Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 01:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 aug 2009 22:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 feb 2009 23:20
Indlæg: 11
Substans/er: God ryst fra min pusher
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
0.3 gram på bong

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
torsdag efter skole

Triprapporten
Det hele starter med at vi lige har fået fri fra vores skole, og beslutter os så for at vande vores planter.

På vej hjem fra skole snakker vi lidt om sluge lidt bong, inden vi skal ned til broen og bade. Vi smutter hjem til mig og henter vand til planterne + bong + 1 gram god ryst. vi smutter derefter op til vores guerilla spot, da vi når frem tager i bongen op og min mate starter med at suge. jeg knækker et lille stykke af hashen af og former det som en pandekage, og smider det i bonghovedet. vi har lidt problemer med at få tændt op fordi det blæste meget. til sidst lykkedes det os af få tændt op, og min mate suger så lungerne brister;) det er første gang han ryger bong, så han hoster og siger det kradser hehe. jeg tager et par sug på bongen, og sender den vidre til ham igen. vi røg vel begge omkring 3-4 hoveder hver. havde det godt og var frisk. vi går så ned til planterne og vander dem, på vejen derned kunne vi godt mærke at hashen begyndte at slå ind. jeg har det som om at alle de små planter omkring mig var kødædene planter, så jeg går hurtigere og hurtigere. da vi har vandet snakker vi lidt om hvor flot planten er efterhånden, og køre vidre ned mod broen.. vi kommer ud på at stor vej og det føltes som om at jeg skulle brække mig fordi min hals var så tør. pludselig kigger på vi hinanden og flækker af grin uden nogen grund, og det gør vi et par gange... tænker kun på at komme i vandet. vi kommer ned til broen 2 min efter, og smutter i vandet. når jeg snakkede føltes det som om det var en anden der snakkede ud af munden på mig. jeg kan mærke at rusen bliver stærkere. pludselig forestiller alle bygninger stor beton klodser, og jeg forestiller mig at jeg bader i et romersk bad. jeg ser pludselig en mand stå i sin båd og sejle, jeg lukker øjene igen og åbner dem. nu er den væk? hmm. vi flyder lidt rundt, og ind under broen. da vi kommer ind under broen forestiller jeg mig at jeg er i et bur i et playstationspil. jeg går i panik og svømmer alt det jeg kan. min tanker flyver rundt og hjertet hamre. jeg kommer op af vandet igen og hen til broen og hoppe. jeg ser pludselig ham manden der sejler rundt igen. fuckd tænker jeg at føler at det godt snart måtte stoppe. min tanker køre rundt, og er svimmel. jeg begynder at tænke over hvad jeg har sagt hele dagen, men kan intet huske. mine venner køre hjem fordi de skal til fodbold. mig og en anden blir lidt, og køre hjem, vi siger farvel, og jeg går op på mit værelse og ligger mig og tænker ''er det noget jeg har bildt mig ind det hele?'' og glemmer det hurtigt igen. jeg skrider hen foran computeren og skriver med en ven om mit trip.. jeg begynder at få noia på fordi at der er så lang tid til jeg skal spise. mit trip er ved at aftage så jeg ligger mig lidt og ser lidt tv, da jeg skal spise fråder jeg en masse mad, er stadig lidt skæv og forvirret, men jeg har det godt i min krop, og jeg føler alt er positivt.. nu sidder jeg her og er glad fordi det er mit første hash trip med halluer:) helt sikkert ikke sidste gang jeg bader skæv! vold fed følelse..

fantastisk trip


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2009 23:24 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 feb 2006 21:28
Indlæg: 74
Lyder nice! Vand og skævert er bare en magisk kombination hver gang ^^


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 sep 2009 22:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 aug 2009 14:57
Indlæg: 1
har prøvet nogenlunde det samme bare i en svømmehal


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team