Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 apr 2024 01:04


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Første gang
Indlæg: 12 sep 2008 14:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2006 16:44
Indlæg: 121
Geografisk sted: Lyngby
Substans/er: Hash
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
0,5 g halvdårlig røg

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Den her report er min første og handler om min første oplevelse med hash hvor jeg blev påvirket. Jeg havde prøvet det et par gange før men uden at blive påvirket. nu er jeg en medium garvet ryger. ved ikke helt hvor lang tid siden det er ;-D

Mig og 3 af mine venner havde beslutet at nu skulde vi prøve hash for alvor. det var kun en af mine venner der havde prøvet at være påvirket af hash før, men vi vidste udemærket hvor vi kunne købe og gik ned til vores lokale pusher og plejsede om 2g. ingen af os kunne finde ud af at rulle på det tidspunk så vi gik op til vores lokale pc cafee og fik en vores fælles bekendte til at rulle en standart join til os.

vi tog jointen og satte os ved nogle benke ved en skole og fyrede op. først ca. 2 min. efter vi har røget mærker jeg virkningen. Jeg bliver tør i munden, ser alt i en rød nuance og synes det er helt vildt facinerende at se på mine fødder når jeg går.
Jeg snakker lidt men mine venner de er også tørre i munden og en af mine venner er begyndt at drikke af en vandpyt(hehe man får sku grinern på når man tænker tilbage på det.. nåh) vi besluter at gå ned til pc cafeen for at få noget vand og købe nogrt fråder.

på vejen derhen møder vi nogle af de "seje" indvandre fra vores by. Vi kender dem godt og hilser på dem, en af mine venner er dog løbet væk da han ser dem (senere fortæller han mig at han trorde det var branmænd der ville komme efter os). imends en af mine andre venner ringer til ham der er løbet væk spørger de "seje" indvandre om vi er skæve.
jeg synes ham der spørger hoved ligner en ballon og begynder at grinde imens jeg svarer at det har vi. han spørger om han kan købe noget af os og han får lov til at købe 0,5g af os, vi fik dog aldrig penge for det :-(

Vi får fat på vores ven der er løbet væk på tellefonen og overtaler ham til at komme tilbage selv om han ikke er meget for det

Vi kommer langt om længe op på pc cafeen. Jeg sætter mig i en stol og præver at tænde for en smøg, men hver gang jeg er lige ved at få den tændt taber jeg den og har meget svært ved at samle den op. Det hele køre rundt og jeg får grineren over at jeg ikke kan finde ud af en så simpel ting som at tænde en smøg. her er min rus nok på det højeste

jeg ved ikke hvor lang tid vi blev på pc cafeen. Men det næste jeg kan huske er at vi går rundt i lynby centrum og en af mine venner råber højt op om at står dværge oppe på tagene og kaster ting efter os. den vildete del af rusen er dog gået over for mit ved kommende, men får alligevel grinren over min ved der går rundt tæt mod bygningsmurende for at undgå at blive ramt af dvægene.

jeg kan ikke rigtig huske hvad vi laver resten af dagen, mest fordi det er lang tid siden.

det her er helt sikkert en af mine beste oplevelser med hash. det var utrolig at opleve at se veden sig selv og sine venner på en anden måde


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team