Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 maj 2009 04:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 dec 2007 23:48
Indlæg: 85
Geografisk sted: midtjylland
Substans/er: hash a ukendt kvalitet
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
1 bong hovede

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
ingen sygdomme

Triprapporten
det starter med jeg kommer gående stille og rolig en tur op i byen for at hæve lidt penge da jeg så løber ind i "R" (var 12-13 år dengang) jeg hilser så på ham og vi står og snakker lidt . han spørg mig om jeg vil med op til "T" og "S" senere for at ryge lidt hash ( havede sagt til dem jeg gik med at jeg havede prøvet det ) jeg siger så ja til det og aftaler at jeg bare kommer op lidt senere . da jeg så komer der op hilser jeg på R. T. og S. og så sidder der en anden ogs så lad ogs bare kalde ham A .. nå men de sidder og er godt igang med at ryge og høre noget musik og stemningen er høj . jeg sætter mig så ned og snakker lidt med dem og spørg så om jeg må få et hovede .. det siger de self ja til og T laver så et hovede til mig og sender bongn over til mig . jeg spørg om R ikk vil gi mig ild så jeg ku holde ved bongen og slip hullet sammen tidig (det var en hjemme lavet bong som var lavet ud af de der orange pæle arbejdere stiller op når de feks: lægger nye kabler osv . ) nå men R gir mig så ild og jeg suger alt hva jeg har lært .. da jeg ca er halvejs igennem bong hovedet begynder det at prikke i mit ansigt og snurre i min krop men jeg suger den så helt ud . . og holder røgen inde da jeg nu har set de andre gøre det ogs.. jeg ka mærke mens jeg holder røgen inde hvordan min krop stille og rolig begynder og snurre mere og mere og puster så til sidst ud .. da jeg har pustet alt røgen ud blr min mund og hals ekstrem tør og je beder om noget vand. mine øjne begynder ogs at blive varme rundt i kanten og svier lidt .. nå men jeg drikker så det glas vand der men det er lige som om at lige efter jeg har sunket det blir min mund og hals tør igen med det samme .. efter lidt tid hvor de andre griner helt vildt meget af mig osv skal jeg pis .. jeg rejser mig så op men får lige pludselig følesen af at være rigtig meget fuld og min ballance er helt ved siden af .. nå men jeg får så vaklet ud til toilettet og får pisset .. da jeg så står og vasker hænder kigger jeg op på spejlet og ser at min ansigst farve er helt forsvundet er nermest blevet helt grå i hovede og mine øjne er total blodsprængte og ogs røde godt 2-3 cm rundt om øjnene . jeg begynder at tænke på hva mine forldre ikk siger hvis jeg kommer hjem sådan og begynder at blive lidt bange .. men så kommer jeg i tanke om jeg havede hørt noget med at sukker skulle neutralisere hash virkningen eller noget i den stil .. så jeg siger tak for i aften til de andre og løber om til min mors lejlighed (hun var ikk hjemme) og laver en kæmpe potion havre grød med et KÆMPE lag sukker på jeg spisser det så så hurtig jeg kan og kigger mig selv i spejlet .. jeg er begyndt stille og rolig og få normal hud farve men øjnene og rundt om er stadig knald rødt .. så går jeg lige pludselig i panik og begynder at tude (ved ikk hvorfor) og tar så ud og løber en tur .. efter den lille løbe tur tar jeg så hjm til min sted far hvor min mor og ham er og hvor jeg ogs skulle sove og banker på .. jeg står og kigger ned i jorden . men lyset i antræen er heldigvis slukket så min mor opdager ikk noget .. jeg siger jeg er træt og derfor går i seng og skynder mig så ind på mit værelse .. jeg ligger der ude lidt og begynder at få tanker om om det her blir ved for havede hørt noget om hash psykoser og der var gået knap 2 e halv time fra jeg havede røget til jeg var hjemme .. nå men jeg prøver at berolige mig selv og falder så til sidst i søvn .. havede nogen rigtig mærkelige drømme den nat som jeg ikk kan forklare.. da jeg vågner (meget sent) næste dag føler jeg mig rigtig sløv og doven og sidder og tænker på dagen i fore vejen og er glad for jeg ikk er skæv mere ....

min konklusion er at hvis du ikk har prøvetog ryge hash men gern vil så gør det med nogen goe venner du har det godt samme med og stoler på og sørg for eventuelt og ku sove ved den person det foregår hos så du ikk er alene og ikk behøver tænke på om dine forældre opdager noget ...

har så haft 1000 andre gode oplevelser siden ved brug af hash pot og skunk .. men det er en helt anden historie .. men det her var min første gang .. mvh: tha-duck


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jul 2009 13:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 jul 2009 13:04
Indlæg: 97
Geografisk sted: Fyn
wow. min første gang var overhovedet ikke sådan.
stille og roligt. kunne ikke mærke en skid. røg én bong hovede tror jeg. 70/30 (70% procent hash) og lidt black marocco


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2009 01:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 aug 2009 09:53
Indlæg: 11
Er det bare mig, eller får man intet information om selve ruset, men bare om din fysiske tilstand (din hudfarve, og dine røde øjne)?

Uddyb gerne din mentale tilstand i den givende situation - efter du havde røget, samt fortæl gerne om de oplevelser du da måtte have haft/følt, hvis du havde så røde øjne og så anormal hudfarve (hvilke ofte er tegn på, at man er forholdsvis skæv.

- Mikkel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 sep 2009 22:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 jul 2009 13:04
Indlæg: 97
Geografisk sted: Fyn
kvalme?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team