Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 14:39


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 aug 2009 02:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 aug 2009 09:53
Indlæg: 11
Substans/er: GOD sort afghaner
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Erfaren bruger med omfattende viden

Dosering og anden informaton om substanserne
Hele jointen indeholdte ca 2g

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Hjemme hos min ven, sammen med 3 andre venner. Lider ingen psykiske sygdomme.

Triprapporten
Jeg havde på det givne tidspunkt røget i ca. et halvt år. Hændelsen fandt sted i slutningen af en sommerferie, og jeg havde virkelig røget igennem den ferie.

Jeg havde besluttet mig for ikke at ryge, og havde holdt rygestoppet i en uge. De andre satte sig for at ryge en pind, så jeg gik i mellemtiden ud for at lave lidt på min knallert. Efter ca. 10 min, kommer en af mine venner ud og siger at det her er for sygt tjald. Han siger, at de 3 gutter (som er forholdsvis garvede rygere), ikke kunne færdiggøre mere end halvdelen af pinden.

Jeg mente selv på det tidspunkt, at jeg kunne ryge forholdsvis meget, og ville vise dem at de bare var nogle pussies (undskyld udtrykket, men det var faktisk præcis det jeg tænkte).

Jeg går ind, og tager skoddet. Jeg tænder for den, og power-suger den resterende halvdel. Efter meget kort tid, kan jeg godt mærke at jeg er unormal meget skæv. Jeg begynder at få det meget dårligt - og kan mærke at hvis ikke jeg virkelig står imod, skal jeg kaste op. Jeg kan nærmeste foran mig se en dal, hvor vandet prøver at strømme ind - ligesom en flodbølge, og jeg prøver af al magt at holde imod. Jeg sidder med en skruetrækker i hånden, og kører den rundt i hånden i høj fart (jeg har en opfattelse af, at dette hjælper).

Pludselig tror jeg, at jeg går hen imod døren fordi de andre har sagt at vi skal ud og køre på knallert. Jeg tænker, at det vil jeg ikke være i stand til, men tænker så igen at det vil blive sjovt - så jeg vil med. På vejen derhen tror jeg at jeg falder over dørtrinnet, hvorefter min ven, M, griber mig og bærer mig over i en sofa. Det der egentlig er sket er, at jeg har faldet, i et forsøg på at rejse mig fra stolen, og har ligget på gulvet og kørt mine ben frem og tilbage i en gå-agtig bevægelse.

Jeg vågner op ovre i sofaen, ser på min ven V, som har drabelig røde øjne (ser det ud til for mig), får noia på, hvorefter jeg får mit andet black out. Jeg vågner lidt tid efter, og kan oppe i loften svagt se svampe der hænger. Endvidere ser jeg også et flyvende tæppe agtigt skikkelse, som flyver rundt.

Herefter får jeg den fedeste følelse af velvære, sætter mig tilbage og nyder resten af turen som bare har været som et normal hash rus - bare extra fedt og behageligt!

Det skal siges, at mens jeg sad på stolen, var jeg blu, blå og rød i hovedet.

---

Det er første (og formentlig sidste) gang jeg har prøvet at halluginere, påvirket af hash. Det var på ingen måde så intenst som Salvia - som er det eneste hallogene stof jeg har prøvet - men det var stadig noget.

Nogle mener måske, at der har været rygeheroin eller andre stoffer i det hash jeg har røget. Det har der bestemt ikke været, da rygeheroin påvirker dig på en anden måde - det er ikke det samme trip jeg har haft, som man får af det.

Håber I brød jer om rapporten!

Trip well,

Mvh. Mikkel :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2009 23:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 aug 2009 23:36
Indlæg: 19
lyder som en syg tur :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2009 11:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 aug 2009 09:53
Indlæg: 11
Det var ubehageligt de første 20 min, men så blev det for nice :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2009 14:08 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 aug 2009 01:16
Indlæg: 17
Geografisk sted: Stor København
Very nice trip :D

Kan ikke vente til min pause er forbi!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2009 16:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 aug 2009 09:53
Indlæg: 11
Jeg er også begyndt, kun at ryge hver andet måned. Det er for fedt - man får de syge grineflip når man endelig ryger :)

Btw, har lige læst rapporten igennem igen. Der er en del underlige stavefejl og formuleringer, dette skyldes at jeg var kraftigt påvirket af søvnmangel, mens jeg skrev rapporten :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team