Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 10:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 mar 2009 23:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 jan 2009 17:23
Indlæg: 32
Geografisk sted: 15 år, fuck en fuckt alder.
Substans/er: Hash
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
0,3 g ca.
jeg er ikke klar over hvilken substans det var (:


Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Var glad, spændt og lidt nervøs (havde hørt det kunne virke dårligt på nogle mennesker første gang)

Triprapporten
Det hele startede med at jeg - L - og min bedste veninde K, havde snakket lidt om at prøve det, men vi var ikke helt sikre på om det virkelig var noget vi gad. Så en dag var vi sammen med nogle andre: M(dreng), C(dreng), og S(pige), over ved S. M og S havde prøvet mange gange før, men det var rimelig lang tid siden de havde røget sidst. De spurgte så om det var noget K og jeg havde lyst til at prøve at ryge og vi var ikke ét sekund i tvivl, selfølgelig ville vi det. Det skal lige siges at C ikke har røget det før, og ALDRIG kunne tænke sig det.

Vi skrabede så 100 kr sammen og købte 1 g røg (ikke meget men vi havde ikke flere penge, da det var ret
spontant af os alle at skulle ryge den aften) røgen var ikke af den bedtse slags, men åbenbart meget for
mig. K og jeg hentede det så hos ST og vi smuttede ned i parken, hvor S rullede jointen. Vi begyndte at ryge den på skift.

Hver gang jeg skulle ryge, havde jeg en kvælende fornemmelse. det føltes somom jeg skulle falde om og
dø hvert sekund det skulle være, men jeg prøvede bare at glemme det, og røg videre. De andre begyndte
at fnise, og grine over intet, men jeg kunne kun mærke den kvælende fornemmelse. Det føltes somom jeg havde en stor klump i halsen der ikke ville forsvinde, jeg havde fornemmelsen af at skulle bøvse, men det var umuligt. S spurgte mig og jeg ikke synes det var sjovt, og jeg svarede jo bare jojo.

Vi besluttede alle at gå ned på et pizzaria, sjovt nok husker jeg egentlig ikke præcis at vi var gået hele vejen derned, lige pludselig var vi der bare. Jeg husker at da vi så rejse os alle fra bænken for at gå derned, vaklede mine ben utroligt meget, og jeg havde svært ved at stå oprejst, og var helt op og køre, og troede der var noget helt galt med mig. jeg prøvede at gå, men mine ben ville helst stå stille.

Jeg sagde så pludselig at jeg ikke kunne trække vejret (idag synes jeg at det var utroligt ydmygt det hele ;D ) de andre kom grinende hen og spurgte mig hvad der var galt, og jeg satte mig ned på jorden og sagde så: jeg tror jeg har brug for et kram, og det var helt vildt underligt at havde det sådan. de andre satte sig ned og gav mig så det kram ;D
jeg kan huske at jeg godt kunne lide M på det tidspunkt, så jeg blev helt vildt glad da han satte sig ved mig.

Så var vi jo pludselig på det der pizzaria, og min venstre hjernedel gjorde frygtelig ondt og vi sad bare og tågede mens C bestile pizza. verden vendte helt skråt, og bordet tippede. men så pludselig fik jeg utroligt kvalme, og jeg sad bare ved det lille bord med K, M, og S, og havde det dårligt. men så farede jeg ud på wc'et og kastede op, dog var der ikke rigtigt noget at kaste op, da K og jeg ikke havde fået noget mad hele dagen, så jeg blev derude et lille stykke tid. K kom ind et par gange.
vi forlod pizzariaet et stykke tid efter, K og jeg sagde farvel til dem, og M sagde at det også var sket for ham første gang, og at det var helt normalt, og det beroligede mig lidt.

det har været en fantastisk og samtidig overvældende oplevelse, jeg må sige at jeg ikke havde det dårligt hele tiden en stor del af tiden, tågede vi bare grinende rundt, og jeg følte glæde og en lykke som jeg aldrig før havde følt. K og jeg lovede hinanden at det ikke ville være sidste gang vi prøvede det. og siden da røg vi det hver weekend næsten.

xBabs


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 apr 2009 00:47 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 maj 2007 16:01
Indlæg: 42
det kan være rigtig fantastisk at ryge hash for første gang, eller for den sags skyld efter laang tids pause.

Men gør man det for tit, så mister det hurtigt det magiske, ligesom så mange andre ting....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 okt 2009 18:53 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2009 23:21
Indlæg: 1
Enig! Jeg har ikke røget i et godt stykke tid nu, og skal satmer snart dele en tulipan med en mate :b


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2009 18:23 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 sep 2009 15:26
Indlæg: 0
Mange der siger det med at det mister magien hvis man ryger for tit, men det synes jeg slet ikke :P
Jeg er enig i, at det er en helt anden følelse hvis man holder en laang pause, men magien forsvinder slet slet ikke :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 okt 2009 09:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 sep 2009 21:10
Indlæg: 6
Grunden til at du fik et dårligt trip har uden tvivl været, at du ikke havde spist hele dagen. Hver gang jeg selv ryger på tom mave får jeg det også utroligt skidt. Men underholdende læsning, tak for det.

/Zack


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2010 22:42 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 jan 2010 22:55
Indlæg: 3
Geografisk sted: Min helt egen.. osteklokke..
Ketamineeuphoria skrev:
Mange der siger det med at det mister magien hvis man ryger for tit, men det synes jeg slet ikke :P
Jeg er enig i, at det er en helt anden følelse hvis man holder en laang pause, men magien forsvinder slet slet ikke :D


Det jeg helt enig med dig i. :) Men det bliver godt nok anderledes i længden må jeg indrømme men stadig magisk hehe ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jan 2010 00:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 dec 2009 21:42
Indlæg: 9
jeg fik det stort set også sådan første gange, men tilgengæld røg jeg pot ca 5 joins med 0.5 i, jeg fik det sindsygt dårligt.
anden gang det var en uge efter, hvor jeg røg hash, kan ikk huske hvor meget, men der fik jeg det også sindsygt dårligt der var de andre ved at ringe efter en ambulance, men istedet ringet de til nogle venner og spurte hvaé de sku gøre, da jeg havde ligget og sovet lidt havde jeg det fint nok, såé vi tog vidre til to andre fester (vi kørter 4 timer påé knallerte) såé fik man det alser meget bedre af den friske luft.. siden har jeg ikk fået det dårligt bare ubehaligt engang imellem, men ellers rigtigt fedt.. begyndte og ryge en gang imellem i hværdagen også blev det til hværdag, begyndte og bleve små afhæning og nu er jeg kommet påé et misbruger center for en af mine venener stak mig også med nogle andre stoffer.
såé nu har jeg ikk røget i to uger og glæder mig vildt til jeg kommer ud fra det misbruger center, såé skal der bare ryges ! :mrgreen:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team