Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 08:43


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 nov 2022 21:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 nov 2022 20:33
Indlæg: 0
Hey derude.
Jeg skriver dette indlæg i forbindelse med en super fed aften jeg har haft i byen.

Vennerne og jeg har reserveret et bord på en lokal natklub, og er godt kørende, da en velkendt trang pludselig rammer mig - jeg skal have fat i noget kokain. En af mine gode venner ved bordet, er også forbruger af kokain i ny og næ, som jeg selv, og jeg lufter derfor ideen hos ham. Han er frisk, og der går ikke længe før jeg finder min telefon frem, og får skrevet til en dealer om ikke vi kan købe en pose.

Vi går ud for at hæve penge med det samme, og så snart der tikker en besked ind, får vi aftalt et mødested. Vi får købt 1 gram kokain, og aftaler straks at vi tager en streg inden vi igen vender snuden mod klubben. Vi får hakket en god streg op på hver telefon, hvorefter vi begge suger vores bane. Vi kigger på hinanden, og smiler begge to - den velkendte følelse fra kokainen strømmer gennem kroppen, og vi er nu klar til at gå tilbage mod klubben.

Snakken går på alt mellem himmel og jord, og vi kommer naturligt ind på nogle af alle de sjove aftener vi har haft med hashrygning. Vi stopper i en gyde 150-200 meter væk fra klubben, og på trods af at vi begge ved at kokain og hash ikke er en specielt god kombination, kommer vi til enighed om at nolde noget af den klump jeg har i inderlommen, og få rullet en joint. Jeg sætter mig til at nolde, imens min ven ruller en cone og rister en smøg, og hurtigt får vi smidt en halvsløj joint sammen.

Vi begynder som almindeligvis at ryge denne joint, men kan ikke rigtig mærke nogen effekt, og synes derfor hurtigt at det er for kedeligt og smider den efter vi har røget halvdelen.
Det er nu cirka 7-10 minutter siden at vi sugede første bane, og vi har lige røget en halv joint sammen - tid til at komme ind på klubben.

Vi går smilende forbi dørmændende med armen i vejret, så de kan se vores stempel, og finder hurtigt vejen mod dansegulvet, hvori der er en dansebar. Bassen pumper, lyset blinker og vi får begge to meget hurtigt lyst til at danse, og herved ender vi oppe på baren - og så tager det rigtig fart. Musikken indtager kroppen, og man mærker nu hver en lyd i musikken strømme helt ud i fingerspidserne. Foden rammer baren, og musikken kører op og ud igennem fingrene. Når en sang spilles færdig, bliver jeg helt ærgerlig, men så snart den næste starter indser jeg at der endnu en gang spilles en helt fantastisk sang, der starter en spontan jubel hos både mig og min ven, der lever præcis samme energi igennem hele kroppen som sangen forinden. Min ven og jeg kigger ofte på hinanden og jeg kan se vi har det de samme følelser i kroppen - musikken har overtaget. Vi bestiller den ene drink efter den anden oppe fra baren, og før vi ved af det skal klubben lukke. Jeg er ikke sikker på hvor længe vi har stået deroppe, men i hvert fald to timers tid. Vi har fortsat kun suget den ene bane, og røget en halv joint.

Klubben lukker, og vi bliver derfor nødt til at gå ud. Vi skal med morgentoget hjem, og sætter derfor kurs mod stationen, hvilket resulterer i en gåtur, hvor vi får mulighed for at reflektere over oplevelsen. Hvad i alverdenen skete der lige?

Det er så her min triprapport slutter, og på trods af at jeg har prøvet, synes jeg ikke rigtig jeg kan beskrive hvordan det var at stå og danse på aftenen. Mit spørgsmål til jer derude er, om I tror vi indtog det som det tilsyneladende var, altså kokain og cannabis, eller om det lyder til at vi fik noget andet? Jeg fik både suget og røget resten, og hver for sig virkede det som en hver anden gang jeg har prøvet de to.

Tak for at læse med.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team