen som kan skaffe en eller to pavilloner? Jeg har nogle sejl, som vi vidste år satte op i træerne, men stadsgartneren er vist ikke så glad for det, så pavilloner er bedre.

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2016 18:49 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 aug 2016 00:09
Indlæg: 26
Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg vil så fandens gerne med, men jeg skal imod al forventning på arbejde fredag aften helt til kl 01 - endda et andet sted på kulturnatten lige ved siden af HC Ørsteds parken! :( Jeg kommer løbende hvis jeg har en pause.

En anden gang hjælper jeg gerne med lyd, lys, deco m.m.

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2016 19:30 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2009 23:51
Indlæg: 274
Geografisk sted: Kbh.
Ja, hvad med lys og lyd?

_________________
"Turn on, tune in, listen carefully." - Simon G. Powell


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2016 00:36 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Lyd og lys kan jeg leverer. Jeg har mikrofon, mixer, og to højtalere. Det er ikke til stor lyd, da vi ikke må spille særlig højt, men det er nok til at forstærke mikrofonen og spille lidt baggrundsstemning ind over :)
Jeg har - som sidste år - også en projektor med og et lærred til fremvisning af små film.

Jeg snakkede med gartneren idag, og han var frisk på at leverer strømmen til os lige som sidste år. Men stole har de ikke i år. Sidste år var det et sammentræf som gjorde at vi kunne låne nogle stole de havde, men i år må vi sidde på jorden på medbragte tæpper.

Jeg prøver at skaffe et bålfad, så vi har lidt at varme os ved.

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2016 01:01 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Big Jake skrev:
Jeg kan forresten også tage nogle briketter med.

Rigtig fedt! Jeg tager også lidt brænde med, og arbejder stadig på at skaffe det der bålfad, så der bliver ild ;)

Psykofreak skrev:
Min datter og jeg kommer med "tasty balls" (havregryns kugler lavet af havregryn, dadler, honning, kakao og kokos) til køkkenet.
Jeg vil prøve at være der klokken 15 og hjælpe med at stille op. Prøver også at skaffe lidt brænde.

Lyder godt! Jeg vil glæde mig til de der kugler :eyes:

Big Jake skrev:
Hej, jeg vil også gerne hjælpe til, og har tid hele dagen. Jeg har ét stort bord og nogle mindre, men hverken bil eller kørekort. Og så kan jeg også bidrage med et kort oplæg om skjulte, kulturelle referencer til psykedelia, hvis det skulle være ...

Jeg er igang med at skaffe nogle bukke fra dba, og så tænker jeg at en plade kan gøre det. Men måske et ekstra bord ville være godt. Kan dit bord slås sammen? Min bil er en citroên berlingo, så der er god men begrænset plads.
Dit oplæg lyder spændende. Du kan jo gribe mikrofonen på et tidspunkt :)

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2016 01:58 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2009 23:51
Indlæg: 274
Geografisk sted: Kbh.
Ja, man kan skrue benene af bordet. Godt at høre, at du har noget at lave lyd med. Jeg arbejder videre med oplægget. Og tager brikketter med. :)

_________________
"Turn on, tune in, listen carefully." - Simon G. Powell


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2016 02:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Psykofreak skrev:
Min datter og jeg kommer med "tasty balls" (havregryns kugler lavet af havregryn, dadler, honning, kakao og kokos) til køkkenet.
...

Så skal vi nok ikke regne med Frank og Kasper dukker op :D

https://www.youtube.com/watch?v=AYtDciheOrc

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2016 18:22 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 jun 2008 15:07
Indlæg: 424
Så faldt brikkerne også på plads her. Vi kommer forholdsvist tidligt, leaver Aarhus kl 13, og ser vi der er noget vi kan give en hånd med :)
Jeg skal nok tage lidt led lys med, så der også kommer noget glimmer :eyes:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2016 18:32 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Fantastisk Herminator! Jeg har også lidt lyskæder, men vi kan godt bruge nogle flere :rocking:

Og så er det hele ved at komme på plads her også..
Programmet er lavet og hele arrangementet starter klokken 19:30 istedet for kl 20 som jeg først skrev :)

Programmet er:
19:30: Velkommen til! Fanny starter aftenen med et lille oplæg om stoffer og bevidsthedsudvidelse.
20:00 Oplæg om... der arbejdes på sagen ;)
20:30: Film: Drinking The Jungle - Ayahuasca Documentary
21:15: PAUSE
21:30- 23:30: Mirkofonen er åben for Tripfortællinger ~ Her kan alle stille sig op til mirkofonen og fortælle sin personlige historie med en stof-oplevelse. Spørgsmål fra publikum er også velkomne.
23:30: Film: Neurons to Nirvana. Se traileren her: https://www.youtube.com/watch?v=_EpFWLrMhn0
00:30: Vi fortsætter med åben mirkofon til vi slutter. Late night -tripstories..

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team