Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 21:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 jul 2009 14:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 mar 2009 14:44
Indlæg: 33
Substans/er: En ordentlig syg troldmand !
Setting: I naturen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
Troldmand med ond skunk, pot og ketamin !? :s

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Ingen sygdomme

Triprapporten
Jeg var næsten lige begyndt på grundforløbet på teknisk skole heroppe i Aalborg, og skulle så ryge med en klasse kammerat som røg sygt meget, og selv havde jeg røget noget med dårlig standard et par gange før, uden den store effekt. Vi startede med at ryge en go fed på banegården i Aalborg. tog så toget hjem til ham i brønderslev og gik hjem til ham for at få noget i maven. Efter vores fråderen måltid som bestod af 2,5 hindbær'roulade gik han igang med at rulle en kæmpe pind med noget hjemmedyrket skunk og hjemmedyrket pot. Jeg holdte ikk' så meget øje med hvor meget han puttede i, for der var svampe'bob i fjernsynet og det er alt for fedt når man er skæv, men fuck nu det :D Vi gik så ud i en skov og fyrede op i pinden. Vi satte ogs på nogle sten og snakkede og røg videre. Lige pludselig drejede alt rundt for mig, men var ikk så erfaren så jeg røg jo videre. Da vi endelig var færdige kiggede han på mig, og spurgte om det var godt, mens han kiggede lidt lusket på mig. Jo det var det da, jeg var herre blæst, fortalte jeg ham. Han flækker af grin og fortæller at jeg ikk skulle regne med at kunne gå hjem uden hjælp, da han havde puttet røv meget skunk og pot i. Og som en lille overraskelse havde han puttet ketamin i toppen, og den havde jeg jo røget. Pludselig fik jeg det sgu egentlig dårligt, og ville bare hjem. Vi gik ud af skoven, og ud på en mark. Så fik jeg de sygeste visuals og var 100 på at den mark vi gik på, var taget på den hal jeg gik til håndbold i da jeg var bette, så jeg ville bare ned med det samme. Jeg løber så mod bunden af marken og "ser" så en bænk jeg ville sætte mig på, men det viste sig så at "bænken" ikke var en bænk, men simpelthen en grøft, så da jeg satte mig gik jeg bagover og ned i grøften hvor jeg besvimede. Han fik så vækket mig, fik mig på benene og vi gik videre hjem igen. Efter lidt tid kom vi ind på et stisystem i nærheden af der hvor han boede, og så ville vi lige have lidt øjendråber i øjnene så hans dame ikke kunne se hvor skæve vi var. Jeg skulle så putte de dråber i øjnene på ham, men det endte med at jeg fik sprøjtet det alle andre steder i hans ansigt end i øjnene. Nå, vi begav os så videre hjem af, indtil jeg fik endnu en visual. Jeg var simpelthen inde i en flipper maskine og der blev skudt kæmpe kugler efter mig, og i panik løb jeg ind i en have og ind i et legehus med min kammerat i hælene. Da vi havde siddet derinde lidt, kom der 25-30 børn ud i haven, som åbentbart holdte fødselsdag. Der gik et par minutter hvor vi diskuterede hvordan fanden vi skulle komme ud. Men det hjalp en lille pige med, som åbenbart begyndte at skrige da hun åbnede døren til legehuset. Så vi løb hele vejen hjem til ham. Da vi kom hjem til ham gik der ikke lang tid før jeg fik det dårligt igen. Kunne slet ikke stå på mine ben, men fik kæmpet mig ud på toilettet hvor jeg så lå i 4 timer og skiftevis brækkede mig og sov. Jeg fik drømt alt hvad der nogensinde var sket i mit liv, og jeg følte at hele min verden som når man hælder cellulose fortynder på flamingo. Næste morgen vågner jeg så hjemme i min seng, 40km fra min kammerat og hverken mig eller min kammerat ved hvordan jeg er kommet hjem. Mega fuck'd dag :D Har så røget en del siden og har heldigvis ikke haft problemer med hash :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2009 18:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 jul 2009 21:29
Indlæg: 33
Lyder som en lidt vildere første gangs ryger end jeg ville bryde mig om haha. men nice nok ;)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team