Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 11:16


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 sep 2008 18:52 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Substans/er: Skunk
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
Ca. 0,5-0,8 g. ok skunk

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Dette bliver en lidt rodet rapport, men håber i kan bruge den :)

Det startede en fredag aften med at jeg skulle være lydmand til en koncert på et gymnasie. En af mine kammerater(C) ringede til mig og sagde at han sad ude hos en anden kammerat(M). Han spurgte om det ikke var mig der var så vild efter skunk, og jo, det var det da. Jeg tog derud og røg en joint og fik nys om at en gammel bums der bor i samme by som mig havde mere skunk, så en af de efterfølgende dage tog jeg min lillebror og en ven med derned.

Det var egentlig lidt komisk hvor nervøse de to var da vi skulle derind. De stod og hang nede på trappen da jeg bankede på, lidt ligesom et par små skoledrenge. Anyways, jeg købte noget skunk og vi tog hjem for at ryge det. Først lavede vi en troldmand med noget 100'er hash og det var da også fedt, men den oplevelse jeg vil skrive om kom først omkring en uge efter:

Jeg havde kun et enkelt stort bud tilbage af min skunk, som jeg havde gemt(det var selvfølgelig det bedste) til en særlig lejlighed. Min bedste ven der ikke ryger så ofte kom for at ryge det sammen med mig. Jeg rullede en joint på omkring 0,3-0,4 g og røg det meste selv(han blev skæv/høj af et par enkelte sug). Vi blev meget pjattede og lavede efterfølgende det venner laver når de er skæve: Bestilte junk, så en dårlig film, pjattede rundt osv.

Vi hørte fremragende musik(Vildnis) og var nærmest euforiske. Det var virkelig en care-free dag vi havde og solen stod højt på himmelen. Helt fantastisk.

Det skal måske indskydes at jeg sjældent ryger hjemme og endnu sjældnere med min bedste ven. Jeg er ret overbevist om at den setting var med til at gøre det mere fornøjeligt. Jeg havde dog noget rod med en eks kæreste og det gjorde mig i lidt dårligt humør.

Anyways rullede jeg en joint til, cirka samme størrelse som før. Igen røg min ven kun lidt og jeg røg den så halvt færdigt og gemte den til senere. Efter et stykke tid begyndte han vist at kede sig og tog hjem da han også skulle flytte næste dag. Jeg var på det tidspunkt i halvdårligt humør(eks'en) og det var mørkt. Jeg var stadig påvirket af skunken, så jeg besluttede mig for at koncentrere mig 100% om rusen og få det bedste ud af den.

Jeg tog min vens ipod(ham der var med nede hos bumsen) og satte noget mere Vildnis på. Jeg tænkte at jeg hellere måtte ryge resten af jointen for at hjælpe humøret på vej, så det gjorde jeg mens jeg stod og hørte "København by night" i boxershorts for åbent vindue. Det var vældigt hyggeligt og afslappende at stå og kigge ud på lygtepælene(jeg bor dog i Jylland, og nær en befærdet vej, men hyggeligt var det).

Da jeg lagde mig tilbage i sengen og lukkede øjnene fik jeg nogle CEV's, især til bestemte sange. Bl.a i en sørgmodig sang kaldet "Røde Rulleskøjter" begyndte jeg at føle/se jeg svævede over en lys skov da følgende tekst kom:

"Det suser i træernes kroner, jeg følger en svale i fart. Den siger jeg skal glemme de voksnes stemme. Den siger at jeg trygt kan lade hjertet bestemme. Den spørger mig om livet: Hvordan sku' du glemme det?"

En anden sjov ting jeg oplevede med lukkede øjne var at det var som om min tilværelse blev brudt helt ned af et stort lyst skær, der nærmest dannede et skinnende og rent "lærred" der så småt blev fyldt af diverse ting.

Det var en superdejlig og hyggelig aften, hvor jeg var fuldstændigt bekymringsløs det meste af tiden. Jeg fandt ud af at man faktisk ikke behøver at pulse løs på skunken og at set og setting faktisk også kan have afgørelse for cannabis. Og så glæder jeg mig til skunk sæsonen for alvor sætter ind :)

RIP Albert Hofmann.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team