Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 18:20


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 aug 2009 01:52 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 aug 2009 01:16
Indlæg: 17
Geografisk sted: Stor København
Substans/er: God dansk pot.
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
En god sjat pot, mest top skud af planten.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Mig og min fætter, ude i natur/by. Ingen psykiske sygdomme.

Triprapporten
Jeg havde prøvet at ryge hash mange gange før, men var endnu ikke blevet skæv. Jeg havde røget sammen med en ven en masse gange, hvor min ven var blevet meget skæv, men hvor jeg ikke kunne mærke det mindste. Jeg søger stadig svar på dette, da hashen var god kvalitets hash fra staden, og vi proppede 70/30 hash/tobak i jointen. Hvis i har et svar på dette ubesynderlige syndrom så skriv venligst en kommentar :) Efter denne oplevelse er jeg nu i stand til at blive skæv af hash.

Anyways, min fætter havde fået en hamp plante af en vens og vi besluttede hurtigt at ryge det meste.
Vi lavede en joint med min fætters veninde L.
Det tog noget tid før den var klar, da vi sad udenfor og det blæste osv. Da vi så endelig fik tændt den op, begyndte jeg at suge på en anderledes desperat måde for at få denne virkning, jeg sugede til direkte ned i lungerne (som man ryger vandpibe). Dette gjorder jeg mange gange.
Jeg følte mig hurtigt skæv, og begyndte at få mit første grineflip ud af ingenting.
Min fætters veninde skulle hjem efter den første joint, så mig og min fætter drog ud til byen.
Vi fik hurtigt fråderen på og gik ind i et pizzaria hvor vi bestilte nogle nachos til mig, pizza sandwich til min fætter, en cola til min fætter og en sprite til mig. Vi flækkede selvfølgelig af grin, inde på det pizzaria og tjeneren så meget skævt på os da han kom med maden.
Men da tjeneren kom med maden opdagede vi at vi fik en hel masse mad, vi fik pizza, kebab, pizza sandwich, 2 nachos en lille fadøl, og en cola.
Jeg spiste nogle nachos og efter sølle 10-15 nachos følte jeg mig propmæt. Min fætter åd en kebab og tog sin pizza sandwich med.
Da vi kom ud var vi helt flade af grin over hvad der var sket.
Derefter gik vi over bag et supermarket hvor der stod nogle stativer med tøj på, dette opdagede jeg så var en hallution, for da jeg kom hen til det var det bare noget sammenpresset pap.
Vi gik et stykke tid og der begyndte vi at se alvorlige syner. Klokken var 1-2 om natten og vi gik på en lang sti, da vi nede for enden så en flok mennesker iklædt sort tøj og maske gå imod os, men da vi kom nærmere så det ud som om de var frosne i tiden, vi fik overhovedet i nøjeren på over det, vi gik bare lige imod dem og grinte imens.
Vi fik pludselig fråderen på igen og gik over til en tank tæt på hvor vi var.
Vi købte en masse slik, gik hen til en ventilator til et vaskerum hvor der kom varm luft op af, der lå vi på og slappede af og åd slik til klokken var 3-4.
Det er det eneste jeg husker fra den aften, jeg husker ikke hvordan vi kom hen til de forskellige steder, jeg husker bare de sjove ting der skete fra sted til sted.
Jeg husker heller ikke hvordan vi kom hjem, eller om vi overhovedet kom hjem den aften :D
Men det var helt sikkert en aften jeg ikke glemmer.

Fo Shizzle My Nizzle It's Da JayMan In Da Hizzle :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 aug 2009 21:19 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2006 20:35
Indlæg: 2194
Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Okay første gangs rapport. Og det lød til at være en god oplevelse. Selve rapporten er sådan 50/50 relateret til din cannabis oplevelse, måske værd at tænke på til næste gang.

Tak Jazy mizzle


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2009 19:07 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Fin rapport :) Og min første gang jeg blev rigtigt skæv var også dengang vi røg pot joints. Og har aldrig været så skæv siden den gang xD Og efter den gang blev jeg også godt skæv af alt det Cannabis jeg har røget.
Selvom jeg også havde røget en masse før, og de andre blev skæve af det, så det kan ikke være hashen der var noget galt med.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2009 19:22 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 aug 2009 01:16
Indlæg: 17
Geografisk sted: Stor København
Den har virkelig også siddet oven i skallen på mig, at pot laver gennembrudet på skævheden :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2009 21:40 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 jul 2009 14:46
Indlæg: 13
det med at du ikk blev skæv de første gange du røg har jeg også oplevet. de første 5-10 gange jeg røg kunne jeg stort set ikke mærke en skid selvom det var god hash og der var nok af det i. jeg tror lidt at det kan være at kroppen skal vænne sig til det eller noget lignende. (men er slet ikke sikker på det)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2009 08:23 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 dec 2006 16:38
Indlæg: 1440
Geografisk sted: !!!
Tror mere det er et spørgsmål om at indhalere...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2009 13:44 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 aug 2009 01:16
Indlæg: 17
Geografisk sted: Stor København
Well, da jeg røg de første 8-10 gange indhalerede jeg og holdte røgen inde så lang tid jeg kunne, hver eneste gang jeg tog et sug. Måske har rasmuspn ret on this one.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2009 19:39 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 jul 2009 14:46
Indlæg: 13
ja okay hvis man ikk indhalere så er det nok derfor :D men ellers så da :p


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jan 2010 17:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 dec 2009 21:42
Indlæg: 9
første gang jeg røg, var det pot 5-7 joints, jeg blev også rigtigt skæv, fik det utoligt dårligt & anden gang røg jeg hash, såé skæv har jeg aldrig været fik det igen rigtigt dårligt hvor de andre var ved at ringe efter en amblance.
men tror det har noget og gøre med at man skal ryge pot første gang ? for har efterhånden hørt en ligne historie et par gange :joint:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2010 13:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 nov 2009 21:23
Indlæg: 5
hehe . den første gang man ryger husker man næsten lige så godt som da man lærte a cykle:D

jeg har røget i lige godt 8 år, og har prøvet en del efterhånden og først for nyligt fundet MIN yndlings ryger!!! (nice)

Har røget en del joints og har self. os været på bongen og er det stadig eftersom jeg er den eneste der ryger i hjemmet ..

(-MEN-) så lavede jeg mig en konge joint forleden!!

den består af 40% white widdow, 30% ryger (hash) og 30% tobak ..
- meget enkel, men ginial effekt ..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2010 12:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 jun 2009 21:00
Indlæg: 38
helt enig hviid, det er konge jointen du har lige har beskrevet hehe :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2010 07:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 nov 2009 18:47
Indlæg: 13
Det lyder godt nok lidt voldsomt af kun og ryge pot?
Er du sikker på det ikk bare var en drøm? 8)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2010 19:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 feb 2010 19:32
Indlæg: 0
Start med At ryge det på en bong, eller hvis dette ikke er muligt, så prøv efter du har suget i Jointen at suge alt hvad du kan ned i lungerne, så holder du luften nede i nogle sek. så puster du ud. Jeg gjorde noget af det samme da jeg prøvede hash, så prøvede jeg den her metode og jeg blev skæv. og det var bare en God ryger til 60 - 70 kr. Grammet :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 feb 2010 04:12 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 aug 2009 01:16
Indlæg: 17
Geografisk sted: Stor København
Jeg har ikke problemet mere, og det er ligemeget om det er bong, har en ven vi har røget bong givet på, givet konger, og det var god ryger. Han mærker intet. Han suger løs men det er U-M-U-L-I-G-T. Tror han skal søge doktor..


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team