Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 10:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 jul 2009 17:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jul 2009 19:07
Indlæg: 9
Substans/er: hash - 120'er fra staden
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
2smøgs pind - 120'er

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
ingen sygdomme

Triprapporten
Dette starter med at jeg var på vej tilbage fra min første tur på staden fra knapt et år siden, det skal siges at jeg havde prøvet at ryge 2 gange før på dette tidspunkt, dog uden den store virkning, da det var nogle små klamme joints med meget dårligt røg.
Havde så fået fingrene i noget lækkert 120'er fra staden og spurgte så "S" en af mine venner, om vi sgu mødes og ryge, det ville han gerne og jeg tog så hjem til ham, var en smule spændt da jeg skulle prøve at ryge en ordentligt pind første gang, "S" fik så lavet jointen efter vi havde nol og ristet osv, og vi gik udenfor tæt ved en legeplads og begyndte at ryge, jeg tænkte selvfølgelige at nu skulle jeg blive helt blæst, så jeg tog nogle store hvæs igen og igen, røg ca. 1/2 af den, som var alllllt for meget for en begynder for mig dengang.
Havde det enlig meget dejligt efter vi havde røget den, mig og "S" besluttede os for at gå ned til en legeplads tæt på hvor vi var, da nogle af vores venner sad der, jeg sgu virkelig pisse meget og have noget vand, så jeg gik ned til stationen først, imens "S" gik hen til børnehaven.
Lige pludselig på vejen til stationen begyndte alting at blive en smule underligt, min gågang blev helt anderledes, og jeg fik de sygeste trips, gik og rystede og blev mere og mere væk, fattede storset ingenting. kom så enlig til stationen og skyndtee mig at tage noge vand og pisse, hvor jeg derefter gik videre tilbage mod legepladsen, på dette tidspunkt var jeg virkelig væk, havde nemlig ikke indtaget særlig store mængder mad denne pågældende dag, og hashen havde virkelig sat ind, da jeg omsider nåede legepladsen, var jeg virkelig væk, begyndte at få det rigtigt dårligt, og jeg var tvunget til at ligge på et bor med lukkede øjne fordi jeg fik brækfornemmelse eller lign nå jeg var i oprejst stilling / åbnede øjne... efter en halvtimes tid hvor jeg bare havde ligget i min egen lille koger besluttede jeg mig for at det skulle stoppe, så jeg bevægede mig lidt væk fra de andre, og brækkede mig, dog uden den stor virkning, blev endnu mere væk og fik det endnu dårligere da jeg kom tilbage, og derefter lå jeg ca. 3-5 timer på bænken, og halv rystede, var virkelig bange der, og havde sgu ikke specielt lyst til at prøve det igen, kl. blev så omkring 00:04 om natten, og jeg var blevet lidt normal igen, tog så hjem.
Jeg syntes det var dejligt at ryge denne gang her, men blev alt for væk og dårlig bagefter. Har dog røget vildt meget bagefter, og har aldrig oplevet noget som dette igen :) ved ikke hvorfor det lige kom så kraftigt, og har været banke væk massere gange efter hvor det bare har været skønt :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 sep 2009 12:58 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 aug 2009 18:31
Indlæg: 12
Geografisk sted: Aalborg
Nice! Man glemmer aldrig sin første gang! ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2009 22:51 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jul 2009 00:40
Indlæg: 727
Geografisk sted: Aalborg
Oplevede noget meget lignede for en uges tid siden.. Havde dog drukket en del inden, hvilket højst sandsynligt var grunden til nedturen... Lå udenfor i næsten 4 timer og kogede... Var stadig mærket af det et par dage efter, men det var sku en lærerig oplevelse! Glemmer man ikke foreløbigt.. :)

_________________
Never argue with an idiot. He will drag you down on his level and beat you by experience..

Cannabis entusiast


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 dec 2009 13:08 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 jul 2007 14:16
Indlæg: 62
Geografisk sted: asteroide B-612
det er helt sikkert på grund af mangel på mad, at du fik det så skidt...
men ellers en god report om første gang...
første gang jeg røg, endede jeg med at jagte en lygtepæl ned af gaden! hehe :joint:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team