Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 23:56


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 mar 2009 16:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 mar 2009 14:41
Indlæg: 4
Substans/er: 1g kvalitets ryger
Setting: I naturen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
Det er en god kvalitets ryger. Har prøvet den et par gange nu og den er virkelig god.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Jeg vil kalde mine kammerater for M, B og D. Det hele foregår på D's fars grund, hus, sø og marker. D og B er i normal mental tilstand, men M har er mere erfaring indenfor det med stoffer. Jeg grinte og fniste 75% af triprapporten. Har aldrig mærket bivirkninger eftersom jeg har røget i lang tid nu. D, B og M har dog røget mere end mig og tror at de har mærket bivirkninger.

Triprapporten
Det hele startede en lørdag formiddag, hvor jeg kom over i B's lejlighed. Han spurgte om jeg ville med ud til D og spille lidt PS3. Det ville jeg selvfølgelig gerne. (Det skal siges at jeg røg sammen med B og D dagen før). Da vi var kommet der ud og havde spillet lidt FIFA 09' og Tekken, ringede D til M og spurgte hvor han var henne. Han var ude og købe en PS3 med hans storebror. Vi spurgte om han ville købe røg til os når han kom tilbage. Det ville han gerne! (Det skal siges at M, er med på den værste). D lånte 100kr. af sin mor. Han sagde det var til sprut den aften. Der gik en times tid med en masse Tekken og FIFA. Så ringede vi til M og spurgte hvor langt han var. Han havde købt og var på vej ud til D med vores ryger. Jeg havde aftenen før spurgt om de ikke ville med ned i skoven efter vi havde røget, men de var for trætte. Så jeg havde fået dem overtalt til det den her aften. (Endnu bedre faktisk. Jeg fik dem overtalt til at ryge i skoven).

Da M var kommet og han havde spillet lidt Tekken rullede M og D en smuk og kegleformet joint, så der stadig var nok tjald til endnu en lidt senere. Vi gik ud i D's fars skov for at ryge den. Efter en joints tid havde vi det allesammen meget sjovt. Der var nemlig blevet uddelt en dejlig puster til os alle. Vi tog billeder med M's helt nye 8mgp mobil. Jeg prøvede at kravle op i et træ, men det var så råddent at den første gren jeg tog fat i knækkede. Herefter landede jeg på ryggen i lidt mudder. Det var sjovt og jeg skraldgrinede. Herefter legede M og B krig med store kæppe, som de knaldede ind i træerne så der fløj træstykker til alle sider. Der var et stykke der fløj lige forbi mit hovede i slowmotion. Jeg kunne følge det hele vejen indtil det landede, så forsvandt det mellem de andre pinde. De blev ved med at lege krig indtil B blev sur på M og jagtede ham for sjov med en stor kæp. Jeg var vildt optaget af menneskejagten og jeg løb med dem. Efter en 10 meters løb smed B den kæp han havde fundet, også begyndte vi at løbe fra D. Vi gemte os bag nogle juletræer, men han fandt os hurtigt. Vi så lige pludselig at der var svaner ude på den sø, hans far har gravet ud. Vi begyndte med at prøve at ramme dem med sten. B ramte en af dem lige på halefjerene. Efter et godt stykke tid hvor vi havde prøvet på at ramme de svaner, begyndte jeg at synes at det var lidt synd for dem. Det var også begyndt at komme tættere på os, som vi stod der inde på bredden. Vi fik mega nedtur på, for M havde sagt at de kan brække armen på en med vingen. Så vi gik om på den anden side af søen.

Da vi var noget over på den anden side af søen, prøvede på at fløjte svanerne hen til os, men vi manglede en hemmelig ingrediens til at få dem hen til os. Brød. Vi tænkte ligemeget og gav M lov til at udforske hvor det var godt at fluefiske på søen. Da han havde fundet den bedste location begyndte vi at kaste sten efter ham, men det blev hurtig farligt så vi skiftedes til at kaste sten op i luften, hvor de andre skulle prøve at ramme dem. Vi var allesammen pisse blæste under hele gåturen. B opdage pludselig at han havde en tennisbold i lommen. B, D og M begyndte at kaste i trekant til hinanden med tennisbolden. Jeg gik op på en jordhøj og så ned på dem mens de kastede i trekant. Jeg opdagede lige pludselig hvor små de egentlig var når man så dem oppe fra jordhøjen. De fik allesammen et tyndt sort omrids og de mindede mig om de actionfigurer jeg havde da jeg var lille. Jeg så på M, også selvom jeg stod forholdsvist langt væk fra ham, kunne jeg høre hvert eneste ord han sage og se hver eneste bevægelse han fuldførte. Han hørte noget fedt psytrance på sin mobil. Det lød sygt. Mest af alt mindede M mig om en nisse i sort tøj, pga. hans sorte hættetrøje. Det er det vildeste jeg nogensinde har prøvet, mens jeg har været skæv.(Det skal siges at jeg er begyndt at ryge mere med på de joints jeg ryger med på, efter som jeg har røget i et godt stykke tid nu.)

Jeg gik ned fra jordhøjen og hoppede ind i en buks i midten af den trekant de danede, mens de kastede med tennisbolden. Jeg sagde at jeg var dommer og hver gang man ikke greb bolden eller kastede ved siden af, mistede man et liv. De var allesammen med på den. Jeg sad inde i busken og dømte den kamp. Jeg stod tættest på M, så hver gang han ikke greb bolden, angreb jeg ham med kviste. Han grinte meget over synet af mig komme stormende imod ham. Da de var færdige med deres spil, begyndte M og jeg at slåse lidt for sjov. Efter som at M er lidt større end mig, fik jeg ham alligevel ned flere gange end han fik mig ned. Det var rigtig sjovt. Da vi var begyndt at fryse lidt, gik vi ind til D for at spille mere PS3. Vi gik igennem hans have, og den mindede mig om en subtropisk landsby fra Sri Lanka eller noget. Det så meget sygt ud, alt var oplyst og positivt set med mine øjne. Da vi kom ind på D's værelse var alle med på at rulle endnu en jay. Vi røg den mens vi spillede Tekken og hørte psytrance fra min mobil(Mushroom Lab - Space Trip, FYI). På et tidspunkt skulle M hjem og han sagde han måske kunne holde fest senere. Mig og B tog også hjem en halv time efter M var taget hjem, vi sagde farvel til D. Vi var stadig ret blæste og vi kørte på B's scooter hjem. Det var dejligt at få blæst lidt vind i håret, mens vi kørte. Da vi var kommet hjem skiltes mig og B's veje, men vi havde aftalt at jeg skulle komme over til ham efter jeg havde fået aftensmad.

Da jeg kom hjem gik jeg først i et mega dejligt bad, hvor jeg hørte psytrance imens, og bagefter fik jeg bacon og scrample eggs. Det var smagte pisse frådern med cocktail pølser til. Efter jeg havde spist gik jeg over til B og spurgte om vi skulle tage til nabobyen efter som M ikke holdte fest alligevel. Han var for træt, så jeg lod ham bare ligge hjemme og sove.

Der gik et par timer før jeg fik kontakt til en god veninde som går i min lillesøsters klasse. Hun var sammen med en anden veninde, så jeg spurgte om jeg ikke måtte komme over til dem, for jeg havde utrolig meget brug for en smøg. Det måtte jeg godt, havde de sagt. Da jeg havde været der over i et lille stykke tid ringede M til min veninde og spurgte om hun og jeg lige ville komme ud med en lighter. Det ville jeg godt, for D og en af mine andre venner, R, var også med, og selvfølgelig havde de en lille joint jeg måtte ryge med på. Jeg fik følelsen af at være skæv tilbage i kroppen, og jeg måtte ikke komme op til min veninde igen. Så jeg fulgtes med M, D og R lidt, indtil de blev hentet. Jeg gik basket hjem og ringede til en sød pige som jeg snakkede i en 20 minutters tid med. Bagefter faldt jeg, skæv som jeg var, i søvn til Fear and Loathing in Las Vegas, med bl.a. Johnny Depp. (Nice film at se mens man er skæv, btw!) :)

Konklusion:
Jeg havde en fantastisk god dag med mine bedste venner, i skævhedens navn!
Dont Drink and Drive
Just Puff and Fly


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2009 14:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2008 11:51
Indlæg: 1219
" Vi fik mega nedtur på, for M havde sagt at de kan brække armen på en med vingen. Så vi gik om på den anden side af søen. "

Haha. Der er tale om svaner...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 apr 2009 20:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 sep 2008 21:17
Indlæg: 16
Magic Shroom skrev:
" Vi fik mega nedtur på, for M havde sagt at de kan brække armen på en med vingen. Så vi gik om på den anden side af søen. "

Haha. Der er tale om svaner...



viser hvor meget du ved om svaner xD. en voksen svane kan godt brække din arm ( større chance hvis den rammer dit håndled feks.). deres vinger er ca lige så store som meneske arme og lige så tykke, så den kan faktisk godt.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team